Jump to content

PS3 wordt tekort gedaan !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Ik vind het niet erg wat er gebeurd met ps 3. Ik vind het ook bets logish dat mensen een xbox 360 in plaats van een ps 3 check hoe duur !

me xbox komt in augustus dus ik ben blij ^_^

Maar tog vind ik dta gta 4 tegelijk moet komen. Beetje discriminatie voor ps3 :duh:

ps3 versie komt ook waarschijnlijk gewoon tegelijk. tijdje geleden was ook al gezegd dat de ps3 versie een maand achter liep, omdat ze de 360 development kit eerder hadden. Nu is er nog 2 weken achterstand voor de ps3 versie, in 2 maanden tijd ingehaald oid..dus het moet echt wel lukken voor rockstar om beide versies gewoon op tijd in de winkels te krijgen. en als het niet lukt denk ik dat ze gta 4 gewoon compleet uitstellen voor een week ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    31

  • JasonStatham

    16

  • michael50000

    9

  • Gta-killer

    7

Ik wil gewoon duidelijk maken,dat de PS3 & de 360 versies even goed zullen zijn,en ik geef niets om "downloadbare contents" want dat zullen vast side-missions zijn hoor.

D.

Dat zal het niet zijn. 50 Miljoen daar voor neerleggen doet microsoft niet.

Dat is zowaar 25 miljoen voor 1 download. Dus het zal meer zijn dan side missions ;)

PS3 zijn proccesor is alleen hoop sterker. graphics zullen er geen grote verschillen komen.

Dus jij denkt als ik de ps3 versie koop dat ik dan ineens midden in het verhaal de ending credits krijg en dat er staat wil je het hele verhaal koop dan een xbox360 en nogmaals dezelfde game voor het eind... hahaha... hahahaha.... hahahahahahahahahaha.... hahahahahahaahahahahahaahahaha

lijkt me duidelijk dat het sidemissions zijn.. naïveling..

Link to comment
Delen op andere websites

Vers van de pers: KLIK

Ik ben zeer benieuwd wat dit te betekenen heeft. Ik denk eigenlijk niet dat het een exclusive content wordt, want dan zullen de versies van de Xbox360 en PS3 echt totaal verschillen van elkaar, en dat lost het probleem ook niet echt op he!

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk gaan het geen belangrijke missie's zijn, hoogstens wat zijdemissies of wapens of zoiets. Je gaat de game op de PS3 echt wel volledig kunnen uitspelen hoor. En trouwens, mij boeit het niet, hoelang was ik met San Andreas zoet zonder mods of toevoegingen? Nou, zeer lang, en met GTA IV zal dat alleen nog langer worden. Voor die paar missies extra...

Je zult wel een HDD moeten hebben op je X-Box 360, dus iedereen die de Core versie heeft.. Tja..

Heb gehoord dat er een nieuwe franchise van Rockstar exclusief naar de PS3 komt, hopelijk is het waar en niet weer zo'n gerucht van fanboys. Rockstar kennende wordt het wel een zeer goede game zeker. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vers van de pers: KLIK

Ik ben zeer benieuwd wat dit te betekenen heeft. Ik denk eigenlijk niet dat het een exclusive content wordt, want dan zullen de versies van de Xbox360 en PS3 echt totaal verschillen van elkaar, en dat lost het probleem ook niet echt op he!

de basisgame die iedereen in oktober kan kopen ps3 en 360 zullen hetzelfde zijn. alleen met de downloadable content zul je gewoon een toevoeging aan de verhaallijn hebben.

en nee niet een paar nieuwe wapens, daar betaalt microsoft nogmaals geen 50 miljoen voor per 'episode' :duh:

@de frikandellenkoning: jij bent nogal naief, als je denkt dat je wat sidemissies krijgt op de 360, als rockstar dus 25 miljoen per episode heeft gekregen die uren nieuwe gameplay moet opleveren. je zult dus bijvoorbeeld de verhaallijn wel op de ps3 kunnen uitspelen, maar in lente 2008 krijgt de 360 een verlengde verhaallijn..dat mensen met een ps3 zo moeilijk kunnen geloven dat de 360 iets goeds overkomt :duh:

sony had precies hetzelfde gedaan als ze slim waren, maar die besloten ineens dat ze gta niet meer nodig hadden om hun console succesvol te maken, dus is microsoft zo slim geweest om daar op in te springen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vers van de pers: KLIK

