Jump to content

PS3 wordt tekort gedaan !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

ik vind het alleen maar mooi en rechtvaardig :tu: nu worden de sony fanboy's gewoon keihard afgestraft voor het voorbarig uitbrengen van hun mening. hij word gewoon beter op de x360, jammer dan. sony misbruikt jullie gewoon jongens. ze plukken jullie kaal en jullie merken het niet eens... en nu heeft rockstar gewoon het laatste zeggie en door het handelen van sony heeft microsoft de optie gekregen om hem ook te krijgen vanaf de eerste releas en daar maken ze volledig gebruik van. :cya:

Als het gaat om GTA kan je niet eens zeggen dat Sony ons gebruikt. Ze hebben van te voren aangekondigd niet GTA exclusief op PS3 te houden. En dat Xbox (Microsoft) daar gebruikt van maakt maakt mij toch niks uit?

Ik heb een PS3 gekocht zodat ik zeker wist dat ik GTA IV kon spelen, en daar zal geen verandering in komen,

kijk helemaal goed jij snapt um. jij loopt niet zo sneu te klagen! slaat toch nergens op. ik had van te voren al besloten hem (voor persoonlijke redenen) op de xbox360 te spelen. maar toen kwam de gerugtenstroom van jah hij word 10x beter op ps3 dan op de xbox360. en moest je toen iedereen horen. maar ik blijf gewoon bij mijn besluit en nu ineens in het weer omgedraaid en staat de xbox360 er beter voor. en hoor je iedereen weer sneu klagen en zielig doen..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    31

  • JasonStatham

    16

  • michael50000

    9

  • Gta-killer

    7

het maakt mij niet uit of de ps3 exclusief content krijgt op de xbox 360. en de ps heeft 3 GTA's 1/2 jaartje gehad. nu '''gun'' ik het de xbox 360 ook wel een klein beetje dat hun ook iets van GTA IV voor de xbox krijgen.

ik heb dan een ps3, en dat is ook helemaal niet erg, want de geruchten gaan dat GTA IV moeilijk op de DVD9 gaat passen, dus misschien zijn wij bij GTA5 op iig de opvolger van IV aan de beurt met wat extra's op de blu ray. als MS dan niet al een nieuwe xbox op de markt heeft natuurlijk :puh:

maar goed, wat gaan we nu zitten janken, het gaat over 1 game, waarvan de xbox 360 een extratje krijgt, Jezus, de wereld vergaat. de ps3 staat killzone 2, MGS4 te wachten en nog veel meer goede games, moeten de xboxérs dan ook bij die spellen een topic maken in het games forum omdat MGS, killzone 2 niet op de xbox 360 komen, com'n, think about it.

het is helemaal niet zo erg, dus ophouden met janken en zeuren :dans:

greetz,

Black Force :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Vroegah stond Sony altijd met een grote zak geld te zwaaien. Maar Sony zwemt niet meer in het geld, dus ze kunnen dat soort grapjes niet meer uithalen. En geloof maar dat de ps3 GTA niet nodig heeft voor een goede verkoop van de console: Er zijn veel meer spellen die je op de ps3 kunt spelen + dat er al een heleboel oude trouwe playstation fans zijn (net zoals dat wij ook niet met z'n allen aan de True Crime gaan)

Verder had de playstation II ook een extra content, namelijk de pepperspray. Die zit er al in vanaf gta VC, en ontbreekt op de X-box en PC.

De ps3 versie gaat net zo mooi worden als de x-box versie, alleen de Sony heeft dan nog betere graphics, het loopt zuiverder en laad sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

De ps3 versie gaat net zo mooi worden als de x-box versie, alleen de Sony heeft dan nog betere graphics,

Wacht, hier begrijp ik je niet in. Je zegt dat de PS3 versie net zo mooi gaat worden als de X360 versie, dat begrijp ik. Maar Sony heeft dan nog betere graphics? Sony is van de Playstation, dus PS3, wat neerkomt op PS3 versie met betere graphics, waarvoor je zegt dat ie net zo mooi word als de X360 versie. Raar :{

Link to comment
Delen op andere websites

De ps3 versie gaat net zo mooi worden als de x-box versie, alleen de Sony heeft dan nog betere graphics,

Wacht, hier begrijp ik je niet in. Je zegt dat de PS3 versie net zo mooi gaat worden als de X360 versie, dat begrijp ik. Maar Sony heeft dan nog betere graphics? Sony is van de Playstation, dus PS3, wat neerkomt op PS3 versie met betere graphics, waarvoor je zegt dat ie net zo mooi word als de X360 versie. Raar :{

Ik bedoel dat de ps3 versie net zoveel mogelijkheden krijgt als de x-box versie, alleen zal het grafische gedeelte van de ps3 net even iets beter zijn. Met mooi bedoel ik de mogelijkheden.

