Jump to content

PS3 wordt tekort gedaan !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Door dit soort acties wordt de hele game industrie verpest. Het is gewoon een flauwe manier om mensen toch te dwingen een xbox te kopen, terwijl die liever voor de PS3 gaan. Bij mij ook het geval, heb bij een vriend van mij die beide consoles heeft gekeken naar de onderlingen verschillen, en ik heb samen met hem tot de mening gekomen dat de PS3 toch beter is, daarbij komt het feit dat de spellen die mij echt aanspreken PS3 exclusive zijn.

Dus ik ga een PS3 kopen met GTA-IV maar daarbij houd ik gelijk in het achterhoofd dat ik niet het hele spel zal ervaren omdat een grote geldschieter zijn eigen slechte punten (grafisch, controller, design spelcomputer,...) dekt door een idioot hoog bedrag te betalen aan Rockstar voor een "exclusive content".

De tijd dat ik heb gekotst op Xbox360 en hun bezitters is voorbij, ik maak mij er niet druk meer over en ik koop lekker een PS3, de tijd dat gamen nog niet zoveel hoefde te kosten is voorbij. Hopelijk vertonen de makers van The Getaway 3 niet zulke grootheidswaan, nu GTA-IV een kopie van dit spel wordt met een paar aanpassingen zal The Getaway gelijk een stuk vertrouwder aanvoelen wanneer deze geproduceerd is.

PS3 versie kan nog uitgesteld worden voor een week of twee omdat de ontwikkeling achterloopt.

Ik kan ook niet geloven dat Microsoft voor 2 downloads 50 miljoen gaat betalen. Kan toch gewoon niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    31

  • JasonStatham

    16

  • michael50000

    9

  • Gta-killer

    7

Hosi Simon, woordvoerder van ontwikkelaar en uitgever Rockstar Games, zegt letterlijk dat de Xbox 360-versie van het actiespel Grand Theft Auto IV (GTA IV) de meest complete editie is. Letterlijk zegt Simon:



But I guess if you want the complete experience with the episodes, then yeah, you should buy the 360, I suppose,

Simon zegt dat de PlayStation 3-editie geen compensatie bied ten opzichte van de Xbox 360-editie. Microsoft heeft met Rockstar een exclusieve overeenkomst gesloten om exclusieve 'afleveringen' van GTA IV ter download beschikbaar te stellen over Xbox Live na het verschijnen van het langverwachte spel. ''In principe zijn beide versies wel identiek'' verklaart Simon.

Grand Theft Auto IV is de eerste GTA-game op de Xbox 360 en PlayStation 3, en dankzij de extra kracht die het platform biedt ten opzichte van haar voorganger weet men meer mogelijkheden in de wereld te scheppen. Zo speelt het spel zich opnieuw af in Liberty City, wat nóg meer de gelijkenis van New York heeft gekregen. Het Liberty City uit GTA IV zal groter zijn dan dat uit GTA III, maar de totale oppervlakte van GTA IV zal kleiner zijn dan San Andreas !

Dit zuigt ! :duh:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Hosi Simon, woordvoerder van ontwikkelaar en uitgever Rockstar Games, zegt letterlijk dat de Xbox 360-versie van het actiespel Grand Theft Auto IV (GTA IV) de meest complete editie is. Letterlijk zegt Simon:



But I guess if you want the complete experience with the episodes, then yeah, you should buy the 360, I suppose,

Simon zegt dat de PlayStation 3-editie geen compensatie bied ten opzichte van de Xbox 360-editie. Microsoft heeft met Rockstar een exclusieve overeenkomst gesloten om exclusieve 'afleveringen' van GTA IV ter download beschikbaar te stellen over Xbox Live na het verschijnen van het langverwachte spel. ''In principe zijn beide versies wel identiek'' verklaart Simon.

Grand Theft Auto IV is de eerste GTA-game op de Xbox 360 en PlayStation 3, en dankzij de extra kracht die het platform biedt ten opzichte van haar voorganger weet men meer mogelijkheden in de wereld te scheppen. Zo speelt het spel zich opnieuw af in Liberty City, wat nóg meer de gelijkenis van New York heeft gekregen. Het Liberty City uit GTA IV zal groter zijn dan dat uit GTA III, maar de totale oppervlakte van GTA IV zal kleiner zijn dan San Andreas !

