keesje10 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 waar ik die gonzales mannen zeg maar moet neer snipperen ik heb te weinig tijd kan iemand me een tip geve hoe ik die missie moet spelen Reageren
Kinzorro Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Zorg als eerst voor veel Laser Sniper kogels. Als je mikt zie je driehoekjes die de vijanden aantonen, volg ze en knal gewoon heel erg veel zowat 20 kogels per mannetje ofzo KNAL GEWOON erg veel en dan moet je ze wel raken. Soms bukken ze achter een muurtje, knal dan de rest eerst even af en dan ga je voor de laatste moeilijke. Veel succes !! Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 yup blijf ook goed op je kleine mapje letten dan weet je zo waar ze zitten Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Als ik jou was, zou ik eerst een route uitstippelen welke mannen je eerst neerschiet met je sniper. Je kunt beter eerst beginnen met diegene die je makkelijk vindt om neer te schieten. Daarna moet je diegene neerschieten die je het moeilijkst vindt om neer te schieten. Een tip die ik je kan meegeven is dat je af en toe eens moet lopen. Want als je steeds op een positie blijft staan dan zijn sommige mannetjes niet te bereiken voor je. Door te lopen kun je makkelijk diegene bereiken dan maar steeds op een positie te blijven staan. Als deze missie je toch niet lukt en je hebt deze game op de PSP, dan kun je hier een Savegame-Aanvraag doen. Dan kan iemand deze missie voor je uitspelen als jij je savegame uploadt. In deze post van SummerBase vind je meer uitleg. Reageren
M4X Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Hier zijn al erg veel topics over, die je met behulp van de zoekmachine hier kan vinden. Daar vind je waarschijnlijk meer dan genoeg tips is. Overigens is deze missie gewoon een kwestie van blijven oefenen, want je zult merken dat het vrijwel elke keer beter gaat, omdat je steeds beter met de Sniper overweg kan, en omdat je steeds beter weet waar iedereen staat. Daarom raad ik je aan gewoon even door te zetten, totdat het op een gegeven moment lukt. En alle tips maken het je alleen maar gemakkelijker. Als het je echt niet lukt dan is dat nog steeds geen probleem, want er vanuit gaande dat je de PSP versie hebt kan je een savegame uploaden, zoals Colonel Cortez boven me zegt. Veel succes! Reageren
keesje10 Geplaatst: 26 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 in die missie the exchange moet je die mense sniperen en als dat klaar is komt er een auto van dea moet je die nog rijden naar diaz huis maar me auto ontploft snel weet je hoe ik het best moet rijden Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 in die missie the exchange moet je die mense sniperen en als dat klaar is komt er een auto van dea moet je die nog rijden naar diaz huis maar me auto ontploft snel weet je hoe ik het best moet rijden Aangezien je het gedeelte met de sluipschutters al gehad hebt, zal ik meteen even uitleggen wat je het beste kunt doen wanneer je met de truck met de wapens wegrijdt: Rijd in het begin van het terrein af zoals je er ook op bent gekomen. Maar voordat je de weg opgaat, stop je even en stap je uit. Je zult zien dat er een tweetal wagens van Gonzalez aan komen rijden. Omdat jij nogal goed verscholen staat, zullen ze jou niet kunnen raken. Pak een sterk wapen (zoals een AK, een Assault Rifle, of het allerhandigste hiertegen een Rocket Launcher) en schakel de wagens uit. Zorg ervoor dat jouw truck niet geraakt wordt. Wanneer deze twee wagens vernietigd zijn, moet je voorzichtig de weg oprijden. Probeer snel te rijden, maar zorg er wel voor dat je niet overal tegenaan botst. Wanneer je op de lange boulevard terecht bent gekomen zul je zien dat deze boulevard gesplitst wordt door twee wegen. Ga in het midden rijden, zodat er niet meteen tegen jou gebotst wordt. Rijd zo heel deze weg af, tot je bij de afslag naar Starfish Island terecht komt. Rijd ondertussen gewoon met volle snelheid door en probeer de wagens van Gonzalez te ontwijken (je ziet ze al vanaf een afstandje en je kunt ze ook op de radar zien). Pas op dat je nergens tegen aanbotst, want dat kan fataal zijn voor de truck. Rijd wanneer je op Starfish Island bent het terrein van Diaz op en parkeer de truck in de garage. De route Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.