Jump to content

Cheats?


yosata

gebruik jij cheats?  

60 leden hebben gestemd

  1. 1. Gebruik jij cheats bij gta advance?

    • JA
      17
    • NEE
      14
    • Alleen als iets me niet lukt
      6
    • Alleen voor de lol
      19


Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Oh ik wist niet eens dat er cheats voor waren, als ik het spel ech saai vind zal ik ze misschien eens gebruiken(maar ijk zit vast in een missie en dat is nog maar ergens in het begin).(waar je koffertjes moet nemen).

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ik wist niet eens dat er cheats voor waren, als ik het spel ech saai vind zal ik ze misschien eens gebruiken(maar ijk zit vast in een missie en dat is nog maar ergens in het begin).(waar je koffertjes moet nemen).

Een missie in het begin van het spel, dat moet de missie Ill-Gotten zijn. Ik herinner me deze missie nog vaag. De Mafia wil dat je wat beschermingsgeld ophaalt. Het eerste koffertje ligt in een steegje en kan je gewoon ophalen. Het tweede koffertje ligt op een parking en wordt bewaakt door twee bewakers. Als je geen wapen hebt, dan kan je ze simpel dood rijden en zo verlies je ook geen health! Het laatste koffertje (in Trenton) wordt onder je neus weggegrist. Rijd de dief neer en pak het koffertje. Breng tenslotte de buit terug naar het restaurant om de missie te voltooien.

Edit:

Handige links:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...