Jump to content

PS3 wordt tekort gedaan !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Het begint zo onderhand behoorlijk vervelend te worden.

- De extra content voor de Xbox 360.

- Wie je optimaal van GTA IV genieten moet je een Xbox360 hebben.

- Microsoft geeft 50 miljoen aan Rockstar Games.

De ps3 bezitters worden bijna gedwongen om een Xbox360 te kopen.

Ik vind dat Rockstar Games niet goed bezig is.

Eerst was altijd Playstation die de eer kreeg om als eerste altijd een nieuwe GTA game te lanceren. Nu komen beide GTA's tegelijke tijd uit.

Xbox probeert gewoon meer mensen aan een Xbox te krijgen door zich veel op GTA te richten. Maar wat als dalijk GTA IV niet zo goed spel blijkt te zijn. Ik bedoel dat zou toch kunnen. Maar Rockstar kennende zal GTA IV wel weer een succes worden.

In het begin was ik heel blij met GTA IV. Maar nu vind ik het steeds minder worden. Al komt dalijk GTA IV niet eens uit voor een ps3 dan toch zal ik een ps3 kopen.

Wat vinden jullie ? :cya:

ik wacht gewoon af, of IV op de PC uitkomt, en als dat niet het geval is dan sla ik maar 1 Gta game over:P maarjah ik ga niet voor GTA IV een PS3 halen van 600,000 of een Xbox VAN 400,000€ halen

Ik vind het gewoon echt belachelijk dat GTA steeds op een andere console word uitgebracht, Laat nou gewoon de Gta Games op de PC komen of op de PSP, 1 keer een andere console halen is genoeg. Nu moet je inmiddels al een PS2/PC hebben en een PSP, een Gameboy advance, en een PS3/Xbox. Dat vidn ik echt belachelijk

wat vinden jullie?

Inderdaad, maar als je geduld hebt kan je ze in principe bijna allemaal spelen, als je bijvoorbeeld een PlayStation 3 hebt kan je behalve Grand Theft Auto: London 1961 en Grand Theft Auto: Advance alle Grand Theft Auto games spelen:

Grand Theft Auto (backwards compatability)

Grand Theft Auto: London 1969 (backwards compatability)

Grand Theft Auto 2 (backwards compatability)

Grand Theft Auto III (backwards compatability)

Grand Theft Auto: Vice City (backwards compatability)

Grand Theft Auto: San Andreas (backwards compatability)

Grand Theft Auto: Liberty City Stories (backwards compatability)

Grand Theft Auto: Vice City Stories (backwards compatability)

Grand Theft Auto IV

Als je geen PlayStation 3 hebt, maar wel een krachtige PC dan kan je beter even wachten, veel Grand Theft Auto games zijn later namelijk ook op de PC verschenen.

Merk wel op dat Grand Theft Auto: San Andreas de laatste PC game totnogtoe was van Rockstar Games!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    31

  • JasonStatham

    16

  • michael50000

    9

  • Gta-killer

    7

Het begint zo onderhand behoorlijk vervelend te worden.

- De extra content voor de Xbox 360.

- Wie je optimaal van GTA IV genieten moet je een Xbox360 hebben.

- Microsoft geeft 50 miljoen aan Rockstar Games.

De ps3 bezitters worden bijna gedwongen om een Xbox360 te kopen.

Ik vind dat Rockstar Games niet goed bezig is.

Eerst was altijd Playstation die de eer kreeg om als eerste altijd een nieuwe GTA game te lanceren. Nu komen beide GTA's tegelijke tijd uit.

Xbox probeert gewoon meer mensen aan een Xbox te krijgen door zich veel op GTA te richten. Maar wat als dalijk GTA IV niet zo goed spel blijkt te zijn. Ik bedoel dat zou toch kunnen. Maar Rockstar kennende zal GTA IV wel weer een succes worden.

In het begin was ik heel blij met GTA IV. Maar nu vind ik het steeds minder worden. Al komt dalijk GTA IV niet eens uit voor een ps3 dan toch zal ik een ps3 kopen.

