Jump to content

PS3 wordt tekort gedaan !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Wat boeit mij het dat die 360 exclusieve content erbij krijgt.. die onzin zal ook wel een rib uit je lijf kostte.. maar zoals ik het nou bekijk lijkt het er idd op dat de PS3 versie zo goed als geen voordelen heeft, MAAR omdat Sony er mede verantwoordelijk voor is dat R* zo enorm groot geworden is, denk ik

dat de PS3 versie zeer zeker ook wat 'extra's' krijgen, ook aangezien Harrison verklaarde momenteel met R* samen te werken aan een aantal initiatieven denk ik dat de PS3 versie Misschien iets uitgebreider zal zij qua oppervlakte (dit werd ook veel gespeculeerd op andere sites) Ben benieuwd!!

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    31

  • JasonStatham

    16

  • michael50000

    9

  • Gta-killer

    7

Wat boeit mij het dat die 360 exclusieve content erbij krijgt.. die onzin zal ook wel een rib uit je lijf kostte.. maar zoals ik het nou bekijk lijkt het er idd op dat de PS3 versie zo goed als geen voordelen heeft, MAAR omdat Sony er mede verantwoordelijk voor is dat R* zo enorm groot geworden is, denk ik

dat de PS3 versie zeer zeker ook wat 'extra's' krijgen, ook aangezien Harrison verklaarde momenteel met R* samen te werken aan een aantal initiatieven denk ik dat de PS3 versie Misschien iets uitgebreider zal zij qua oppervlakte (dit werd ook veel gespeculeerd op andere sites) Ben benieuwd!!

:cya:

Nee, Rockstar heeft aangegeven dat de spellen identiek zullen zijn voor de PS3 en de Xbox360, afgezien van de "downloadable episodes".

Waar harrison waarschijnlijk naar verwees, is het nieuws dat Rockstar en Sony een paar dagen geleden hebben bekend gemaakt, dat rockstar een compleet nieuw (non-GTA) spel exclusief voor de PS3 zal ontwikkelen, waarin alle mogelijkheden die de PS3 biedt dus optimaal kunnen worden gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat je zo erg vind dat de 360 zon downloadtable content krijgt (ongeveer 8 a 10 uur gameplay voor veel te veel geld), maar Sony heeft er voor gezorgt dat er een hele nieuwe game serie van rockstar (bron) exclusief voor de ps3 wordt.

Ik heb liever een exclusieve serie die zich op de ps3 hardware richt (en niet als bij GTA IV dat ze 2 versies moeten maken) dan die downloadtable content, geef toe 360 fanboys jullie ook.

Hangt ervan af wat voor een game het is. Van mij mag die Content ook wel naar de PS3 komen. Al gebeurt dat niet meer, Microsoft heeft met geld gegooit ^_^

Het is niet 1 game he, maar een hele game serie zoals GTA (meerdere delen). Het is nog niet bekend gamaakt wat voor doort game het is maar Rockstar maakt alleen maar goede games dus dat komt wel goed.

wat heeft die gameserie nou weer met gta te maken.

Dit gaat toch om de gta fans, en gta fans hoeven niet per se rockstar fans te zijn? Rockstar maakt ook hele andere games dan gta (midnight club, state of emergency enzv). Dus beetje raar omdat ter compensatie te nemen voor gta.

En die serie is er waarschijnlijk ook nog lang niet, want er word voor de rest nog niks over bekend gemaakt..dus moet nog waarschijnlijk lang ontwikkeld worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat je zo erg vind dat de 360 zon downloadtable content krijgt (ongeveer 8 a 10 uur gameplay voor veel te veel geld), maar Sony heeft er voor gezorgt dat er een hele nieuwe game serie van rockstar (bron) exclusief voor de ps3 wordt.

Ik heb liever een exclusieve serie die zich op de ps3 hardware richt (en niet als bij GTA IV dat ze 2 versies moeten maken) dan die downloadtable content, geef toe 360 fanboys jullie ook.

Hangt ervan af wat voor een game het is. Van mij mag die Content ook wel naar de PS3 komen. Al gebeurt dat niet meer, Microsoft heeft met geld gegooit ^_^

Het is niet 1 game he, maar een hele game serie zoals GTA (meerdere delen). Het is nog niet bekend gamaakt wat voor doort game het is maar Rockstar maakt alleen maar goede games dus dat komt wel goed.

wat heeft die gameserie nou weer met gta te maken.

Dit gaat toch om de gta fans, en gta fans hoeven niet per se rockstar fans te zijn? Rockstar maakt ook hele andere games dan gta (midnight club, state of emergency enzv). Dus beetje raar omdat ter compensatie te nemen voor gta.

En die serie is er waarschijnlijk ook nog lang niet, want er word voor de rest nog niks over bekend gemaakt..dus moet nog waarschijnlijk lang ontwikkeld worden.

als ik moet gaan beoordelen geef ik de gta reeks een 10 en alle andere spellen hoogstens een zesje, kwa persoonlijke smaak. dus mij kan het niet veel schelen wat rockstar doet want het kan natuurlijk ook geen rip-off worden van gta.

EDIT: ik heb een beetje drempelvrees om zelf een nieuw spel te kopen wat ik niet ken.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is tgg onzin dat een game maar 1zal hebbe laadtyd namelijk die aan het begin...denk je dat als je missie krijgt...miss moet je door een marker lope dat er geen een tyd zal zijn tussen de tyd dat je in de marker loopt en dat je de cutscene begint...lijkt K*t als je in de marker loopt en voordat je het weet zit je in de cutscene :duh::ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat R* het zo goed heeft gedaan. Laat het maar ook zo. Iedereen weet dat de PS3 te duur is en niemand hem wil. :Y

dat slaat egt nergens op ...de PS-3 is de beste console op dit moment...ik vind het egt onzin dat je zegt dat niemand hem wil...

