Jump to content

PS3 wordt tekort gedaan !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

wrm zeggen sommige x-boxer 'jaloers playstation fans',is er dan een reden ofzow,ge gaat mss wa meer kunnen met 360 maar ondertss komen er veeeeel meer leuke spellekes uit dan bij 360:d:d,ja amuseer under maar 360-fans met GTA4 terwijs ps3-fans ook heeeeeeel veeeeeel genieten zullen hebben van dit prachtige spel die er wss beter zal uit zien dan bij 360 en ondetss kunnen de ps3-fans nog andere games kopen:d:d,hopelijk rap GT5,is wa beter dan die forza

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    31

  • JasonStatham

    16

  • michael50000

    9

  • Gta-killer

    7

wrm zeggen sommige x-boxer 'jaloers playstation fans',is er dan een reden ofzow,ge gaat mss wa meer kunnen met 360 maar ondertss komen er veeeeel meer leuke spellekes uit dan bij 360:d:d,ja amuseer under maar 360-fans met GTA4 terwijs ps3-fans ook heeeeeeel veeeeeel genieten zullen hebben van dit prachtige spel die er wss beter zal uit zien dan bij 360 en ondetss kunnen de ps3-fans nog andere games kopen:d:d,hopelijk rap GT5,is wa beter dan die forza

ja het klopt dat weleens de X-boxers zegge dat er iemand ff jaloers is maar.

GTA IV zal denk ik egt de spel van het jaar 2008 worde!!

zelf heb ik ook een PS-3 maar ik heb er geen enkel probleem mee dat X-boxers net iets meer mee kryge.

En trouwens R* heeft bevestigd dat de spelle identiek aan elkaar zijn.

dus daar valt niet veel over te discusseren.

Link to comment
Delen op andere websites

wrm zeggen sommige x-boxer 'jaloers playstation fans',is er dan een reden ofzow,ge gaat mss wa meer kunnen met 360 maar ondertss komen er veeeeel meer leuke spellekes uit dan bij 360:d:d,ja amuseer under maar 360-fans met GTA4 terwijs ps3-fans ook heeeeeeel veeeeeel genieten zullen hebben van dit prachtige spel die er wss beter zal uit zien dan bij 360 en ondetss kunnen de ps3-fans nog andere games kopen:d:d,hopelijk rap GT5,is wa beter dan die forza

ja het klopt dat weleens de X-boxers zegge dat er iemand ff jaloers is maar.

GTA IV zal denk ik egt de spel van het jaar 2008 worde!!

zelf heb ik ook een PS-3 maar ik heb er geen enkel probleem mee dat X-boxers net iets meer mee kryge.

En trouwens R* heeft bevestigd dat de spelle identiek aan elkaar zijn.

dus daar valt niet veel over te discusseren.

ja het spel zelf dat je in 2008 kan kopen is precies hetzelfde. maar die extra uren gameplay heb je alleen bij de 360.

en michael50000.. kom op zeg, alsof er zoveel ps3 exclusive titels uitkomen die zo geweldig zijn. er komen juist heel veel goede multiplatform games uit. en ps3 heeft niet echt zoveel exclusives, de meeste games die al exclusief waren zijn juist multiplatform geworden.

iig ps3 fans zijn niet echt zo jaloers..maar het is wel een feit dat op de forums hier erg word/werd geklaagd over dat het 360 exclusief is.

Link to comment
Delen op andere websites

wrm zeggen sommige x-boxer 'jaloers playstation fans',is er dan een reden ofzow,ge gaat mss wa meer kunnen met 360 maar ondertss komen er veeeeel meer leuke spellekes uit dan bij 360:d:d,ja amuseer under maar 360-fans met GTA4 terwijs ps3-fans ook heeeeeeel veeeeeel genieten zullen hebben van dit prachtige spel die er wss beter zal uit zien dan bij 360 en ondetss kunnen de ps3-fans nog andere games kopen:d:d,hopelijk rap GT5,is wa beter dan die forza

ja het klopt dat weleens de X-boxers zegge dat er iemand ff jaloers is maar.

GTA IV zal denk ik egt de spel van het jaar 2008 worde!!

zelf heb ik ook een PS-3 maar ik heb er geen enkel probleem mee dat X-boxers net iets meer mee kryge.

