Jump to content

Wie heeft hem?


RTS

Heb jij GTA Advance?  

217 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij GTA Advance?

    • Ja
      44
    • Nee
      154
    • Ga ik misschien nog kopen
      29


Recommended Posts

ik wil heb wel heel graag Gta voor de gameboy advance maar ik kan hem nergens vinden in de winkel wel vroeger ooit is gezien in de winkel maar hat niet genoeg geld >= (

kan iemand pleas vertelle waar je deze Gta kan kopen :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sasuke

    4

  • Baffie

    4

  • STASKO

    4

  • VforV

    4

Top Posters In This Topic

Zoals jullie wel al gezien hebben, heb ik Gta Advance. Ik heb hem zowel op de pc als op de Game Boy en ik vind het een vrij goede game. :Y

@Mr.vercetty, ik denk dat het vrij moelijk wordt om hem nog te vinden. Ik heb er zelf 4 maanden naar moeten zoeken. Gta Advance verkocht niet echt als andere Gta's, dus hebben de meeste winkels hem uit de verkoop gehaald. :{ Als je hem echter héél graag wilt, stuur me dan een pm. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jullie wel al gezien hebben, heb ik Gta Advance. Ik heb hem zowel op de pc als op de Game Boy en ik vind het een vrij goede game. :Y

@Mr.vercetty, ik denk dat het vrij moelijk wordt om hem nog te vinden. Ik heb er zelf 4 maanden naar moeten zoeken. Gta Advance verkocht niet echt als andere Gta's, dus hebben de meeste winkels hem uit de verkoop gehaald. :{ Als je hem echter héél graag wilt, stuur me dan een pm. :cya:

Ik denk niet dat ze hem uit de handel gehaald hebben hoor. Er zijn gewoon zeer weinig exemplaren gemaakt, volgens mij. Ik denk dat iedere winkel misschien 1 of 2 exemplaren binnengekregen heeft. Bij de release van San Andreas stonden er in iedere winkel wel 10 doosjes naast elkaar uitgestald, bij GTA Advance zag ik in elke winkel maar één doosje staan. Op zich wel jammer :{.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem voor de gba maar speel hem op de pc. hier mag ik verder niets over zeggen. zo doe ik het ook met liberty city stories

edit: kijk eens bij de bart shit of bij de intertoys.

ff prijs check gedaan. hou er wel rekening mee dat je hierbij nog verzendkosten moet betalen

klikkie

Bewerkt: door Backsmash
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Kun je hem überhaupt nog wel kopen?

Ik bedoel het is zo oud en de gameboy advance® is ook helemaal uit denk ik :t

Ja, maar je zal hem dan vrees ik moeten bestellen. En je hoeft geen GBA te kopen, je kan ook een GameBoy Micro of Nintendo DS (Lite) kopen want die spelen ook GBA games af. De GameBoy Micro is eigenlijk de derde GBA, maar dan kleiner en met een beter scherm.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb hem op de PC als ROM uitgespeeld en ik vond het echt een coole game, natuurlijk niet te vergelijken met de 3D GTA's, maar ik vond hem beter dan GTA1 en minstens zo goed als GTA2.

Als ik ooit een Nintendo handheld ga kopen koop ik zeker ook GTA Advance :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...