Jump to content

Wie heeft hem?

Heb jij GTA Advance?  

217 leden hebben gestemd

1. 1. Heb jij GTA Advance?

• Ja
      44
    • Nee
      154
    • Ga ik misschien nog kopen
      29

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe kun je nu iets zeggen van een spel voor de GameBoy als je het op de PC doet. Misschien is het voor de GameBoy wel een geweldig spel. En vinden personen die alleen een GameBoy hebben dat ding wel geweldig.

• Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sasuke

4

• Baffie

4

• STASKO

4

• VforV

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Hoe kun je nu iets zeggen van een spel voor de GameBoy als je het op de PC doet. Misschien is het voor de GameBoy wel een geweldig spel. En vinden personen die alleen een GameBoy hebben dat ding wel geweldig.

Het is op de PC precies hetzelfde als op de gameboy hor

Geplaatst:

Ik heb genoeg van dat bovenaf!! ik ga geeen 40 euro neerleggen voor gta1 in een nieuw jasje, trouwens ik krijg hoofdpijn van dat aanzicht van bovenaf.

verder geen slecht spel hoor.

Geplaatst:

ik heb hem niet, ik hoef hem niet en ik kan hem anders ook niet gebruiken, omdat ik geen gameboy advance heb, ooh misschien toch op die van mijn broertje

Geplaatst:

Ik heb ook geen advance, maar koop gewoon een DS,,,,en mischien dat ik

voor de lol binnenkort een advance ga kopen.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb hem gedownload en op de PC. :)

Ow en het valt wel mee hoor, natuurlijk is SA cooler maar dit is ook leuk voor op reis b.v, of school..

Bewerkt: door Hayate
Geplaatst: (bewerkt)

Voor eventjes maar niet om uitgebreid te gaan zitten spelen als je San Andreas hebt. Want dan heb je al snel de neiging om SA te gaan spelen.

Bewerkt: door STASKO
Geplaatst:
Voor eventjes maar niet om uitgebreid te gaan zitten spelen als je San Andreas hebt. Want dan heb je al snel de neiging om SA te gaan spelen.

Pardon? Nou ik heb me toch stevig vermaakt, liggend op m'n bed, GTA Advance spelend, terwijl ik ook SA had kunnen spelen.

Alleen mag Vinnie van mij nu wel dood. Eikel.

Geplaatst:
Voor eventjes maar  niet om uitgebreid te gaan zitten spelen als je San Andreas hebt. Want dan heb je al snel de neiging om SA te gaan spelen.

Pardon? Nou ik heb me toch stevig vermaakt, liggend op m'n bed, GTA Advance spelend, terwijl ik ook SA had kunnen spelen.

Alleen mag Vinnie van mij nu wel dood. Eikel.

Hoezo ? Stom hoofdpersonage ? :)

Geplaatst:

Ik heb hem niet omdat ik niks heb met handhelds.

Toch lijkt het mij leuk om bv als je op reis bent lekker top-down GTA aan het spelen bent, maar om voor GTA Advance een Game Boy advance + GTA advance te kopen...Nee.

Geplaatst:

Het lijkt mij eerlijk gezegt helemaal niks om GTA op de Gameboy Advance te spelen.

@ Hayate ik denk dat je hem wel op de DS kan spelen.

Wil jij een DS hebben dan.

Ik ga lekker de PSP kopen :lol:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...