Wat vinden jullie ? :cya:

ik wacht gewoon af, of IV op de PC uitkomt, en als dat niet het geval is dan sla ik maar 1 Gta game over:P maarjah ik ga niet voor GTA IV een PS3 halen van 600,000 of een Xbox VAN 400,000€ halen

Ik vind het gewoon echt belachelijk dat GTA steeds op een andere console word uitgebracht, Laat nou gewoon de Gta Games op de PC komen of op de PSP, 1 keer een andere console halen is genoeg. Nu moet je inmiddels al een PS2/PC hebben en een PSP, een Gameboy advance, en een PS3/Xbox. Dat vidn ik echt belachelijk

wat vinden jullie?

jahoor belachelijk wat je daar zegt.

ze willen toch blijven verkopen aan console eigenaren? en nu gaan ze next-gen, wat heel logisch is. ze kunnen toch niet spellen voor de oude consoles blijven maken? het is gewoon logisch dat ze voor consoles gaan. en pc versie kan er nog komen.

en je hebt aan alleen een next-gen console genoeg..niet combi van pc en console(s) (voor stories hoef je trouwens ook niet speciaal ps2 of psp te hebben..was ook gewoon een extratje)

en over gta gba..kom op zeg, daar ga je toch geen gba voor halen? kan je net zo goed gta 1 spelen. het was gewoon een extratje

Dus belachelijk dat gta steeds op een andere console's uit komt? het zou belachelijk zijn als ze het niet de grote gta's is op een andere console's gingen uitbrengen. dat heet vooruitgang. de spellen worden gewoon langzamerhand allemaal next-gen.

en als ze IV niet op de pc uitbrengen..wie zegt dat ze dan de volgende wel uitbrengen op de pc?

pc eigenaren moeten gewoon afwachten. net als de afgelopen 3 grote releases eigenlijk, want toen kwam hij eerst op de ps2 en toen wist je ook nog niet zeker of hij op de pc zou komen. dus op nu er opeens over te gaan zeiken :puh:

@gta-fan2: is niet bekend, de inhoud ervan precies is nog niet eens bekend.. beetje te vroeg ook nog, de game zelf duurt nog vet lang.

Link to comment
Delen op andere websites

XBOX360 = Geluk met extra Content,

PS3 = Word waarschijnlijk toch veel mooier als XBOX 360 (ik heb ps3 moet toch wat zeggen)

PC Versie = Zullen wat langer moeten wachten richting eind 2008 ofzo, maar die kunnen die extra content

ook weer downloaden, en alle andere aanpassingen die mogelijk zijn via internet te downloaden,

Dus degene die het langst moet wachten krijgt ook het meest,

Als je het zo bekijkt word de PS3 te kort gedaan, maar ik denk dat als het resultaat van de game echt zo mooi is als we allemaal denken, dan zal het allemaal wel meevallen

Het duurt alleen nog zo lang :N:N:N

Link to comment
Delen op andere websites

XBOX360 = Geluk met extra Content,

PS3 = Word waarschijnlijk toch veel mooier als XBOX 360 (ik heb ps3 moet toch wat zeggen)

PC Versie = Zullen wat langer moeten wachten richting eind 2008 ofzo, maar die kunnen die extra content

ook weer downloaden, en alle andere aanpassingen die mogelijk zijn via internet te downloaden,

Dus degene die het langst moet wachten krijgt ook het meest,

Als je het zo bekijkt word de PS3 te kort gedaan, maar ik denk dat als het resultaat van de game echt zo mooi is als we allemaal denken, dan zal het allemaal wel meevallen

Het duurt alleen nog zo lang :N:N:N

ja...je hebt wel gelijk dat de PS-3 het meeste pegg heeft...maar het is tgg nog steeds niet bevestigd dat GTA IV op PC komt??