Link to comment
Delen op andere websites

De ps3 versie gaat net zo mooi worden als de x-box versie, alleen de Sony heeft dan nog betere graphics,

Wacht, hier begrijp ik je niet in. Je zegt dat de PS3 versie net zo mooi gaat worden als de X360 versie, dat begrijp ik. Maar Sony heeft dan nog betere graphics? Sony is van de Playstation, dus PS3, wat neerkomt op PS3 versie met betere graphics, waarvoor je zegt dat ie net zo mooi word als de X360 versie. Raar :{

Ik bedoel dat de ps3 versie net zoveel mogelijkheden krijgt als de x-box versie, alleen zal het grafische gedeelte van de ps3 net even iets beter zijn. Met mooi bedoel ik de mogelijkheden.

dit hoeft nie eens hoor. als je kijkt naar de games die tot nu toe zijn uitgekomen voor ps3 en 360, komen de 360 spellen eigenlijk altijd beter uit de graphics vergelijking. zoek maar op op gamespot e.d.

En alle screens en de 2 trailers zijn allemaal opgenomen op een 360, dus hoe kan je dat nou met zekerheid zeggen over de ps3, je hebt nog niet eens kunnen zien hoe de graphics er daar op uit zien.

Link to comment
Delen op andere websites

dat de trailer van de 360 versie komt is ook alleen maar omdat dat de lead platform is. en Rockstar heeft allang gezegt beide versies zoveel mogelijk gelijk te maken, dus houd aub op met zeiken dat de ps3 versie beter, want dat betwijvel ik zeer, en dat betwijvel ik omdat de 360 veel makelijker is om voor te programeren als de ps3, en dan zien we dan terug in de afgelopen multiplatform games, die op de 360 betere kleuren ed hadden.

Greetz,

Black Force (ps3 owner)

Link to comment
Delen op andere websites

De ps3 versie gaat net zo mooi worden als de x-box versie, alleen de Sony heeft dan nog betere graphics,

Wacht, hier begrijp ik je niet in. Je zegt dat de PS3 versie net zo mooi gaat worden als de X360 versie, dat begrijp ik. Maar Sony heeft dan nog betere graphics? Sony is van de Playstation, dus PS3, wat neerkomt op PS3 versie met betere graphics, waarvoor je zegt dat ie net zo mooi word als de X360 versie. Raar :{

Ik bedoel dat de ps3 versie net zoveel mogelijkheden krijgt als de x-box versie, alleen zal het grafische gedeelte van de ps3 net even iets beter zijn. Met mooi bedoel ik de mogelijkheden.

dit hoeft nie eens hoor. als je kijkt naar de games die tot nu toe zijn uitgekomen voor ps3 en 360, komen de 360 spellen eigenlijk altijd beter uit de graphics vergelijking. zoek maar op op gamespot e.d.

En alle screens en de 2 trailers zijn allemaal opgenomen op een 360, dus hoe kan je dat nou met zekerheid zeggen over de ps3, je hebt nog niet eens kunnen zien hoe de graphics er daar op uit zien.

Heb je gezien hoe mooi Motorstorm was? Dat is denk ik wel mooier dan bijv. Forza2 ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

he ik ben niet van plan om een nieuw TV met een ps3/x360 te gaan kopen om 1 spel te spelen :@ dus ik hoop echt dat ze die spel op de pc uitbrengen of het een jaar later uitkomt maakt mij geen z*k uit!

het zou zelfs beter zijn als het een jaar later pas op pc uit zou komen want dan heb ik een jaar exstra de tijd om te sparen voor een nieuw pc

en ik denk dat jullie er een wetstrijd van maken dat wie het spel eerst uit speelt

Bewerkt: door topdrop
Link to comment
Delen op andere websites

[...] Maar ik vind wel dat de ps3 prijs wel erg hoog ligt een goede computer kost een paar honderd euro's meer en kan veel meer doen dan de ps3 . [...]

Heb je er wel aan gedacht dat er bij een ps3 ook nog een TV moet? en als je dan een PS3 neemt moet er natuurlijk ook een mooi full-HD TV bij of in ieder geval een HD-ready TV wil je je PS3 goed benutten, het lijkt me niet dat je als je een PS3 hebt op een klein TVtje met zeer weinig pixels wil spelen. En aangezien zo'n TV al gauw meer dan €1000 kost kom je met een PS3 met een goede TV al net zo duur uit als een High-End PC.

de prijzen van hdtvs zijn al genoeg gezakt hoor. en full hd is nu nog wel geldverspilling. Mijn 82 cm hdtv die tot 1080i ondersteunt koste 600 euro. En het beeld is perfect.

Mijn TV gaat tot 1080p en als je ze naast elkaar zou zetten zie je wel verschil. Dat dan vooral in games want als je het met gewone tv-zenders gaat vergelijken is het altijd wel wat minder scherp door kabellengtes ed.

Link to comment
Delen op andere websites

[...] Maar ik vind wel dat de ps3 prijs wel erg hoog ligt een goede computer kost een paar honderd euro's meer en kan veel meer doen dan de ps3 . [...]

