PatrickW Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Na het vertrek van Matiscus, drie weken gelden heeft Wazuup de moding fora in z'n eentje onder de hoede gehad, vanaf vandaag heeft hij weer een collega, en zal hij worden bijgestaan door DaBeast, om samen alles in de moddingfora in goede banen te leiden. We hebben alle vertrouwen in DaBeast en ik wil hem, mede namens de rest van de crew, welkom heten en hartelijk feliciteren. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Ik had het al gezien . Gefeliciteerd DaBeast , ik kom niet zoveel in de modding fora maar een nieuwe moderator is altijd leuk natuurlijk. Bewerkt: 25 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Bigstijn Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Hartelijk gefeliciteerd DaBeast veel plezier als moderator Het zal je er denk ik wel bevallen Nogmaals, veel plezier met je nieuwe fora. Het is jammer van Matiscus ik hoop dat hij ooit weer eens Moderator wordt Bewerkt: 25 juli 2007 door Bigstijn Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 DaBeast in het blauw......mijn hemel, ik schat dat ik 14 kratten aanbiedingsbier nodig heb om dáár aan te gaan wennen Nee hoor, ik denk dat je het in de moddingshoek prima gaat doen en wens je daar dan ook veel succes. Mocht ik je ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het wel Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Dat was mij ook al eerder opgevallen. DaBeast, gefeliciteerd en veel succes met het modereren in de modding fora. Reageren
Youp Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Dabeast, gefeliciteerd met je moderatorschap! Veel plezier, en natuurlijk succes in je fora. Gefeliciteerd! .. Bewerkt: 25 juli 2007 door Youp Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Gefeliciteerd met je moderatorschap DaBeast! Je verdient het! Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Wiiejj, dat heeft nog lang geduurd. Het was wel vrij snel duidelijk dat je degene moest gaan worden die Matiscus ging opvolgen.. Veel plezier met je baantje als politie agentje. Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 @ Sheep: Gefeliciteerd DaBeast, was volgens mij ook wel te verwachten. Veel plezier met je Moderator-taak in de Modding fora en succes ermee! Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Eindelijk! DaBiest is moderator geworden. Je moest eens weten hoe goed je kan modden en modereren lijkt er ook wel op. Ik wil je enorm veel succes wensen, want meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen. Ik heb alleen maar te zeggen, doe je best, heb je vragen; je weet mij of één van je nieuwe collega's te vinden. Gefeliciteerd! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Gefeliciteerd DaBeast met je moderatorschap! Veel succes als moderator in de Modding Fora! Bewerkt: 25 juli 2007 door Donald F. Duck Reageren
Argon Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Gefelciteerd DaBeast als er een vervanger voor Matiscus moet zijn dan ben jij het wel Ik vindt het nog altijd erg spijtig van Matiscus en ik hoop dat we hem nog ooit terug zien als moderator hier maar ik wens je van harte alle succes DaBeast! Reageren
Koen729 Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Gratz DaBeast, ik kom nooit in de Modding Fora maar toch zag ik wel dat het eraan zat te komen. Veel plezier met je nieuwe baantje, maak er wat van! Reageren
spoeky Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Gefeliciteerd DaBeast! Veel succes en plezier als moderator! Je verdient het! Bewerkt: 25 juli 2007 door spoeky Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Gefeliciteerd DaBeast ,Nog veel succes met je moderatorschap.Nog vele jaartjes met je admin functie! Bewerkt: 25 juli 2007 door gekkieJ01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.