Jump to content

PS3 wordt tekort gedaan !

Recommended Posts

Geplaatst:
Mijn vermoedens is dat het niet exclusieve content is, maar eerst op Xbox en daarna toch op een gegeven moment (kan wel een behoorlijke tijd zijn!) op de PS3. Want ik weet ook nog met VCS, het was zeker en vast ALLEEN op de PSP, en hij kwam niet uit op de PS2, echt niet hoor.. Nou, dat zien we, hij is er nu mooi wel.

Dit is overigens een vermoeden van mij, daarop hoeft dus niet gereageerd worden met "ze zeiden van niet", omdat ik weinig geloof van wat Rockstar over dit soort dingen verteld...

Tussen de PSP en de PS2 is het verschil velen malen kleiner dan het verschil tussen de PS3 en de 360... :puh:

Als SONY een exclusief contract heeft en hem eerst uitbrengt op PSP en daarna op de PS2 is het nogsteeds exclusief voor sony... microsoft heeft alleen maar de 360...

Dat weet ik ook wel, het is alleen om aan te geven dat Rockstar rustig de klant voor de gek houdt. En het contract weet jij helemaal niet ;)

• Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

31

• JasonStatham

16

• michael50000

9

• Gta-killer

7

Geplaatst:

manmanman ik ga content zijn als da uit is,en nog grotendeels omda er dan een gans stuk gezaag gaat weg vallen:):)maar dat ik het ga kunnen spelen vannaf dag 1,dat is het allerbelangrijkste en ik denk nie dat x-boxer direct op die 'extra toevoeging' gaat springen maar net zoals iedere ps3'er het spel gaat uittesten wat dus wil zeggen dat het spel op zich het allerbelangrijkste is,kgeloof dat ps3'ers en x-boxers evenveel genieten zullen hebben van GTA4 en idd,x-box is zo slim om er een gans verhaal rond te maken dat ze die exclusieve extra's zullen hebben maar het enige wat ze willen is extra klanten,SLIM van MICROSOFT,nie slim van de mensen die erin trappen

Geplaatst:
wow ps3 venboy en x360 venboy kop dan de ps3 en x360 versie

dan kom je niks te kort

das waar maar ik wil de x-box gwn niet:p:p,de meeste mensen willen of ps3 of 360 maar niet allebei,ik heb ne wii en ps3,nog nooit niks van x-box gehad,kmoe er ook nie van weten,kan betr met ps besturing overweg:p:p

360-controller wegen veel te veel :s,ps3 controlleres 10 keer lichter

Geplaatst:
Mijn vermoedens is dat het niet exclusieve content is, maar eerst op Xbox en daarna toch op een gegeven moment (kan wel een behoorlijke tijd zijn!) op de PS3. Want ik weet ook nog met VCS, het was zeker en vast ALLEEN op de PSP, en hij kwam niet uit op de PS2, echt niet hoor.. Nou, dat zien we, hij is er nu mooi wel.

Dit is overigens een vermoeden van mij, daarop hoeft dus niet gereageerd worden met "ze zeiden van niet", omdat ik weinig geloof van wat Rockstar over dit soort dingen verteld...

Tussen de PSP en de PS2 is het verschil velen malen kleiner dan het verschil tussen de PS3 en de 360... :puh:

Als SONY een exclusief contract heeft en hem eerst uitbrengt op PSP en daarna op de PS2 is het nogsteeds exclusief voor sony... microsoft heeft alleen maar de 360...

Dat weet ik ook wel, het is alleen om aan te geven dat Rockstar rustig de klant voor de gek houdt. En het contract weet jij helemaal niet ;)

Maar voor zover wij weten is het zo dat Microsoft een exclusief contract heeft met Rockstar, voor die extra content. En als de geruchten over 50 miljoen dollar zouden kloppen komt die content gewoon niet naar de PS3, als Sony niet met geld gaat lopen smijten. Zo simpel is het, dat dat dan jammer is voor iedereen die GTA IV graag op de PS3 wilt spelen, inclusief alles wat ervoor te downloaden is, is jammer, maar verkoopstrategie van Microsoft. Het is een hele slimme zet van ze.

