DenkaanHenk Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Ik vind Reni wel geinig , maar Vic vind hem iritant. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Mary-Jo Cassidy is vrij dik(voors). En Reni......Ik weet niet wat ik van haar/hem moet zeggen Reageren
Limbolander Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 ja domwijf wilt gewoon ontvoert worden maar ze nemen haar niet mee want ze is te dik LOL Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 lance is toch wel dom ok hij is wel leuk enzo maar wel dom Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Ik vind Reni omdat ze er niet zo goed uitziet. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Mary Jo Cassidy... wat een smerig vies vet varken, die volgens mij ook nog een beetje verliefd is op Vic ('als ik ontvoerd zou worden, kom je me dan redden'). Ook nog een eigendunk en van die grondhangers (sorry dat ik het zo moet zeggen maar ik kan niets beleefders vinden ) Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Lance op 1ste eiland later zag ie er wel gangsterlijk uit en reni wauselmeier ofso iets geen sin om correcte naam op te zoeke edit: ik was die hele vieze gare vent van een marty j vergete Bewerkt: 8 augustus 2007 door GTA-fan2 Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Ik vind lance wat dat is echt zoon natte gay met dat strakke shirtje en die strakke broek en dat rare haar van hem. Reageren
Indycar series Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Ikzelf vindt lance Vance in het eerste landje er niet uitzien. Kwam beetje door brilletje. Reageren
Grovegang Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 die legercommandant (weet niet hoe hij heet, heb spel pas 1 dag)hij heeft gewoon een domme kop :S Hij heet Martinez en ik ga hier in mee Reageren
peter99 Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 ik ga mee met lance, en zn pastelkleurige pakje in white lies Reageren
Jericho Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Op het 1e eiland vind ik Lance erg dom door zijn grote bril en domme kleren. Over het algemeen is Reni ook wel belachelijk. Reageren
big brunelli Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 ik vind vooral reni en zijn assistent er dom uitzien en lance op het 1ste eiland met zen belachelijke grote bril en rood t-shirt Reageren
Rev4n Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) Lance op het eerste eiland ziet er niet uit. en reni...... wat een CLOWN!!!! en dan heb je nog marty,die dikke mary jo,martinez, en die armando heeft zon... rare bek EDIT: reni is een het zoals het op wikigta wordt aangegeven Bewerkt: 31 oktober 2007 door Rev4n Reageren
Boris H. Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Die Remi ziet er echt raar uit. Die rare pakjes en dat enge clowns-achtige gezicht. Ook gedraagt ze zich raar/meisjesachtig vind ik. Groetjes, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.