Jump to content

Eigen filmpjes

Recommended Posts

Geplaatst:

wat bedoel je precies?

Wil je het misschien een beetje duidelijker uitleggen?

Of bedoel je een replay?

Van J.V 8)

Geplaatst:
wat bedoel je precies?

Wil je het misschien een beetje duidelijker uitleggen?

Of bedoel je een replay?

Van J.V 8)

Hij bedoeld denk ik of je de filmpjes van je eigen replay alleen terug kan kijken in GTA zelf. Om gelijk even antwoord te geven op de vraag: ja, dat kan alleen in GTA zelf. In San Andreas worden je laatste 30 seconden opgeslagen die je dus ook weer terug kunt kijken. Deze worden, voor zover ik weet, niet in een speciale map opgeslagen.

Er is overigens wel een andere optie, namelijk Fraps. Met de trial-versie kun je 30 seconden opnemen. Het filmpje wordt dan opgeslagen in een map naar keuze, waarnaar je hem op elk moment van de dag terug kan kijken.

Geplaatst:
Ok wel goede kwaliteit?

Met de kwaliteit is op zich helemaal niets mis mee, je kan er mooie filmpjes mee maken. Het nadeel is echter dat het al snel erg veel ruimte in beslag neemt. Daarnaast zijn die 30 seconden ook om, voordat je er erg in hebt. Ik raad je daarom aan de filmpjes aan elkaar te plakken in Windows MovieMaker, om zo één lange film te maken, met een goed tot best redelijke kwaliteit.

Geplaatst: (bewerkt)

ok thnx

Kan ik nu ook gewoon opnemen zonder dat ik spel aan het spelen ben?

Bewerkt: door linx2
Geplaatst:
ok thnx

Kan ik nu ook gewoon opnemen zonder dat ik spel aan het spelen ben?

Nee helaas niet :N

Fraps neemt alleen ingame op.

Maar gewoon opnemen terwijl je geen spel speelt gaat dat niet.

Geplaatst:
Is daar wel iets voor? :$

Daar kan ik je niet echt een gegarandeerd antwoord opgeven, maar in dit topic vind je een uitleg om eigen filmpjes te maken. Er worden zo'n 3 verschilltende types progamma's beschreven waarmee je kan opnemen. Ik zou zeggen; probeer ze allemaal eens uit, misschien heb je het geluk dat je met één ook opnemen zonder dat je aan het spelen bent. Anders raad ik je aan BaasB eens een PM te sturen. Volgens mij heeft hij zo'n progamma.

Geplaatst:
Is daar wel iets voor? :$

Ja de HyperCam.

Die neemt wel op zonder dat je een spel speelt.

Maar neemt ook erg veel ruimte in beslag.

Ik had de HyperCam een keer gebruikt en nam 2 seconden en het was 5MB!

Maar de HyperCam is niet gratis :N

Geplaatst:

Hmm ok maar filmpje van FRAPS is 118.00 kb en als je met windows movie maker monteer is het 29 kb hoe kan dat?

Geplaatst:
Hmm ok maar filmpje van FRAPS is 118.00 kb en als je met windows movie maker monteer is het 29 kb hoe kan dat?

Je hebt het waarschijnlojk opgeslagen in .wmv.

.WMV is de goede formaat om videobstanden op te slaan.

Movie Maker gebruikt die ook vaak als je het bestand wilt opslaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...