DenkaanHenk Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Welke persoon vinden jullie er dom uit zien in GTA Vice City Stories ? Ik vind Lance er op het 1e eiland dom uit zien , niet door die bril want ik heb zelf ook een bril ( alleen niet zo groot ) Maar Vooral door dat rode t-shirt en die spijkerbroek , een net pak staat bij Lance veel beter. Op het tweede eiland heeft Lance gelukkig een mooi nieuw pak aangeschaft , en ziet tie er net zo vet als in GTA Vice City uit. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Welke persoon vinden jullie er dom uit zien in GTA Vice City Stories ? Ik vind Lance er op het 1e eiland dom uit zien , niet door die bril want ik heb zelf ook een bril ( alleen niet zo groot ) Maar Vooral door dat rode t-shirt en die spijkerbroek , een net pak staat bij Lance veel beter. Op het tweede eiland heeft Lance gelukkig een mooi nieuw pak aangeschaft , en ziet tie er net zo vet als in GTA Vice City uit. Remi .. dat manwijf .. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Gonzales. Dat haar van hem ziet er nogal vreemd uit. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) Janet Vance. Alleen als ik naar haar kijk al Bewerkt: 16 juli 2007 door Steel Dogg Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Gonzales. Zijn haar lijkt net op een rood/bruine pruik. Ziet er echt niet uit Reageren
Chaosghost Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Welke persoon vinden jullie er dom uit zien in GTA Vice City Stories ? Ik vind Lance er op het 1e eiland dom uit zien , niet door die bril want ik heb zelf ook een bril ( alleen niet zo groot ) Maar Vooral door dat rode t-shirt en die spijkerbroek , een net pak staat bij Lance veel beter. Op het tweede eiland heeft Lance gelukkig een mooi nieuw pak aangeschaft , en ziet tie er net zo vet als in GTA Vice City uit. Remi .. dat manwijf .. Hier ga ik in mee >>> Door SummerBase: Misschien zou je zelf aan kunnen geven, waarom je het vind, want hier hebben we niet veel aan. <<< Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 die legercommandant (weet niet hoe hij heet, heb spel pas 1 dag) hij heeft gewoon een domme kop :S Reageren
Gino99 Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 die legercommandant (weet niet hoe hij heet, heb spel pas 1 dag)hij heeft gewoon een domme kop :S Off-Topic:In je sig staat dat je het spel 100% heb uitgespeeld.Nu zeg je dat je het de eerste dag hebt.Volgens mij kan je de 100% niet in een dag halen On-Topic:Ik vind Janet Vance echt dom uitzien Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 inderdaad janet vance is echt een oud gerimpeld wijf (sorry voor de uitspraak) presies een lijk. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 die legercommandant (weet niet hoe hij heet, heb spel pas 1 dag)hij heeft gewoon een domme kop :S Off-Topic:In je sig staat dat je het spel 100% heb uitgespeeld.Nu zeg je dat je het de eerste dag hebt.Volgens mij kan je de 100% niet in een dag halen On-Topic:Ik vind Janet Vance echt dom uitzien sorry hoort lcs te zijn dacht dat het er nog niet in zat Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Gonzales ziet er idd ook wel dom uit ja , maar hij geeft wel leuke missies vind ik. Reageren
Limbolander Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Lance ziet er ook dom uit Reageren
Kinzorro Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Ik vind Remi ook dom uitzien, voornamelijk omdat zij als een travestiet uitziet, of IS...nóg beter. Geen idee waarom Rockstar haar ook in VCS heeft gezet, een grote rol speelt ze niet en ook niet in andere GTA's! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Het is Reni geen Remi.. Reageren
Limbolander Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Ik vind Remi ook dom uitzien, voornamelijk omdat zij als een travestiet uitziet, of IS...nóg beter. Geen idee waarom Rockstar haar ook in VCS heeft gezet, een grote rol speelt ze niet en ook niet in andere GTA's! care waarom hij/zei erin is gezet waar maak je je druk over -_- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.