Jump to content

Hoe vond je het spel  

40 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe vond je het spel

• heel goed
      9
    • goed
      18
    • kon beter
      6
    • slecht
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo iedereen deze poll en topic is eigenlijk alleen voor de mensen die het spel hebben uitgespeeld.

als je de missies al hebt uitgespeeld is het ook al goed.

geef a.u.b. je mening in de poll en eventueel bijkomend commentaar.

Geplaatst:

Ik snap het niet helemaal...Vic en Lance gaan toch uit Vice City met de helikopter.

Daarna begin je gewoon weer bij het gebouw van de Mendez Brothers :?

Geplaatst: (bewerkt)
Ik snap het niet helemaal...Vic en Lance gaan toch uit Vice City met de helikopter.

Daarna begin je gewoon weer bij het gebouw van de Mendez Brothers :?

Inderdaad, Victor en Lance zijn dan ook zogenaamd uit Vice City vertrokken. Uiteraard kon Rockstar Games niet doen dat je dan niet meer in Vice City rond zou kunnen lopen, dus kun je natuurlijk na de laatste missie van het spel "Last Stand" nog gewoon in Vice City ronddolen. Maar zogenaamd is Victor niet meer in Vice City dus. :puh:

Oh ja: Ik vond het spel heel goed. :D

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

ik ben wel helemaal de kluts kwijt tussen het tijd verschil van san andreas VC en VCS

en dan heb ik het over de story mode..

Geplaatst:

Ik vind het erg saai nadat ik VCS had uitgespeeld. De stad is te klein om goed uit je hoofd te leren. Neem SA dit is moeilijk om goed uit je ho :D ofd te kenne. En blijft leuk na dat je het heb uitgespeeld. ^_^

Geplaatst:

Net wat je zegt. Als je de storyline hebt uitgespeeld, hoor je volgens de volgorde de zijmissies te doen, maar dat is gewoon zo saai :schater: . Ik zit een beetje te spelen, totdat het me verveelt en ik het uitdoe. Kijk SA heeft een lange storyline. Daar hebben ze tenminste aandacht in de storyline gestopt :Y

Geplaatst:
Net wat je zegt. Als je de storyline hebt uitgespeeld, hoor je volgens de volgorde de zijmissies te doen, maar dat is gewoon zo saai :schater: . Ik zit een beetje te spelen, totdat het me verveelt en ik het uitdoe. Kijk SA heeft een lange storyline. Daar hebben ze tenminste aandacht in de storyline gestopt :Y

als ik VCS heb uitgespeeld ga ik denk ik ook niet meer veel free roamen

dat heb ik vroeger wel genoeg gedaan met VC :puh:

Geplaatst:

Ik vond de storyline goed met de mendez brothers.

Het liep goed in elkaar over.

Maar die van vice city vond ik toch ietsjes beter (je kon er ook bedrijven kopen).

Dus ik geef het een Goed :dans:

Geplaatst:
Ik vond de storyline goed met de mendez brothers.

Het liep goed in elkaar over.

Maar die van vice city vond ik toch ietsjes beter (je kon er ook bedrijven kopen).

Dus ik geef het een Goed :dans:

In VCS kon je ook bedrijven kopen...

Geplaatst: (bewerkt)
Niet zo leuk als VC of SA na de 100%.

dat komt omdat je heel Vice city al in je kop kent door Vice City gespeeld te hebben

en SA is gewoon lekker groot dat gaat niet vervelen

EDIT:

Uitgespeeld en nu die zijmissies doen zie ik ook niet zitten

lekker SA weer die ps2 in gooien denk ik

Bewerkt: door Scrtz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...