Jump to content

SA:MP stopt


Argon

Recommended Posts

lekker is dat speel het pas twee dagen ...

en vond het leuk...

Ik vind het schandalig wat die hackers hebben gedaan :N ,Hun moeten eens leren hoeveel mensen van SA:MP Hielden.Ik wil wel een topic maken met alle ip's van servers maar ik ken er pas 3

Weet iemand de ip van deze server...

Ik ben de naam vergeten maar het was iets [NL] Roleplay nogwat ofzo weet iemand de ip daarvan

Het was een bekende server met zo 18personen 's morgens en savonds 36 man in de server

Bewerkt: door gekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Argon

    5

  • GekkieJ01

    3

  • Honkbal95

    3

  • Ninoke

    3

Popular Days

Top Posters In This Topic

lekker is dat speel het pas twee dagen ...

en vond het leuk...

Ik vind het schandalig wat die hackers hebben gedaan :N ,Hun moeten eens leren hoeveel mensen van SA:MP Hielden.Ik wil wel een topic maken met alle ip's van servers maar ik ken er pas 3

Weet iemand de ip van deze server...

Ik ben de naam vergeten maar het was iets [NL] Roleplay nogwat ofzo weet iemand de ip daarvan

Het was een bekende server met zo 18personen 's morgens en savonds 36 man in de server

HostName: [NL] Real Life Roleplay ! Low Ping

Address: 85.17.65.14:7777

is dat hem ?

Bewerkt: door wil8vin
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat MTA moeilijker aan te vallen is omdat je bij samp eerst een licht programmatje moet openen en bij MTA moet je eerst het spel opstarten om een server te kunnen joinen.
MTA zal net zo makkelijk aan te vallen zijn (de huidige SA:MP crashers werken ook met MTA:Race), aangezien beide mods gebruiken van dezelfde network layer (software) genaamd "Raknet".

Even een korte uitleg met hoe het nou precies zit...

Vanwege het aanhoudende geweld van servercrashers, cheats en andere ongein hadden Aru en voornamelijk Kyeman geen zin meer om met SA:MP verder te gaan (ze zijn de laatste tijd meer bezig om dat soort problemen op te lossen dan werkelijk features toe te voegen).

Kyeman heeft hier om dus besloten om het project totaal stil te leggen, zonder enige inspraak van andere developers. Nogal een egoistische actie dus, omdat enkele devs al een tijdje bezig zijn met 0.2.2...

Op het moment ligt dus alles van SA:MP plat maar hopelijk gaat het SA:MP team met of zonder Kyeman gewoon door.

Link to comment
Delen op andere websites

echt zielig dat ze dit neer hebben gehaald door die domme hackers

de mensen die die hele SAMP hebben gemaakt deden dat met hun vrijetijd en hun eige geld denk ik zo

en dat gaan ze dan vernaaien..

Link to comment
Delen op andere websites

MTA zal net zo makkelijk aan te vallen zijn (de huidige SA:MP crashers werken ook met MTA:Race), aangezien beide mods gebruiken van dezelfde network layer (software) genaamd "Raknet".

Even een korte uitleg met hoe het nou precies zit...

Vanwege het aanhoudende geweld van servercrashers, cheats en andere ongein hadden Aru en voornamelijk Kyeman geen zin meer om met SA:MP verder te gaan (ze zijn de laatste tijd meer bezig om dat soort problemen op te lossen dan werkelijk features toe te voegen).

Kyeman heeft hier om dus besloten om het project totaal stil te leggen, zonder enige inspraak van andere developers. Nogal een egoistische actie dus, omdat enkele devs al een tijdje bezig zijn met 0.2.2...

Op het moment ligt dus alles van SA:MP plat maar hopelijk gaat het SA:MP team met of zonder Kyeman gewoon door.

Dus loopt elk programa dat gebruik maakt van de raknet library gevaar om aangevallen te worden? :N Dat kan toch bijna niet :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...