Link to comment
Delen op andere websites

XBOX360 = Geluk met extra Content,

PS3 = Word waarschijnlijk toch veel mooier als XBOX 360 (ik heb ps3 moet toch wat zeggen)

PC Versie = Zullen wat langer moeten wachten richting eind 2008 ofzo, maar die kunnen die extra content

ook weer downloaden, en alle andere aanpassingen die mogelijk zijn via internet te downloaden,

Dus degene die het langst moet wachten krijgt ook het meest,

Als je het zo bekijkt word de PS3 te kort gedaan, maar ik denk dat als het resultaat van de game echt zo mooi is als we allemaal denken, dan zal het allemaal wel meevallen

Het duurt alleen nog zo lang :N:N:N

ja...je hebt wel gelijk dat de PS-3 het meeste pegg heeft...maar het is tgg nog steeds niet bevestigd dat GTA IV op PC komt??

nee is niet bevestigd. en zelfs eind 2008 lijkt me vroeg..want het was gepland dat de 2e downloadable content pack pas eind 2008 uitkwam, en dat was vóór de uitstel.

En hou is op met zeggen dat de ps3 versie toch mooier word, alsof dat vast staat, want het tegenovergestelde is steeds gebleken bij de spellen die al uitgekomen zijn. (en nee niet door porten want er zijn ook al spellen nieuw tegelijk uitgekomen voor 360 en ps3..en spellen alleen voor 360 uitgekomen en uitgesteld voor de ps3 wegens problemen met de ontwikkeling)

Link to comment
Delen op andere websites

Tja..ik heb een 360 dus mij boeit het vrij weinig maar microsoft geeft 50 miljoen om die extra content. En dat gta 4 optimaal te spelen is komt door die content. Dus jouw 3 punten komen eigenlijk op 1 ding neer.

Over dat gta 4 op de PS3 betere graphics heeft dan de 360 is ook niet waar, het zal niet tot weinig verschillen. Multi-platform games verschillen nooit veel.

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Tja..ik heb een 360 dus mij boeit het vrij weinig maar microsoft geeft 50 miljoen om die extra content. En dat gta 4 optimaal te spelen is komt door die content. Dus jouw 3 punten komen eigenlijk op 1 ding neer.

Over dat gta 4 op de PS3 betere graphics heeft dan de 360 is ook niet waar, het zal niet tot weinig verschillen. Multi-platform games verschillen nooit veel.

Ze verwachten juist de platform games in de toekomt op de Ps3 veel beter gaan worden. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

eigenlijk kome wij PS-3 bezitters er nog goed mee weg..denk is aan de mensen die GTA op de volgende consoles bespeelde

-PS-2

-PC

-X-box

-PSP

het klopt wel dat de X-box 360-ers meer geluk hebben...maar mij maakt het niks uit...ik hoop gewoon voor de X-box 360-ers dat ze er veel lol ermee hebben

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

eigenlijk kome wij PS-3 bezitters er nog goed mee weg..denk is aan de mensen die GTA op de volgende consoles bespeelde

-PS-2

-PC

-X-box

-PSP

het klopt wel dat de X-box 360-ers meer geluk hebben...maar mij maakt het niks uit...ik hoop gewoon voor de X-box 360-ers dat ze er veel lol ermee hebben

je hebt gelijk..xbox 360 bezitters hebben er gewoon geluk mee.

maar je kan niet gta 4 als voordeel/geluk zien t.o.v. mensen die gta op oudere consoles speelde. ik heb ook een ps2 waar ik altijd gta op speelde, maar consoles worden gewoon vervangen om de zoveel jaar dus word gta ook op nextgen verder gereleased. net als je je pc moet blijven upgraden om de nieuwste spellen te kunnen blijven spelen. en ik denk dat er voor de psp nog wel een gta word uitgegeven.

ik las laatst een interview met iemand van rockstar leeds (die de stories hebben gemaakt) en die zei over rockstar north dat die de code van gta 3, vc én san andreas op de psp hadden laten werken binnen een paar weken. dus misschien komt er nog een gta met san andreas erin op de psp. hij zei ook trouwens iets over dat ze een spel in gedachten hadden dat naar voren was gekomen met een gesprek naar rockstar north, geen details over het spel precies jammer genoeg. hij zei wel dat het spel 18 maanden zou duren om te ontwikkelen. Maar niks van deze alinea is zeker ofzo hoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

eigenlijk kome wij PS-3 bezitters er nog goed mee weg..denk is aan de mensen die GTA op de volgende consoles bespeelde

