Jump to content

Nieuwe Modding moderator


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    1

  • GTA-Sheep

    1

  • Bigstijn

    1

  • Jow Tommy Verceti

    1

DaBeast, ik had eerlijk gezegd al een beetje verwacht dat jij ooit nog eens een moderator zou worden. :engel:

En nu is het dan zo ver. Je hebt het (naar mijn mening) echt verdient, en ik wens je veel succes op je nieuwe functie, ik heb er alle vertrouwen in dat je het goed gaat doen. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd met je promotie tot Moderator DaBeast! :dans: Jammer dat Matiscus geen Moderator meer is,maar ik heb vertrouwen dat hij ooit weer moderator zal worden. Maar het gaat hier over DaBeast ik wens je super veel succes als Moderator van het Modding gedeelte ! :tu:

Bewerkt: door Wijst
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor het warm onthaal :Y .

Het is best leuk dat je zo warm verwelkomt word met al die leuke reacties :D . Ik ga mijn best doen om het forum 'proper' te houden. Ook ben ik nu editor van WikiGTA, aleen weet ik nog niet echt hoe die codes werken :schater: . Voor de modders/3D modelers onder ons: jullie kunnen heel wat nieuwe dingen verwachten, helaas verklap ik niet wat ;) . Ook zal ik met PatrickW en Wazuup het programma onderdeel van de download database bijvullen. Ik hoop dat ik jullie tevreden ga stellen als moderator :Y .

Nogmaals bedankt voor alle leuke reacties! _O_

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

>>> Door Dutchy3010: Amen _O_...<<<>>> Door PatrickW: Amen _O_...<<<>>> Door GTA-Sheep: Amen _O_...<<<>>> Door .Levi.: Amen _O_...<<<>>> Door DaBeast: Amen _O_...<<<>>> Door NandroDavids: Tuurlijk kan ik wel achterblijven Dutchy, waarom niet? Ik bedoel, waarom zou ik ook nog amen moeten zeggen? Da's toch totaal niet meer origineel?<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd DaBeast, je verdient het.

Je bent een prima modder, je bent daar ook vaak aanwezig in dat forum dus het is zeker en vast een goede keuze van de crew om jouw moderator te maken.

Succes DaBeast !

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd DaBeast, je verdient het.

Je bent een prima modder, je bent daar ook vaak aanwezig in dat forum dus het is zeker en vast een goede keuze van de crew om jouw moderator te maken.

Succes DaBeast !

Gefeliciteerd DaBeast .

Veel succes in je eigen Fora :)

Je hebt het verdient! ;)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Dabeast jongen, gefeliciteerd, je bent de enige die deze taak zou kunnen overnemen in deze tijd van het jaar. Het werd tijd dat je moddingkwaliteiten gewaardeerd werden... Helaas hoor je nog niet bij de club (EMM) Ex-Modding-Moderators, maar die tijd komt nog wel :7 .

Je weet hoe ModdingForum inelkaar zit en je spreek vloeiend moddertaal, dus ik twijfel er niet over dat je de sfeer gaat verbeteren ^_^

En ban me verdikkeme niet he :7

Weeral een nieuwe mod... :7 wat worden ze toch groot :7 .

Groot? Het team is in vergelijking tot andere periodes juist erg klein omdat velen meer als 1 deelforum (bv GTA IV) onder hun hoede hebben en de Global Moderators ook nog veel fora hebben. 10 moderators voor zo'n groot forum is eigenlijk heel erg weinig...

Maargoed, over op waar dit topic eigenlijk over gaat. Gefeliciteerd DaBeast (again :puh:), ik weet zeker dat je het goed gaat doen... Succes 8)

Dutchy :( ik neem aan dat deze jongen bedoelde dat "kleine leden" "grote moderators" worden... Het team is precies zoals het forum het nodig heeft toch?

In Theorie wikkel je je helemaal in het forum, hoe meer mensen je kennen, hoe meer posts je hebt die gewaardeerd worden, hoe hoger je "Forum-positie" uiteindelijk is, maar dat had je zelf ook wel ontdekt :puh: .

Bewerkt: door Bradley H.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...