En trouwens R* heeft bevestigd dat de spelle identiek aan elkaar zijn.

dus daar valt niet veel over te discusseren.

ja het spel zelf dat je in 2008 kan kopen is precies hetzelfde. maar die extra uren gameplay heb je alleen bij de 360.

en michael50000.. kom op zeg, alsof er zoveel ps3 exclusive titels uitkomen die zo geweldig zijn. er komen juist heel veel goede multiplatform games uit. en ps3 heeft niet echt zoveel exclusives, de meeste games die al exclusief waren zijn juist multiplatform geworden.

iig ps3 fans zijn niet echt zo jaloers..maar het is wel een feit dat op de forums hier erg word/werd geklaagd over dat het 360 exclusief is.

er zijn weleens mense die er eens over klagen.

maaar over jaloezie is er maar een klein beetje sprake.

maar dat je een beetje klaagt is wel teregt.

een PS-3er had ook zo graag een exclusife content willen hebben.

maarja sony zou het niet verdienen als microsoft er 50 miljoen voor betaalt.

gellukig is er geen sprake op dit forum van x-boxers die Ps-3-ers jaloers wille make :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

klein vraagske,weet iemand of 'folklore' exclusief zal zijn voor ps3((hoort deze vraag hier?))?GT5 is ook enkel voor ps3 eh,kweet dat eigelijk allemaal nie zo goed welke exclusief zijn en welke niet maar kheb toch gehoort dat er veel exclusiefs zouden uitkomen en ik zij er is toch niks om jaloers op te zijn omda het spel het zelfde is,er zitten wel wat extra's bij maar het game zelf is toch het belangrijkste voor een GTA-fan of niet soms??men kameraad heeft wii,360 en ps3 en speelt enkel nog op ps3,RAAR

Bewerkt: door michael50000
Link to comment
Delen op andere websites

Ok maar dan kun je net zo goed zeggen wij hebben recht op Halo 3 voor de PS3.

Maar die Ps3 is gewoon veel te duur en dan wil je natuurlijk ook nog een spel of meer spellen en een memory card dus ik neem liever de Xbox360.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok maar dan kun je net zo goed zeggen wij hebben recht op Halo 3 voor de PS3.

Maar die Ps3 is gewoon veel te duur en dan wil je natuurlijk ook nog een spel of meer spellen en een memory card dus ik neem liever de Xbox360.

Killzone is toch veel beter als Halo :D.

Maar je hebt geen memorycard voor de ps3 nodig, je hebt 60 gig waar je vanalles op kan opslaan.

Over de prijs welke het duurste is, het is maar net hoe je het bekijkt, als je van plan bent om een blu-ray speler ooit aan te schaffen heb je met ps3 al veel geld op zon speler bespaard, als je online wilt kunnen games (kan ik me niet voorstellen dat je het niet wilt) bespaar je met ps3 60 euro per jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

soms vind ik dit soort console dingen echt gezeik van hier tot aan lik mijn reet dus ik zal hier maar niet serieus op reageren ik vind alleen wel dat rockstar het op een andere manier had moeten regelen zoals eerst op de ene console en dan op de andere maakt niet uit in welke volgorde iedereen zal toch wel krijgen wat hen toekomt dit is weer een op iemand pissen voordat ie in de brand staat.

>>> Door Dutchy3010: Houden we het svp een beetje beschaafd...?<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vermoedens is dat het niet exclusieve content is, maar eerst op Xbox en daarna toch op een gegeven moment (kan wel een behoorlijke tijd zijn!) op de PS3. Want ik weet ook nog met VCS, het was zeker en vast ALLEEN op de PSP, en hij kwam niet uit op de PS2, echt niet hoor.. Nou, dat zien we, hij is er nu mooi wel.

Dit is overigens een vermoeden van mij, daarop hoeft dus niet gereageerd worden met "ze zeiden van niet", omdat ik weinig geloof van wat Rockstar over dit soort dingen verteld...

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vermoedens is dat het niet exclusieve content is, maar eerst op Xbox en daarna toch op een gegeven moment (kan wel een behoorlijke tijd zijn!) op de PS3. Want ik weet ook nog met VCS, het was zeker en vast ALLEEN op de PSP, en hij kwam niet uit op de PS2, echt niet hoor.. Nou, dat zien we, hij is er nu mooi wel.

