Jump to content

Age of mythologie


lepertum

Recommended Posts

Weet dat het hier niet echt bedoeld is voor gamevragen, maar zit met een probleem, bij campaign tutorial n°1 Hunt the killer moet je de cycloop afslachten, wanneer dat gebeurt is krijg ik echter geen objectives bij, en het vakje met de cycloop objectif word niet aangevinkt. Zie ik iets over het hoofd of is dit een bug?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je een link geven, daar staat (bijna) alles over Age of Mythology. AoM Maar ik heb toevallig ook AoM. Als je in dat scenario al problemen krijg, dan is het héél moeilijk om het spel uit te spelen. Ik ben het nu op Moderate aan het doen en ik ben nu bij level 21. Wel echt een mooi spel. Maar die is niet zo moeilijk, je moet gewoon met Arkantos een stuk lopen, dan als er een hoplite, toxotes en een hypaspist aankomen verderlopen en dan die Cycloop ondersteboven vechten. Niet zo moeilijk vond ik. Hij ziet er zó uit. Alleen dan in het rood.

post-90-1103577695.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien komt het omdat je ja difficulty op titan hebt staan. Dat je dan nog iets moet doen. of dat je hem nog een keer moet verslaan.

oftopic :Ik bouwde altijd zelf mijn levels, dat was wel leuk. Heb je dat ook al gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik de fout zie. Er is ook nog een objective die Seek out the Cyclops heet. En nog wat, in de Learn to Play heeft het geen zin om het op Easy, Moderate, Hard of Titan te doen. Dat gaat pas werken in de Fall of the Trident.

oftopic :Ik bouwde altijd zelf mijn levels, dat was wel leuk. Heb je dat ook al gedaan?

Als jij het toch (goed) kon, kan je mij dan niet even wat hints geven (PB's) om een goed lopend scenarion te maken. Ik ben namelijk van plan om een campaign te gaan maken en ik weet nog niet zo heel erg goed hóé dat moet. Wel een beetje...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
oftopic :Ik bouwde altijd zelf mijn levels, dat was wel leuk. Heb je dat ook al gedaan?

Als jij het toch (goed) kon, kan je mij dan niet even wat hints geven (PB's) om een goed lopend scenarion te maken. Ik ben namelijk van plan om een campaign te gaan maken en ik weet nog niet zo heel erg goed hóé dat moet. Wel een beetje...

Nou, 'goed' is ook wel overdreven. Ik heb gewoon wat inelkaar geknutselt. Het bestond uit een level (heb niet een heel spel gemaakt ofzo).

Maar mocht je een vraag over iets hebben, stuur me dan een PB. Misschien dat ik het weet. En anders zet ik Age of M. weer op mijn pc en dan kan ik weer even kijken hoe het moest. (heb het al een tijd niet meer gespeelt)

Heb je ook Age of Mythologie the Titans?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb meerdere AoM (Vooral Multiplayer) maps gemaakt.

@ Lepertum: Nadat je hem hebt gekild (Die Cyclops) dan ben je klaar met de scenario. Maar hij gaat bij jou niet naar de volgende scenario van de campaign.

BTW Ik heb nu ook TT.

AoM blijft en is me favo spel ooit.

Alleen staat het neit op me pc.

Soms heb ik buien om AoM te spelen en dan install ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...