-PS-2

-PC

-X-box

-PSP

het klopt wel dat de X-box 360-ers meer geluk hebben...maar mij maakt het niks uit...ik hoop gewoon voor de X-box 360-ers dat ze er veel lol ermee hebben

je hebt gelijk..xbox 360 bezitters hebben er gewoon geluk mee.

maar je kan niet gta 4 als voordeel/geluk zien t.o.v. mensen die gta op oudere consoles speelde. ik heb ook een ps2 waar ik altijd gta op speelde, maar consoles worden gewoon vervangen om de zoveel jaar dus word gta ook op nextgen verder gereleased. net als je je pc moet blijven upgraden om de nieuwste spellen te kunnen blijven spelen. en ik denk dat er voor de psp nog wel een gta word uitgegeven.

ik las laatst een interview met iemand van rockstar leeds (die de stories hebben gemaakt) en die zei over rockstar north dat die de code van gta 3, vc én san andreas op de psp hadden laten werken binnen een paar weken. dus misschien komt er nog een gta met san andreas erin op de psp. hij zei ook trouwens iets over dat ze een spel in gedachten hadden dat naar voren was gekomen met een gesprek naar rockstar north, geen details over het spel precies jammer genoeg. hij zei wel dat het spel 18 maanden zou duren om te ontwikkelen. Maar niks van deze alinea is zeker ofzo hoor :puh:

Zou wel vet als r* nog een spel maakte voor de PSP'ers en PS-2'ers.

IK dagt misschien aan iets al GTA SAS.

zou wel tof zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

heb ergens gevonden dat sony van plan is om rockstar games te kopen zodat gta4 alleen op de playstation3 zal zijn plus andere rockstargames.

Volgens geruchten is Sony van plan om Rockstar te kopen! Dit zou ook een verklaring zijn voor de eerdere geruchten dat na GTA IV alle toekomstige Rockstar games PS3 exclusive zouden zijn.

Als dit echt waar is, maakt Sony een gigantische klapper. Natuurlijk zijn er meer grote games dan GTA en zijn er genoeg andere potentiële ontwikkelaars, maar Rockstar behoort toch echt in het rijtje van ontwikkel giganten. Het is nu wachten op nieuwe informatie en een officiële bevestiging.

komt van meerdere bronnen

dus er kan nog veel veranderen voor gta4 uitkomt en ook daarna

Link to comment
Delen op andere websites

heb ergens gevonden dat sony van plan is om rockstar games te kopen zodat gta4 alleen op de playstation3 zal zijn plus andere rockstargames.

Volgens geruchten is Sony van plan om Rockstar te kopen! Dit zou ook een verklaring zijn voor de eerdere geruchten dat na GTA IV alle toekomstige Rockstar games PS3 exclusive zouden zijn.

Als dit echt waar is, maakt Sony een gigantische klapper. Natuurlijk zijn er meer grote games dan GTA en zijn er genoeg andere potentiële ontwikkelaars, maar Rockstar behoort toch echt in het rijtje van ontwikkel giganten. Het is nu wachten op nieuwe informatie en een officiële bevestiging.

komt van meerdere bronnen

dus er kan nog veel veranderen voor gta4 uitkomt en ook daarna

dit is al lang gepost, en het is geen feit maar een gerucht. het gerucht heeft nu meerdere bronnen ja, dat komt omdat het gekopieerd is van Playstation Universe door een paar sites en andere site kopieeren daar weer van enzv eznv. PSU is degene die het de wereld in bracht (die zeiden zelfs erbij dat het niet bevestigd was) en zeiden dat ze binnenkort het verhaal zouden updaten.. In plaats daarvan hebben ze het artikel even daarna van de site weer verwijderd. Heel erg onbetrouwbaar dus en sowieso is het grote onzin want Take Two zou rockstargames niet zomaar laten gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...