Dit zuigt ! :duh:

Ik vind dit zelf ook balen,maar ben blij dat je het kan spelen!.En Playstation stond eigenlijk altijd al vooraan met veel Gta's dus gun ik het XBox ook een beetje.Het is jammer,maar het is niet anders :N

Link to comment
Delen op andere websites

Vanmiddag krijg ik een PS3.Ik kom eens op het forum,en er zijn meer en meer mensen die zeggen dat de 360-versie beter wordt,NIET DUS!De PS3 heeft veel meer kracht,en zal dus de beste graphics geven.Vind ik toch,de 360 heeft minder kracht dan de PS3;onthoud dat dus.

Dus de XBOX 360 Versie zal even goed zijn als de PS3 versie,houd daarmee rekening,want we zullen zien welke versie het beste zal zijn als GTA IV uitkomt.

Het is niet omdat de 360 versie al de trailers van GTA IV in z'n zak heeft,dat de PS3 versie slecht zal zijn,de PS3 is één van de krachttigste consoles van dit moment.

D.

Link to comment
Delen op andere websites

Vanmiddag krijg ik een PS3.Ik kom eens op het forum,en er zijn meer en meer mensen die zeggen dat de 360-versie beter wordt,NIET DUS!De PS3 heeft veel meer kracht,en zal dus de beste graphics geven.Vind ik toch,de 360 heeft minder kracht dan de PS3;onthoud dat dus.

Dus de XBOX 360 Versie zal even goed zijn als de PS3 versie,houd daarmee rekening,want we zullen zien welke versie het beste zal zijn als GTA IV uitkomt.

Het is niet omdat de 360 versie al de trailers van GTA IV in z'n zak heeft,dat de PS3 versie slecht zal zijn,de PS3 is één van de krachttigste consoles van dit moment.

D.

GTA IV op ps3 is helemaal het zelfde als op de xbox 360. Xbox 360 heeft dan weer heel het verhaal van GTA IV. omdat ze extra's missies te download zetten.

De krachtigste consoles is niet altijd de beste. :);)

Bewerkt: door MNC3
Link to comment
Delen op andere websites

De playstation 3 is inderdaad sterker ja

maar ik vind het eigelijk wel jammer om te horen dat er WEER Liberty City komt

en geen nieuwe stad, de kans word dus weer groot dat dalijk vice city en San andreas ook worden vernieuwd

althans zal dit me er niet van weerhouden GTA IV te gaan kopen wanneer de ps2 is gedaald in prijs en ik die ook thuis heb staan

Link to comment
Delen op andere websites

Vanmiddag krijg ik een PS3.Ik kom eens op het forum,en er zijn meer en meer mensen die zeggen dat de 360-versie beter wordt,NIET DUS!De PS3 heeft veel meer kracht,en zal dus de beste graphics geven.Vind ik toch,de 360 heeft minder kracht dan de PS3;onthoud dat dus.

Dus de XBOX 360 Versie zal even goed zijn als de PS3 versie,houd daarmee rekening,want we zullen zien welke versie het beste zal zijn als GTA IV uitkomt.

Het is niet omdat de 360 versie al de trailers van GTA IV in z'n zak heeft,dat de PS3 versie slecht zal zijn,de PS3 is één van de krachttigste consoles van dit moment.

D.

Jippie, is de ps3 de beste versie omdat hij eventueel korte laadtijden heeft, en eventueel betere graphics? Dat maakt echt zeer weinig uit... Ik (en de meeste waarschijnlijk) geef veel meer om leuke extra content dan die eventueel korte laadtijden...

Daarnaast denk ik dat je zowiezo niet van een betere versie kan spreken, beide versies zijn gewoon GTA IV, en zijn op een paar details na identiek... Als je een PS3 hebt koop je die versie, heb je een 360 koop je die versie...

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Vanmiddag krijg ik een PS3.Ik kom eens op het forum,en er zijn meer en meer mensen die zeggen dat de 360-versie beter wordt,NIET DUS!De PS3 heeft veel meer kracht,en zal dus de beste graphics geven.Vind ik toch,de 360 heeft minder kracht dan de PS3;onthoud dat dus.

