Jump to content

Welke persoon vinden jullie er dom uit zien ?


DenkaanHenk

Recommended Posts

Welke persoon vinden jullie er dom uit zien in GTA Vice City Stories ? Ik vind Lance er op het 1e eiland dom uit zien , niet door die bril want ik heb zelf ook een bril :puh: ( alleen niet zo groot ) Maar Vooral door dat rode t-shirt en die spijkerbroek , een net pak staat bij Lance veel beter. Op het tweede eiland heeft Lance gelukkig een mooi nieuw pak aangeschaft , en ziet tie er net zo vet als in GTA Vice City uit. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    4

  • Limbolander

    3

  • Dark_Zemy

    2

  • Only GrandTheftAuto

    1

Welke persoon vinden jullie er dom uit zien in GTA Vice City Stories ? Ik vind Lance er op het 1e eiland dom uit zien , niet door die bril want ik heb zelf ook een bril :puh: ( alleen niet zo groot ) Maar Vooral door dat rode t-shirt en die spijkerbroek , een net pak staat bij Lance veel beter. Op het tweede eiland heeft Lance gelukkig een mooi nieuw pak aangeschaft , en ziet tie er net zo vet als in GTA Vice City uit. :sigaar:

Remi .. dat manwijf .. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Welke persoon vinden jullie er dom uit zien in GTA Vice City Stories ? Ik vind Lance er op het 1e eiland dom uit zien , niet door die bril want ik heb zelf ook een bril :puh: ( alleen niet zo groot ) Maar Vooral door dat rode t-shirt en die spijkerbroek , een net pak staat bij Lance veel beter. Op het tweede eiland heeft Lance gelukkig een mooi nieuw pak aangeschaft , en ziet tie er net zo vet als in GTA Vice City uit. :sigaar:

Remi .. dat manwijf .. :puh:

Hier ga ik in mee

>>> Door SummerBase: Misschien zou je zelf aan kunnen geven, waarom je het vind, want hier hebben we niet veel aan. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

die legercommandant (weet niet hoe hij heet, heb spel pas 1 dag)

hij heeft gewoon een domme kop :S

Off-Topic:In je sig staat dat je het spel 100% heb uitgespeeld.Nu zeg je dat je het de eerste dag hebt.Volgens mij kan je de 100% niet in een dag halen :schater:

On-Topic:Ik vind Janet Vance echt dom uitzien :{

Link to comment
Delen op andere websites

die legercommandant (weet niet hoe hij heet, heb spel pas 1 dag)

hij heeft gewoon een domme kop :S

Off-Topic:In je sig staat dat je het spel 100% heb uitgespeeld.Nu zeg je dat je het de eerste dag hebt.Volgens mij kan je de 100% niet in een dag halen :schater:

On-Topic:Ik vind Janet Vance echt dom uitzien :{

sorry hoort lcs te zijn dacht dat het er nog niet in zat

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Remi ook dom uitzien, voornamelijk omdat zij als een travestiet uitziet, of IS...nóg beter. Geen idee waarom Rockstar haar ook in VCS heeft gezet, een grote rol speelt ze niet en ook niet in andere GTA's!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Remi ook dom uitzien, voornamelijk omdat zij als een travestiet uitziet, of IS...nóg beter. Geen idee waarom Rockstar haar ook in VCS heeft gezet, een grote rol speelt ze niet en ook niet in andere GTA's!

care waarom hij/zei erin is gezet waar maak je je druk over -_-

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...