Je vergeet(of vergat..) dat de PSP en de PS2 beiden van Sony zijn, die op hun beurt de 'klant voor de gek hielden' door eerst te beweren dan VCS exclusief voor de PSP zou zijn, wat de PSP-verkopen liet stijgen. Om het onderste uit de kan te halen hebben ze het spel naar de PS2 geport, dus heeft iedereen die een PSP heeft gekocht voor VCS een kat in de zak gekocht, ze zijn stomweg belazerd door Sony.

Even voor het verschil. ;)

Geplaatst:

het gaat niet om ze zeiden van niet. het gaat erom dat microsoft 50 miljoen dollar voor die content en de exclusiviteit ervan heeft betaald..en dat moet genoeg zijn om het exclusief te houden lijkt me, en niet daarna gratis naar het playstation netwerk te releasen. microsoft heeft er heus wel een goed contract voor gekregen na die betaling.

Ik heb altijd al het zelfde gedacht Dutchy3010, LCS zou ook al psp exclusive worden en blijven.

En die 50 miljoen wil ook niet alles zeggen, Sony heeft ook heel veel moeten betalen om GTA exclusief te hebben (wat nu niet meer is).

En als die episodes niet naar de ps3 gaan denk ik dat er een andere content naar de ps3 gaat, maar we zullen wel zien wie er gelijk heeft als het uitkomt.

Ja ik denk dat er op GTA V (:puh:) voor elke console speciale content gaat zijn.... (ja ik weet dat GTA V niet eens uitgekomen is maarja je mag je fantasie tog gebruiken? :puh:)

Geplaatst:
die exstra content die komen ook wel voor de ps3 wees maar niet bang zolang wij er maar voorbetalen

zou je best eens gelijk in kunnen hebben

Geplaatst:

Er werd laatst gemeld dat alle rockstar games na GTA IV allemaal voor de Ps3 zullen worden.

Nou ben ik zelf een Ps3 fan maar dat zou ik dan wel een zuur vinden voor andere console bezitters. :cya:

Geplaatst:
Er werd laatst gemeld dat alle rockstar games na GTA IV allemaal voor de Ps3 zullen worden.

Nou ben ik zelf een Ps3 fan maar dat zou ik dan wel een zuur vinden voor andere console bezitters. :cya:

dat maakt mij niet uit dan moeten zij ook maar een ps3 kopen

Geplaatst:

dat is helemaal niet waar :bonk: een idiote site heeft een gerucht op de wereld gebracht (PSU) dat Sony rockstar wou overkopen..toen hebben heel veel sites dit overgenomen (PS sites) en dit gerucht dat door hun verzonnen is waarschijnlijk verspreid. en opeens was het van de originele bron (PSU) weg..nou dat is betrouwbare informatie. daaruit was ook dus voortgekomen dat voortaan gta ps3 exlcusief is, maar dat is dus totaal niet waar.

Geplaatst:

het is eigenlijk al zuur voor de andere console bezitters als de PS-2'ers en X-box'ers en PSP'ers.

Geplaatst:

het is eigenlijk al zuur voor de andere console bezitters als de PS-2'ers en X-box'ers en PSP'ers.

hoezo..na een tijdje moet je toch overgaan op next-gen? je kan niet eeuwig games blijven maken voor de ps2 en xbox1..

en het is niet waar, zie mn post boven jou! :puh: gewoon onzin.

Geplaatst: (bewerkt)

hoezo..na een tijdje moet je toch overgaan op next-gen? je kan niet eeuwig games blijven maken voor de ps2 en xbox1..

mischien vinden mensen het te duur zo een PS-3 die bijna 6× zo duurder is dan een PS-2 snap je.

en ik geloofde dat van sony de eerste keer al niet. ;)

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Misschien* vinden mensen het te duur, zo een PS-3, die bijna 6 keer zo duurder is dan een PS-2.

en ik geloofde dat van sony de eerste keer al niet. ;)

Uhmm, volgens mij was dat ook al zo bij de launch van de ps2. Die was toen ook bijna 6x zo duur als de PS2 dus wat jij zegt klopt niet helemaal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...