Jump to content

Nieuwe Modding moderator


PatrickW

Recommended Posts

Na het vertrek van Matiscus, drie weken gelden heeft Wazuup de moding fora in z'n eentje onder de hoede gehad, vanaf vandaag heeft hij weer een collega, en zal hij worden bijgestaan door DaBeast, om samen alles in de moddingfora in goede banen te leiden.

We hebben alle vertrouwen in DaBeast en ik wil hem, mede namens de rest van de crew, welkom heten en hartelijk feliciteren. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    1

  • GTA-Sheep

    1

  • Bigstijn

    1

  • Jow Tommy Verceti

    1

Ik had het al gezien :7 .

Gefeliciteerd DaBeast :dans: , ik kom niet zoveel in de modding fora maar een nieuwe moderator is altijd leuk natuurlijk.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Hartelijk gefeliciteerd DaBeast veel plezier als moderator :) Het zal je er denk ik wel bevallen :)

Nogmaals, veel plezier met je nieuwe fora. Het is jammer van Matiscus ik hoop dat hij ooit weer eens Moderator wordt :)

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

DaBeast in het blauw......mijn hemel, ik schat dat ik 14 kratten aanbiedingsbier nodig heb om dáár aan te gaan wennen ^_^ Nee hoor, ik denk dat je het in de moddingshoek prima gaat doen en wens je daar dan ook veel succes. Mocht ik je ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het wel :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk! _O_ DaBiest is moderator geworden. Je moest eens weten hoe goed je kan modden en modereren lijkt er ook wel op. :clown: Ik wil je enorm veel succes wensen, want meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen. Ik heb alleen maar te zeggen, doe je best, heb je vragen; je weet mij of één van je nieuwe collega's te vinden. :) Gefeliciteerd! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefelciteerd DaBeast als er een vervanger voor Matiscus moet zijn dan ben jij het wel :Y Ik vindt het nog altijd erg spijtig van Matiscus en ik hoop dat we hem nog ooit terug zien als moderator hier maar ik wens je van harte alle succes DaBeast!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...