Jump to content

[CS:S] Test Fimpje met Sony Vegas


Amfetamientje

Recommended Posts

Hey mensen,

sinds gister of eergister heb ik Sony Vegas, dat is een edit programmatje voor Films.

Het is niet een van de makkelijkste programma's, maar des te meer je er later mee kan.

Dus ik ben vanmiddag ff een uurtje aan het CSe geweest om ff wat beeldmateriaal te verzamelen.

Ik weet dat ik niet een van de beste ben op CS, ik heb ook geen zin in een discusie over "Skills".

Ik speel dit spel voor de lol en niet meer.

Hier is dan de nieuwe (en volledige)

http://dodownload.filefront.com/8133389//1...0ca4c49f6102ef2

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

het ziet er nice uit voor je eerste Sony Vegas filmpje. Heb je trouwens al wat van mijn tutorials door genomen of kan je dat allemaal? Als je vragen heb kan je me trouwens altijd PMen.

Link to comment
Delen op andere websites

het ziet er nice uit voor je eerste Sony Vegas filmpje. Heb je trouwens al wat van mijn tutorials door genomen of kan je dat allemaal? Als je vragen heb kan je me trouwens altijd PMen.

ik had het ff losjes door genomen omdat ik toen ik het aan het lezen was weg moests. maar goed dat je het nu zegt ik zal het zo ff goed door lezen. en dan zie ik wel ff :)

iig bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...