JIJ WIL HEM GEWOON NIET

dat is wat anders dan dat niemand hem wil

:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat R* het zo goed heeft gedaan. Laat het maar ook zo. Iedereen weet dat de PS3 te duur is en niemand hem wil. :Y

dat slaat egt nergens op ...de PS-3 is de beste console op dit moment...ik vind het egt onzin dat je zegt dat niemand hem wil...

JIJ WIL HEM GEWOON NIET

dat is wat anders dan dat niemand hem wil

:duh:

Uhhm kijk is naar de verkochte PS3 en de verkocht 360.. Zie je dan het verschil.

Kijk ook is naar Leden hier iets van 50 mensen hebben een PS3 en de 3/4 heeft een 360

Het was ook niet bedoel om het aftekraken dus een beetje rustig aan..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat R* het zo goed heeft gedaan. Laat het maar ook zo. Iedereen weet dat de PS3 te duur is en niemand hem wil. :Y

dat slaat egt nergens op ...de PS-3 is de beste console op dit moment...ik vind het egt onzin dat je zegt dat niemand hem wil...

JIJ WIL HEM GEWOON NIET

dat is wat anders dan dat niemand hem wil

:duh:

Uhhm kijk is naar de verkochte PS3 en de verkocht 360.. Zie je dan het verschil.

Kijk ook is naar Leden hier iets van 50 mensen hebben een PS3 en de 3/4 heeft een 360

Het was ook niet bedoel om het aftekraken dus een beetje rustig aan..

Okeej...maarrevind je het logisch dat X-box 360 meer heeft verkogt als er ook ietsjes minder dan 2½ jaar tusse zit...ik denk dat als de prijs zal dale dat de verkoop fors zal styge

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat R* het zo goed heeft gedaan. Laat het maar ook zo. Iedereen weet dat de PS3 te duur is en niemand hem wil. :Y

dat slaat egt nergens op ...de PS-3 is de beste console op dit moment...ik vind het egt onzin dat je zegt dat niemand hem wil...

JIJ WIL HEM GEWOON NIET

dat is wat anders dan dat niemand hem wil

:duh:

Uhhm kijk is naar de verkochte PS3 en de verkocht 360.. Zie je dan het verschil.

Kijk ook is naar Leden hier iets van 50 mensen hebben een PS3 en de 3/4 heeft een 360

Het was ook niet bedoel om het aftekraken dus een beetje rustig aan..

3/4 is flink overdreven.. Echt geen 3/4 van het forum heeft een xbox360 hoor, ik weet niet waar je dat vandaan haalt...

En "niemand hem wil" is vette onzin, de ps3 wilt juist iedereen. Dat hij misschien te duur is, tot daaraan toe. Maar tegen de tijd dat GTA IV uit is, is de ps3 waarschijnlijk ook weer in prijs verlaagd. Moet je eens zien hoeveel ps3's er dan over de toonbank gaan (zijn geweest). ;)

Link to comment
Delen op andere websites

en we moeten ook een beetje denken aan de winst van take two en rockstar. zoals je waarschijnlijk weet verkoopt de ps3 niet zoals het moet gaan dus als zou gta iv alleenop de ps3 komen zouden ze ook niet zo veel winst

dus je moet ook weten dat dit ook beter is voor rockstar ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

zijn die downloadeble contents (kkrijg een hekel aan dat woord) eik gratis?

zoja dan snap ik niet dat Microsoft zoveel geld daarvoor geeft.

ze kunnen toch niet 50 miljoen terugverdienen aan de extra Xboxsen die verkocht worden vanwege de downloadeble content??

Link to comment
Delen op andere websites

Het begint zo onderhand behoorlijk vervelend te worden.

- De extra content voor de Xbox 360.

- Wie je optimaal van GTA IV genieten moet je een Xbox360 hebben.

- Microsoft geeft 50 miljoen aan Rockstar Games.

De ps3 bezitters worden bijna gedwongen om een Xbox360 te kopen.

Ik vind dat Rockstar Games niet goed bezig is.

Eerst was altijd Playstation die de eer kreeg om als eerste altijd een nieuwe GTA game te lanceren. Nu komen beide GTA's tegelijke tijd uit.

Xbox probeert gewoon meer mensen aan een Xbox te krijgen door zich veel op GTA te richten. Maar wat als dalijk GTA IV niet zo goed spel blijkt te zijn. Ik bedoel dat zou toch kunnen. Maar Rockstar kennende zal GTA IV wel weer een succes worden.

In het begin was ik heel blij met GTA IV. Maar nu vind ik het steeds minder worden. Al komt dalijk GTA IV niet eens uit voor een ps3 dan toch zal ik een ps3 kopen.

Wat vinden jullie ? :cya:

ik wacht gewoon af, of IV op de PC uitkomt, en als dat niet het geval is dan sla ik maar 1 Gta game over:P maarjah ik ga niet voor GTA IV een PS3 halen van 600,000 of een Xbox VAN 400,000€ halen

Ik vind het gewoon echt belachelijk dat GTA steeds op een andere console word uitgebracht, Laat nou gewoon de Gta Games op de PC komen of op de PSP, 1 keer een andere console halen is genoeg. Nu moet je inmiddels al een PS2/PC hebben en een PSP, een Gameboy advance, en een PS3/Xbox. Dat vidn ik echt belachelijk

wat vinden jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...