GekkieJ01 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) lekker is dat speel het pas twee dagen ... en vond het leuk... Ik vind het schandalig wat die hackers hebben gedaan ,Hun moeten eens leren hoeveel mensen van SA:MP Hielden.Ik wil wel een topic maken met alle ip's van servers maar ik ken er pas 3 Weet iemand de ip van deze server... Ik ben de naam vergeten maar het was iets [NL] Roleplay nogwat ofzo weet iemand de ip daarvan Het was een bekende server met zo 18personen 's morgens en savonds 36 man in de server Bewerkt: 24 juli 2007 door gekkieJ01 Reageren
Las Vegas Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Kan je ook niet met MTA een gewone server starten zonder terace? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Kan je ook niet met MTA een gewone server starten zonder terace? Nog niet, ze zijn druk met het maken van de DM (Deathmatch) versie van MTA. Zie het MTA forum of dit nieuwsbericht voor meer informatie. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 En andere online spellen hebben ook last van hackers vooral counterstrike source dus vind het wel een beetje zielig dat ze stoppen Reageren
wil8vin Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) lekker is dat speel het pas twee dagen ... en vond het leuk... Ik vind het schandalig wat die hackers hebben gedaan ,Hun moeten eens leren hoeveel mensen van SA:MP Hielden.Ik wil wel een topic maken met alle ip's van servers maar ik ken er pas 3 Weet iemand de ip van deze server... Ik ben de naam vergeten maar het was iets [NL] Roleplay nogwat ofzo weet iemand de ip daarvan Het was een bekende server met zo 18personen 's morgens en savonds 36 man in de server HostName: [NL] Real Life Roleplay ! Low Ping Address: 85.17.65.14:7777 is dat hem ? Bewerkt: 24 juli 2007 door wil8vin Reageren
Azer Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Ik denk dat MTA moeilijker aan te vallen is omdat je bij samp eerst een licht programmatje moet openen en bij MTA moet je eerst het spel opstarten om een server te kunnen joinen.MTA zal net zo makkelijk aan te vallen zijn (de huidige SA:MP crashers werken ook met MTA:Race), aangezien beide mods gebruiken van dezelfde network layer (software) genaamd "Raknet".Even een korte uitleg met hoe het nou precies zit... Vanwege het aanhoudende geweld van servercrashers, cheats en andere ongein hadden Aru en voornamelijk Kyeman geen zin meer om met SA:MP verder te gaan (ze zijn de laatste tijd meer bezig om dat soort problemen op te lossen dan werkelijk features toe te voegen). Kyeman heeft hier om dus besloten om het project totaal stil te leggen, zonder enige inspraak van andere developers. Nogal een egoistische actie dus, omdat enkele devs al een tijdje bezig zijn met 0.2.2... Op het moment ligt dus alles van SA:MP plat maar hopelijk gaat het SA:MP team met of zonder Kyeman gewoon door. Reageren
Frietbakker_Thjeu Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 weet iemand waar ik gta samp 0.2 nu nog kan downloaden?? want ik wil wel nog kunnen joinen via favorieten... Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 echt zielig dat ze dit neer hebben gehaald door die domme hackers de mensen die die hele SAMP hebben gemaakt deden dat met hun vrijetijd en hun eige geld denk ik zo en dat gaan ze dan vernaaien.. Reageren
Argon Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 MTA zal net zo makkelijk aan te vallen zijn (de huidige SA:MP crashers werken ook met MTA:Race), aangezien beide mods gebruiken van dezelfde network layer (software) genaamd "Raknet".Even een korte uitleg met hoe het nou precies zit... Vanwege het aanhoudende geweld van servercrashers, cheats en andere ongein hadden Aru en voornamelijk Kyeman geen zin meer om met SA:MP verder te gaan (ze zijn de laatste tijd meer bezig om dat soort problemen op te lossen dan werkelijk features toe te voegen). Kyeman heeft hier om dus besloten om het project totaal stil te leggen, zonder enige inspraak van andere developers. Nogal een egoistische actie dus, omdat enkele devs al een tijdje bezig zijn met 0.2.2... Op het moment ligt dus alles van SA:MP plat maar hopelijk gaat het SA:MP team met of zonder Kyeman gewoon door. Dus loopt elk programa dat gebruik maakt van de raknet library gevaar om aangevallen te worden? Dat kan toch bijna niet Reageren
Typhoon Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 weet iemand waar ik gta samp 0.2 nu nog kan downloaden??want ik wil wel nog kunnen joinen via favorieten... Je kunt em hier downloaden Reageren
Sandra Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Jeeej, sa-mp is weer uit de door opgestaan :D www.sa-mp.com en het forum doen het weer Reageren
Frietbakker_Thjeu Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 bij mij werkt het sa mp nu weer ... ik kan weer serverzien enzo maar de site is nu compleet down! wel beter dat sa mp het nu weer doet. Reageren
Frietbakker_Thjeu Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 weet iemand waar ik gta samp 0.2 nu nog kan downloaden??want ik wil wel nog kunnen joinen via favorieten... Je kunt em hier downloaden tnx!! Reageren
spoeky Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Stopt Sa:mp nou of niet? Het is mij een beetje onduidelijk. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.