Gino99 Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Gefeliciteerd met je moderatorschap .Hopelijk een leuke tijd DaBeast Reageren
sevaboy Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Proficiat, DaBeast! Ik ken je niet zo goed,maar je zal zeker het werk van Maticus kunnen vervangen! Reageren
Pietje II Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 De perfecte keuze, al zeg ik het zelf. DaBeast, heel veel succes en plezier toegewenst met je nieuwe baantje! Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Ik had eigenlijk verwacht dat je het tegelijk met onze vriend Frank zou worden, maar je bent iets later. Maakt verder natuurlijk niks uit, van harte gefeliciteerd ouwe rukker. Je zult het vast goed doen, ofniet beesj, alleen niet dronken modereren Succes en van harte Reageren
Dastard Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Weeral een nieuwe mod... wat worden ze toch groot . DaBeast,Nu al verkouden?Doe je werk goed in het Modding-Fora hé,KUTGW! Grtz,D. @ Dutchy,ik bedoelde wat worden ze oud,of zogezegd volwassen.. Bewerkt: 25 juli 2007 door Dastard Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Weeral een nieuwe mod... wat worden ze toch groot . Groot? Het team is in vergelijking tot andere periodes juist erg klein omdat velen meer als 1 deelforum (bv GTA IV) onder hun hoede hebben en de Global Moderators ook nog veel fora hebben. 10 moderators voor zo'n groot forum is eigenlijk heel erg weinig... Maargoed, over op waar dit topic eigenlijk over gaat. Gefeliciteerd DaBeast (again ), ik weet zeker dat je het goed gaat doen... Succes Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Gefeliciteerd DaBeast, Je zal je werk uitmuntent doen. Jammer genoeg kom ik niet zoveel in met Modding Fora. Wie weet kom ter door jou wel verandering in... Reageren
M4X Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Gefeliciteerd beestje , het zat er al een beetje aan te komen toen Matiscus vertrok als moderator. Veel succes als mod Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Jeej, dietertje is eindelijk moderator . Je hebt het verdiend kerel Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Wat leuk, een nieuwe moderator DaBeast veel succes als moderator Reageren
NandroDavids Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Van harte welkom in de crew DaBeast! Ik heb er alle vertrouwen in dat je samen met Wazuup de Modding Fora prima onder controle zult houden, maar ondanks dat vertrouwen wil ik je toch nog even veel succes wensen met je nieuwe taken als Moderator zijnde Reageren
Verrity Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Dabeast was een groentje, Maar hij heeft een blauwtje gelopen Veel Succes, in je Moderatorschap. M.v.g. Verrity Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Gefeliciteerd, DaBeast! Veel succes! Reageren
Matiscus Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Gefeliciteerd ouwe. Ik was altijd al een voorstander van jou in Wazuup, ik heb wel eens gezegt op MSN tegen jou, als ik ooit stop met moderator dan zorg ik ervoor dat jij mij vervangt. Tot vandaag de dag is dat dus zo. Ik weet zeker dat je je werk goed gaat doen. Ik wens jou nog vele leuke jaren als moderator. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.