Ik ben zeer benieuwd wat dit te betekenen heeft. Ik denk eigenlijk niet dat het een exclusive content wordt, want dan zullen de versies van de Xbox360 en PS3 echt totaal verschillen van elkaar, en dat lost het probleem ook niet echt op he!

de basisgame die iedereen in oktober kan kopen ps3 en 360 zullen hetzelfde zijn. alleen met de downloadable content zul je gewoon een toevoeging aan de verhaallijn hebben.

en nee niet een paar nieuwe wapens, daar betaalt microsoft nogmaals geen 50 miljoen voor per 'episode' :duh:

@de frikandellenkoning: jij bent nogal naief, als je denkt dat je wat sidemissies krijgt op de 360, als rockstar dus 25 miljoen per episode heeft gekregen die uren nieuwe gameplay moet opleveren. je zult dus bijvoorbeeld de verhaallijn wel op de ps3 kunnen uitspelen, maar in lente 2008 krijgt de 360 een verlengde verhaallijn..dat mensen met een ps3 zo moeilijk kunnen geloven dat de 360 iets goeds overkomt :duh:

sony had precies hetzelfde gedaan als ze slim waren, maar die besloten ineens dat ze gta niet meer nodig hadden om hun console succesvol te maken, dus is microsoft zo slim geweest om daar op in te springen.

Sony heeft trouwens ook groot gelijk, het is belachelijk om 50 miljoen neer te tellen voor een paar zijmissies, want de hoofverhaallijn zal waarschijnlijk gewoon op beide consoles hetzelfde zijn,,, maargoed deze discussie is nogal zinloos aangezien niemand weet wat het wordt...

Link to comment
Delen op andere websites

Vers van de pers: KLIK

Ik ben zeer benieuwd wat dit te betekenen heeft. Ik denk eigenlijk niet dat het een exclusive content wordt, want dan zullen de versies van de Xbox360 en PS3 echt totaal verschillen van elkaar, en dat lost het probleem ook niet echt op he!

de basisgame die iedereen in oktober kan kopen ps3 en 360 zullen hetzelfde zijn. alleen met de downloadable content zul je gewoon een toevoeging aan de verhaallijn hebben.

en nee niet een paar nieuwe wapens, daar betaalt microsoft nogmaals geen 50 miljoen voor per 'episode' :duh:

@de frikandellenkoning: jij bent nogal naief, als je denkt dat je wat sidemissies krijgt op de 360, als rockstar dus 25 miljoen per episode heeft gekregen die uren nieuwe gameplay moet opleveren. je zult dus bijvoorbeeld de verhaallijn wel op de ps3 kunnen uitspelen, maar in lente 2008 krijgt de 360 een verlengde verhaallijn..dat mensen met een ps3 zo moeilijk kunnen geloven dat de 360 iets goeds overkomt :duh:

sony had precies hetzelfde gedaan als ze slim waren, maar die besloten ineens dat ze gta niet meer nodig hadden om hun console succesvol te maken, dus is microsoft zo slim geweest om daar op in te springen.

maar het is wel zo dat als je een al pokke lang durende game hebt gespeelt. dat die uren dan ook niet zo veel meer uitmaken.
Link to comment
Delen op andere websites

maar het is wel zo dat als je een al pokke lang durende game hebt gespeelt. dat die uren dan ook niet zo veel meer uitmaken.

Ja, maar wie zegt dat GTA IV een enorm lang durende game is? Hier heeft Rockstar nog niets over gezegd hoe lang het spel gemiddeld duurt. Als het een enorm lang spel is maakt dat inderdaad niet veel meer uit. Maar om hoeveel uur praten we dan? 2, 5, 10, 20? Niemand weet het nog! Waarschijnlijk zullen die uren dus wel wat uitmaken vrees ik.