Heb je er wel aan gedacht dat er bij een ps3 ook nog een TV moet? en als je dan een PS3 neemt moet er natuurlijk ook een mooi full-HD TV bij of in ieder geval een HD-ready TV wil je je PS3 goed benutten, het lijkt me niet dat je als je een PS3 hebt op een klein TVtje met zeer weinig pixels wil spelen. En aangezien zo'n TV al gauw meer dan €1000 kost kom je met een PS3 met een goede TV al net zo duur uit als een High-End PC.

de prijzen van hdtvs zijn al genoeg gezakt hoor. en full hd is nu nog wel geldverspilling. Mijn 82 cm hdtv die tot 1080i ondersteunt koste 600 euro. En het beeld is perfect.

Mijn TV gaat tot 1080p en als je ze naast elkaar zou zetten zie je wel verschil. Dat dan vooral in games want als je het met gewone tv-zenders gaat vergelijken is het altijd wel wat minder scherp door kabellengtes ed.

ja ik weet dat het mooier is, een stuk mooier zelfs waarschijnlijk maar dat hangt af van de tv. maar voor het verschil in prijs vind ik iets te groot om het verschil een beeldkwaliteit goed te maken.

@Steel Dogg: Ja heb het gezien, niks wat de 360 ook niet aan zou kunnen. En forza 2 vind ik beetje rare vergelijking..zelf vind ik graphics van forza 2 ook beetje tegenvallen. Colin McRae Dirt, heb je dat wel is gezien? dat zijn ook hele mooie graphics hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de ene kant wel jammer voor de PS3 hebbers waaronder ikzelf. Maar ja gun een ander ook is iets. Sony heeft vind ik al heel lang in het zonnetje gestaan. Ik vind wel dat iemand anders ook wel eens mag. Het betekent natuurlijk niet dat de 360 versie beter is. Bij mij is het: komt ie uit op je console, kopen!! Of er nou op een andere console meer mogelijkheden of exclusieve andere dingen te downloaden zijn, dat maakt me niet uit, wees ten minste blij met wat je hebt. Je hebt een prachtige PS3, misschien een goeie TV, en de beste misdaadspel ooit!! Wat wil je nog meer? Een klein miniatuur gedeelte met download content voor de 360 breekt de PS3ers niet. Ik vind het om eerlijk te zijn niet erg dat Sony heeft gezegd dat ze GTA IV niet nodig hebben. Door hetzelfde spel met een klein beetje verschil tussen de 360 gaat Sony heus niet failliet. En wees nou eerlijk, het zal de beste GTA worden zo te zien. Dus of je nou de 360 of PS3 hebt, dat maakt niet uit. Het beste is dat je het spel kan spelen, en geloof me, speel je eenmaal dan vergeet je de downloads direct. 360-spelers, veel plezier met de extraatjes. PS3-spelers, wij hebben geen downloads nodig. GTA IV

zal al succesvol genoeg worden zonder de downloads, geloof me. Dus a.u.b geen geklaag over de downloads want Sony heeft geen geld gegeven, punt uit. En Sony heeft dat gedaan omdat GTA IV zonder downloads al succesvol genoeg zal zijn voor de PS3. Als je het mij vraagt zullen allebei spellen op de consoles even succesvol worden.

Greetz,

Lycan

Link to comment
Delen op andere websites

Nu lees ik net dat Sony helemaal is achtergesteld door Rockstar. Sony had contact opgenomen met Rockstar over beeldmateriaal (de trailers) voor hun pers conferentie maar Rockstar heeft daar nooit opgeantwoord..terwijl Microsoft wel de trailers had laten zien bij hun pers conferentie. Beetje raar, aangezien laatst dat verhaal dat Sony zon goede band met ze had en ze samen ergens aan bezig waren, en dan nu opeens dit.

Bron: http://games.kikizo.com/news/200707/072.asp

Link to comment
Delen op andere websites

Door dit soort acties wordt de hele game industrie verpest. Het is gewoon een flauwe manier om mensen toch te dwingen een xbox te kopen, terwijl die liever voor de PS3 gaan. Bij mij ook het geval, heb bij een vriend van mij die beide consoles heeft gekeken naar de onderlingen verschillen, en ik heb samen met hem tot de mening gekomen dat de PS3 toch beter is, daarbij komt het feit dat de spellen die mij echt aanspreken PS3 exclusive zijn.

Dus ik ga een PS3 kopen met GTA-IV maar daarbij houd ik gelijk in het achterhoofd dat ik niet het hele spel zal ervaren omdat een grote geldschieter zijn eigen slechte punten (grafisch, controller, design spelcomputer,...) dekt door een idioot hoog bedrag te betalen aan Rockstar voor een "exclusive content".

De tijd dat ik heb gekotst op Xbox360 en hun bezitters is voorbij, ik maak mij er niet druk meer over en ik koop lekker een PS3, de tijd dat gamen nog niet zoveel hoefde te kosten is voorbij. Hopelijk vertonen de makers van The Getaway 3 niet zulke grootheidswaan, nu GTA-IV een kopie van dit spel wordt met een paar aanpassingen zal The Getaway gelijk een stuk vertrouwder aanvoelen wanneer deze geproduceerd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...