Dit is overigens een vermoeden van mij, daarop hoeft dus niet gereageerd worden met "ze zeiden van niet", omdat ik weinig geloof van wat Rockstar over dit soort dingen verteld...

het gaat niet om ze zeiden van niet. het gaat erom dat microsoft 50 miljoen dollar voor die content en de exclusiviteit ervan heeft betaald..en dat moet genoeg zijn om het exclusief te houden lijkt me, en niet daarna gratis naar het playstation netwerk te releasen. microsoft heeft er heus wel een goed contract voor gekregen na die betaling.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vermoedens is dat het niet exclusieve content is, maar eerst op Xbox en daarna toch op een gegeven moment (kan wel een behoorlijke tijd zijn!) op de PS3. Want ik weet ook nog met VCS, het was zeker en vast ALLEEN op de PSP, en hij kwam niet uit op de PS2, echt niet hoor.. Nou, dat zien we, hij is er nu mooi wel.

Dit is overigens een vermoeden van mij, daarop hoeft dus niet gereageerd worden met "ze zeiden van niet", omdat ik weinig geloof van wat Rockstar over dit soort dingen verteld...

het gaat niet om ze zeiden van niet. het gaat erom dat microsoft 50 miljoen dollar voor die content en de exclusiviteit ervan heeft betaald..en dat moet genoeg zijn om het exclusief te houden lijkt me, en niet daarna gratis naar het playstation netwerk te releasen. microsoft heeft er heus wel een goed contract voor gekregen na die betaling.

Ik heb altijd al het zelfde gedacht Dutchy3010, LCS zou ook al psp exclusive worden en blijven.

En die 50 miljoen wil ook niet alles zeggen, Sony heeft ook heel veel moeten betalen om GTA exclusief te hebben (wat nu niet meer is).

En als die episodes niet naar de ps3 gaan denk ik dat er een andere content naar de ps3 gaat, maar we zullen wel zien wie er gelijk heeft als het uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vermoedens is dat het niet exclusieve content is, maar eerst op Xbox en daarna toch op een gegeven moment (kan wel een behoorlijke tijd zijn!) op de PS3. Want ik weet ook nog met VCS, het was zeker en vast ALLEEN op de PSP, en hij kwam niet uit op de PS2, echt niet hoor.. Nou, dat zien we, hij is er nu mooi wel.

Dit is overigens een vermoeden van mij, daarop hoeft dus niet gereageerd worden met "ze zeiden van niet", omdat ik weinig geloof van wat Rockstar over dit soort dingen verteld...

het gaat niet om ze zeiden van niet. het gaat erom dat microsoft 50 miljoen dollar voor die content en de exclusiviteit ervan heeft betaald..en dat moet genoeg zijn om het exclusief te houden lijkt me, en niet daarna gratis naar het playstation netwerk te releasen. microsoft heeft er heus wel een goed contract voor gekregen na die betaling.

Zucht... Wat zei ik nou? Dat ik er geen reacties op hoefde.

Jij weet niet eens wat de overeenkomst precies was tussen Rockstar en Microsoft. Het hele contract is nooit naar buiten gekomen, neem ik aan. Dus misschien was het wel dat het in het BEGIN exclusief was. Ook al zegt iedereen dat nou van niet, daar geloof ik wel in. En nu zijn er mensen die Xbox360 kopen omdat er exclusieve content voor is, dus heeft Microsoft toch al zijn zin. Want daar gaat het in feiten om: dat het "verhaaltje" (bij gebrek aan een betere benaming) gaat dat de Xbox exclusieve content heeft, en daarom kopen veel mensen de xbox360. En daarvoor heeft microsoft 50 miljoen over. Maar stel nou dat het alleen maar het eerste jaar is, Microsoft heeft zijn extra xbox klantjes, en waarschijnlijk geld voor de kosten van die extra downloadbare content, en dan kan Rockstar nog dingen verkopen aan de PS3. Dat klinkt IMO veel logischer, en we hebben het al vaker gezien. ;)

(En nee, je kan me niet overtuigen...)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vermoedens is dat het niet exclusieve content is, maar eerst op Xbox en daarna toch op een gegeven moment (kan wel een behoorlijke tijd zijn!) op de PS3. Want ik weet ook nog met VCS, het was zeker en vast ALLEEN op de PSP, en hij kwam niet uit op de PS2, echt niet hoor.. Nou, dat zien we, hij is er nu mooi wel.

Dit is overigens een vermoeden van mij, daarop hoeft dus niet gereageerd worden met "ze zeiden van niet", omdat ik weinig geloof van wat Rockstar over dit soort dingen verteld...

Tussen de PSP en de PS2 is het verschil velen malen kleiner dan het verschil tussen de PS3 en de 360... :puh:

Als SONY een exclusief contract heeft en hem eerst uitbrengt op PSP en daarna op de PS2 is het nogsteeds exclusief voor sony... microsoft heeft alleen maar de 360...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...