Jump to content

Car spawner


Marioleo69

Recommended Posts

Een carspawner heb ik helaas niet kunnen vinden, maar wel een garage editor. Je vindt hem hier. Het spawnt de gewenste auto in je garage, dus ook Mr. Whoopee's. Helaas heb ik uit ervaring vernomen dat de Mr. Whoopee niet in de garage van je eerste savehouse past, dus kun je beter iets anders proberen:

Start de Firefighter missies met een brandweerauto. Als je geluk hebt krijg je dat je een Mr. Whoopee moet blussen. Als dat zo is, blus die dan en steel hem daarna. Rij naar de Import/Export garage en klaar is kees. :)

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Dank je wel, maar bij die carspawner kan ik geen rhino krijgen :duh:

en heb geen zin om al mijn wapens te verbruiken aan een 6-star wantedlevel.

Voor de Rhino heb ik geen handig truukje. :7 Je kunt ook eerst de laatste missie doen en dan spawnt hij vanzelf op deze plek bij Phil.

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Dank je wel, maar bij die carspawner kan ik geen rhino krijgen :duh:

en heb geen zin om al mijn wapens te verbruiken aan een 6-star wantedlevel.

Voor de Rhino heb ik geen handig truukje. :7 Je kunt ook eerst de laatste missie doen en dan spawnt hij vanzelf op deze plek bij Phil.

doe giveusatank (cheat) dan verschijnt er gewoon een tank (kijk uit soms valt de tank op je dan ben je zeker dood)

Link to comment
Delen op andere websites

Doe niet aan cheats :duh:

Heb al bij de downloads een trainer gevonden met een garage editor en dus ook de toetscombinatie 'geef me een tank' :D

als je nou garage editor gebruikt of een cheat dat komt toch op hetzelfde neer ofniet dan -_-

Link to comment
Delen op andere websites

Doe niet aan cheats :duh:

Heb al bij de downloads een trainer gevonden met een garage editor en dus ook de toetscombinatie 'geef me een tank' :D

als je nou garage editor gebruikt of een cheat dat komt toch op hetzelfde neer ofniet dan -_-

Bij cheats kan je de 100% niet meer halen en bij een trainer denkt het spel niet dat je cheats gebruikt

en kan je de 100% nog halen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...