Jump to content

Auto's afleveren?


yosata

Recommended Posts

Hoe moet je auto's afleveren bij sunshine garage. :)

Ik heb op wikigta gelezen dat je ook een lijst met autonamen krijgt en dat je die dan moet zetten in de garage, maar ik weet niet hoe je aan zo'n lijstje komt, moet je dan eerst alle races doen? :{

Yosata :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet Sunshine auto's eerst kopen en dan hangt er een lijstje lang de garage waar je ook races moet doen.

@hieronder: ik bedoel niet dat je eerst de races moet doen voor die auto's, maar dat het lijstje bij dezelfde garage hangt :puh:

Bewerkt: door JeGe
Link to comment
Delen op andere websites

Eerst zal je Sunshine Auto's moeten kopen voor $50.000. Naast de inkom van Sunshine Auto's zal er een weggetje naar beneden zijn, ga naar beneden en als je beneden komt moet je naar rechts gaan, dan zal je een garagepoort zien. En naast die garagepoort zal je een lijst tegenkomen van auto's die je moet leveren. Per auto dat je levert krijg je $500, maar ik denk dat je per lijst ook nog eens een bonus van $20.000 krijgt. Zo zijn er 4 lijsten.

Ook na telkens een lijst te voltooien zal er een grotere asset komen aan de inkom. Dit begint bij $1500 max. per dag, na de 2de lijst zal dit oplopen tot $4.000, na de derde tot $6.500, en na de 4de en laatste tot $9.000 per dag. Ook zal je per lijst een auto in Sunshine Auto's krijgen. Bij de eerste zal dit een Deluxo zijn, de 2de een Sabre Turbo, de derde een Sandking en de vierde een Hotring Racer.

De races hebben hier niets mee te maken. Deze zijn ook nodig voor de 100% maar meer niet. Meer informatie over de races kan je hier vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...