Jump to content

uitgespeeld


SNIPER44

Hoe vond je het spel  

40 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe vond je het spel

    • heel goed
      9
    • goed
      18
    • kon beter
      6
    • slecht
      5


Recommended Posts

ii vond het wel een leuk spel maar als je de missies hebt uitgespeeld is er niet zo veel meer te doen :N

oke je kan nog schieten en stunten enzo en empire buildings doen :Y

maar voor de rest.....

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem nu dus ook al uitgespeeld in 3 dagen

maar ik vind er niet veel meer aan

en als je ff lekker wilt free roamen waar ik al geen zin in hebt

word je de hele tijd aangevallen

en ik zie het ook niet zitten om al die empire buildings over te gaan nemen

dus ik ga weer lekker GTA:SA doen :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het sfeertje van GTA Vice City zit niet in GTA VCS , ik vind GTA Vice City veel beter. Het had beter gekunt. Ik vind die broer en broer GTA's niks , kijk maar naar GTA San Andreas broer en broer verhaal en het verhaal is niks. Bij GTA VCS is dat hetzelfde maar dan niet zo erg als in GTA San Andreas. Ik vond de missies op het eerste eiland bagger , de missies op het tweede eiland vind ik veel leuker. Missies met de Jetski , missies met de helikopter. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ben nog bezig vandaag pas gekocht :tu:
ik heb het gister gekocht

tot nu toe is het "heel goed" :D

ja je hebt het nog niet uitgespeeld

en ja de VC feeling is weg

en er is gewoon niks meer te ontdekken want je kent heel Vice City al uit je kop van GTA:VC

ook ben je al veel grotere steden gewent door GTA:SA dus genoeg redens om GTA:VCS eruit te gooien en weer GTA:SA te gaan doen

ik vind het verhaal van GTA:VCS veel te snel gaan

tis echt 10 missies en je bent al meteen een van de beruchtste cokedealers

en als je ineens de mendez broers hebt vermoord is meteen het hele spel voorbij

ik had gehoopt nog wat coole dingen te doen erna maar nee hoor meteen verhaal voorbij wat ik erg jammer vond

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een extreem nutteloos topic, sorry dat ik het zo zeg, maar ik denk ben maar eerlijk. Ik denk er hetzelfde over als toen ik nog missies aan het doen was, verrassend hè :bonk: 90% van de mensen antwoord waarschijnlijk positief. In het SA General forum is net een soortgelijk topic gesloten, om dezelfde reden als ik denk dat dit topic nutteloos is, namelijk doordat de meeste mensen het gewoon hetzelfde vinden. Dit is gewoon een combo van het 'wat doe je als je VCS uitgespeeld hebt-topic' en het 'wat vind je van VCS-topic'. Verder is er nog een topic dat precies hetzelfde is als deze, nog geen drie weken oud: klik.

Ik zei al dat mijn mening over VCS niet veranderd is, d.w.z. dat ik VCS nog steeds een goed spel vind zoals iedere GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook een goed spel met een mooi verhaal. Einde viel een beetje tegen ik hoopte eigenlijk dat het een happy ending kreeg :duh: Maar ook al heb ik het uitgespeeld nu ga ik me vermaken met zijmissies en CHEATS !! Gnagnagna :D:D:D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een extreem nutteloos topic, sorry dat ik het zo zeg, maar ik denk ben maar eerlijk. Ik denk er hetzelfde over als toen ik nog missies aan het doen was, verrassend hè :bonk: 90% van de mensen antwoord waarschijnlijk positief. In het SA General forum is net een soortgelijk topic gesloten, om dezelfde reden als ik denk dat dit topic nutteloos is, namelijk doordat de meeste mensen het gewoon hetzelfde vinden. Dit is gewoon een combo van het 'wat doe je als je VCS uitgespeeld hebt-topic' en het 'wat vind je van VCS-topic'. Verder is er nog een topic dat precies hetzelfde is als deze, nog geen drie weken oud: klik.

Ik zei al dat mijn mening over VCS niet veranderd is, d.w.z. dat ik VCS nog steeds een goed spel vind zoals iedere GTA.

het gaat erom als je het nog gaat spelen ofniet

en als je dit topic nutteloos vind

dan sla je dit topic toch over en zeur je niet zo?

en ik snap niet dat mensen nog de tijd nemen voor zijmissies te gaan doen lal

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een extreem nutteloos topic, sorry dat ik het zo zeg, maar ik denk ben maar eerlijk. Ik denk er hetzelfde over als toen ik nog missies aan het doen was, verrassend hè :bonk: 90% van de mensen antwoord waarschijnlijk positief. In het SA General forum is net een soortgelijk topic gesloten, om dezelfde reden als ik denk dat dit topic nutteloos is, namelijk doordat de meeste mensen het gewoon hetzelfde vinden. Dit is gewoon een combo van het 'wat doe je als je VCS uitgespeeld hebt-topic' en het 'wat vind je van VCS-topic'. Verder is er nog een topic dat precies hetzelfde is als deze, nog geen drie weken oud: klik.

Ik zei al dat mijn mening over VCS niet veranderd is, d.w.z. dat ik VCS nog steeds een goed spel vind zoals iedere GTA.

ok ik snap je mening maar in deze topic kun je dingen zeggen waar je anders in 10 andere moet zijn dus deze topic is eigenlijk een samenvatting van het spel.

bij andere topics concentreerd men zich op een speciaal iets en hier is het algemeen, waar je anders voor 10 verschillende topics moet zijn :duh: moet je hier er maar voor 1 zijn ^_^ wat dus het dus zo wat gemakkelijker maakt om je mening te zeggen.

zo zie ik het toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen heeft zijn eigen mening en geef de mijne duidelijk aan, en dat is ook niet bedoeld om te zeuren hoor. Ook mijn excuses als dat zo overkomt ;) Ik wil niet onvriendelijk zijn hoor. Mijn mening over dit topic is vooral gebaseerd op het feit dat er al een topic is over hetzelfde onderwerp. En ik had gisteren gereageerd, en toen had ik sowieso al wat slechte zin, maar vandaag ben ik goedgezind :) Leuk om over te praten in dit topic, wat een nutteloze post nu ben ik zelf ook bezig, neem me niet kwalijk :puh:

Dan maar even echt antwoorden op dit topic: Er is nog veel te doen na de missies, en dat blijft allemaal leuk waardoor mijn meing over VCS zoal voor als na de missies onveranderd blijft :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel een goed spel, maar er hadden nog wel een paar verbeteringen in gekund. Naar mijn mening zitten er veel te veel bugs in het spel. Aan de map hadden ze ook wel wat meer kunnen veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...