Dus de XBOX 360 Versie zal even goed zijn als de PS3 versie,houd daarmee rekening,want we zullen zien welke versie het beste zal zijn als GTA IV uitkomt.

Het is niet omdat de 360 versie al de trailers van GTA IV in z'n zak heeft,dat de PS3 versie slecht zal zijn,de PS3 is één van de krachttigste consoles van dit moment.

D.

Jippie, is de ps3 de beste versie omdat hij eventueel korte laadtijden heeft, en eventueel betere graphics? Dat maakt echt zeer weinig uit... Ik (en de meeste waarschijnlijk) geef veel meer om leuke extra content dan die eventueel korte laadtijden...

Daarnaast denk ik dat je zowiezo niet van een betere versie kan spreken, beide versies zijn gewoon GTA IV, en zijn op een paar details na identiek... Als je een PS3 hebt koop je die versie, heb je een 360 koop je die versie...

Betere graphics als ps3 toch niet hebben met GTA IV zoals Rockstar bekend heeft gemaakt. Ik heb ook liever extra missie's :)

Link to comment
Delen op andere websites

dat met die laadtijden zal ook wel ongeveer hetzelfde zijn

en hoevaak hebben ze al gezegt dat de laadtijden in spellen heel weinig zouden zijn of er helemaal geen meer zouden zijn? tis nooit waargemaakt dus wil het nu weleens zien wat voor kracht die nieuwe consoles nu eigelijk hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil gewoon duidelijk maken,dat de PS3 & de 360 versies even goed zullen zijn,en ik geef niets om "downloadbare contents" want dat zullen vast side-missions zijn hoor.

D.

Dat zal het niet zijn. 50 Miljoen daar voor neerleggen doet microsoft niet.

Dat is zowaar 25 miljoen voor 1 download. Dus het zal meer zijn dan side missions ;)

PS3 zijn proccesor is alleen hoop sterker. graphics zullen er geen grote verschillen komen.

Bewerkt: door MNC3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind sowieso dat de content van GTA IV gelijk moet zijn, en dat dus ook de 'exclusieve' content van de Xbox ook op de PS3 moet komen. Ik vind dat niemand in het voordeel of nadeel getrokken moet worden, en dat het niveau waarop het spel draait (laadtijden etc.) puur van de console afhankelijk moet zijn. San Andreas was ook niet minder compleet op de Xbox en de PC, zelfs completer (een aantal bugs opgelost), het enige nadeel voor de Xbox gebruikers was dat zij langer moesten wachten. Nu hoeft niemand (bahalve de PC'ers) langer te wachten, en dan zou het wel zo eerlijk zijn als dus beide versies gelijk zijn. Want geen enkele playstation gebruiker heeft er (naar mijn weten :puh: ) om gevraagt om de Xbox releases later te laten komen, dat die mensen playstation gebruikers zijn heeft gewoon met persoonlijke voorkeur te maken. Ik heb gisteren mijn zuurverdiende geld aan een PS3 uitgegeven, en dan wil ik wel wat verwachten van GTA IV in combinatie met die perdure console. Ik heb de PS3 gekozen omdat ik de controler veel fijner vind. Het wordt gewoon afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

De playstation 3 is inderdaad sterker ja

maar ik vind het eigelijk wel jammer om te horen dat er WEER Liberty City komt

en geen nieuwe stad, de kans word dus weer groot dat dalijk vice city en San andreas ook worden vernieuwd

althans zal dit me er niet van weerhouden GTA IV te gaan kopen wanneer de ps2 is gedaald in prijs en ik die ook thuis heb staan

vernieuwd is niet het juiste woord. het is gewoon compleet anders met de zelfde naam. en hier en daar een bekende bedrijfsnaam. gta1 was namelijk ook in liberty city.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet erg wat er gebeurd met ps 3. Ik vind het ook bets logish dat mensen een xbox 360 in plaats van een ps 3 check hoe duur !

me xbox komt in augustus dus ik ben blij ^_^

Maar tog vind ik dta gta 4 tegelijk moet komen. Beetje discriminatie voor ps3 :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...