Jump to content

zeldzame dieren!!!!!!


DeNn!S

Recommended Posts

ik heb op een franse site gelezen dat er in mount c een opslagruimte is voor zeldzame dieren/wezens :o (ik weet niet o het klopt)

ze zeggen dat als je lang op mount chillad bent je een luik vind, lijkt me wel cool

ik denk dat als het er zou zijn het een opslagplaats voor mythes is : loggness, yeti/bigfoot, aliens,

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil die luik vinden :lol:

lijkt mij wel cool

maar vreemd luik aan een berg B) waar zie jij zoiets nog in onze wereld aarde???

:lol: :lol: :lol: of is het misschien een schuilplaats van ballas achter die luik :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil die luik vinden :lol:

lijkt mij wel cool

maar vreemd luik aan een berg B) waar zie jij zoiets nog in onze wereld aarde???

:lol: :lol: :lol: of is het misschien een schuilplaats van ballas achter die luik :lol: :lol: :lol:

ALS het luik bestond hoe zou je er dan in kunnen dit kan een bewijs zijn dat het allemaal fake is

Link to comment
Delen op andere websites

en hoe zou je het luik moeten openkrijgen.

en ik denk ook niet dat rockstar die mooie berg met opeens zoon vage lelijke luik de neergaat gooien dat zou de berg verpesten vind ik.

zo een luik hoeft toch nie vuil en lelijk te zijn :rolleyes: je hebt ook mooie die geschildert zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

en hoe zou je het luik moeten openkrijgen.

en ik denk ook niet dat rockstar die mooie berg met opeens zoon vage lelijke luik de neergaat gooien dat zou de berg verpesten vind ik.

zo een luik hoeft toch nie vuil en lelijk te zijn :rolleyes: je hebt ook mooie die geschildert zijn :puh:

dat klopt idd, maar k geloof het verhaal niet in begin voor dat San Andreas uitkwam hebben veel hond aan het strand gezien op een screen, maar goed die ben ik nooit tegen gekomen <_<

Link to comment
Delen op andere websites

ja ok zoon lui is mischien wel mooi maar ik geloof de niks van.

ben al heel lang naar rare dingen op de mount aan het zoeken tot nu toe nog niks gevonden maar dan ontdek ik weer een auto weg om op de berk op te komen van die dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...