BYOT Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 ik kan enkel manueel richten, en dit is heel moeilijk TARGET met mouse-up of -down werkt niet (standaard instelling) heb al andere configuraties geprobeerd, maar geen enkele knop aanvaardt deze functie (zowel toetsenbord of muis) alle andere functies werken prima loopt ook heel vlot met alle instellingen op hoogste instelling ik heb al vanalles geprobeerd maar kom er ni uit, HELP er is ook geen joystick aangesloten SUPER THX voor alle hulp cel3000+GF7600+1500mb-winxp logiteck cordless Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Had ik ook eerst... gewoon opnieuw instaleeren , het is spijtig maar nix aan te doen Reageren
BYOT Geplaatst: 22 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Had ik ook eerst... gewoon opnieuw instaleeren , het is spijtig maar nix aan te doen net 2 pogingen geprobeerd bij de 2de poging heb ik eerst userfiles enzo verwijderd, op c: geinstalleerd en niets veranderd aan de instellingen kan dat een fout op de cd zijn ? heb het nog maar gekocht pas en kan het misschien nog inruilen cheers Reageren
Bigstijn Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Probeer de Target is op Spatiebalk (Spacebar) te zetten. Bij werkte dat eerst ook. En daar staat hij normaal standaardt op. Ik hoop dat je nu wel verder kan Reageren
BYOT Geplaatst: 22 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Probeer de Target is op Spatiebalk (Spacebar) te zetten. Bij werkte dat eerst ook.En daar staat hij normaal standaardt op. Ik hoop dat je nu wel verder kan werkt ook niet of "target" te gebriken hoef toch gewoon maar: 1: pistool vast nemen 2: knop richten blijven indrukken (vizier verschijnt) 3: mouse-up of down (of space) indrukken merci voor de tips Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Dit is geen hardware-probleem, dit onderwerp is pas nog besproken in SA: General in >dit topic<. Lees dat even door en als je dan nog vragen hebt horen we het wel. Edit: Zie zojuist dat het al is opgelost . Bewerkt: 23 juli 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.