Link to comment
Delen op andere websites

maar het is wel zo dat als je een al pokke lang durende game hebt gespeelt. dat die uren dan ook niet zo veel meer uitmaken.

Ja, maar wie zegt dat GTA IV een enorm lang durende game is? Hier heeft Rockstar nog niets over gezegd hoe lang het spel gemiddeld duurt. Als het een enorm lang spel is maakt dat inderdaad niet veel meer uit. Maar om hoeveel uur praten we dan? 2, 5, 10, 20? Niemand weet het nog! Waarschijnlijk zullen die uren dus wel wat uitmaken vrees ik.

om hoeveel uur extra het ook gaat..uren is toch wel iets goeds? als je nadat je het spel hebt uitgespeeld later toch weer uren nieuwe gameplay krijgt maakt dat sowieso wel uit :puh:

en ik geloof dat de verhaallijn op rond de 100 uur werd geschat door rockstar in een interview..maar dat ze er nog geen precies idee over hebben omdat het spel nog ontwikkeling is. maar dat was maanden geleden..kan het ook mis hebben weet het niet zeker meer :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ho even.Wat te denken van de PC gamer? Ik vind het een beetje kinderachtig gezeik om Microsoft te blaimen terwijl Sony dit voorgaand ook deed.

Ik vind het uberhaupt te makkelijk om nu ineens te gaan klagen terwijl je ook de keuze kan kiezen om een flutbox EN gaystation te kopen(leuke naampjes ja,zelf verzonnen ja ik weet).Ik en vele andere PC gamers moeten nog minimaal tot juni volgend jaar wachten.Dus wat betreft het geklaag dat je met de flutbox de echte GTA experience hebt is niet aan mij besteed.Er zijn ergeren dingen dan dit.

Wees blij dat GTA 4 uberhaupt op de gaystation komt.

Link to comment
Delen op andere websites

De PC versie komt heus wel, maar later zoals altijd. Rockstar neemt de tijd en port hem niet in een keer van de PS & Box naar de PC maar doen het rustig aan. Of die Content ook naar de PC komt weet ik niet maar het zou kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat je zo erg vind dat de 360 zon downloadtable content krijgt (ongeveer 8 a 10 uur gameplay voor veel te veel geld), maar Sony heeft er voor gezorgt dat er een hele nieuwe game serie van rockstar (bron) exclusief voor de ps3 wordt.

Ik heb liever een exclusieve serie die zich op de ps3 hardware richt (en niet als bij GTA IV dat ze 2 versies moeten maken) dan die downloadtable content, geef toe 360 fanboys jullie ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat je zo erg vind dat de 360 zon downloadtable content krijgt (ongeveer 8 a 10 uur gameplay voor veel te veel geld), maar Sony heeft er voor gezorgt dat er een hele nieuwe game serie van rockstar (bron) exclusief voor de ps3 wordt.

Ik heb liever een exclusieve serie die zich op de ps3 hardware richt (en niet als bij GTA IV dat ze 2 versies moeten maken) dan die downloadtable content, geef toe 360 fanboys jullie ook.

Hangt ervan af wat voor een game het is. Van mij mag die Content ook wel naar de PS3 komen. Al gebeurt dat niet meer, Microsoft heeft met geld gegooit ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat je zo erg vind dat de 360 zon downloadtable content krijgt (ongeveer 8 a 10 uur gameplay voor veel te veel geld), maar Sony heeft er voor gezorgt dat er een hele nieuwe game serie van rockstar (bron) exclusief voor de ps3 wordt.

Ik heb liever een exclusieve serie die zich op de ps3 hardware richt (en niet als bij GTA IV dat ze 2 versies moeten maken) dan die downloadtable content, geef toe 360 fanboys jullie ook.

Hangt ervan af wat voor een game het is. Van mij mag die Content ook wel naar de PS3 komen. Al gebeurt dat niet meer, Microsoft heeft met geld gegooit ^_^

Het is niet 1 game he, maar een hele game serie zoals GTA (meerdere delen). Het is nog niet bekend gamaakt wat voor doort game het is maar Rockstar maakt alleen maar goede games dus dat komt wel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...