Jump to content

100 % uitspelen


Arne Bruylants

Recommended Posts

Welke beloning krijg je na het 100% uitspelen van San Andreas ?

Je krijgt het volgende als je GTA: San Andreas 100% hebt uitgespeeld:

  • Een Rhino onder de brug op Grove St.
  • Een Hydra op het huis van Sweet.
  • Oneinidg munitie. Als je een kogel afschiet, zal deze er weer bijkomen.
  • En natuurlijk; het gevoel van voldoening!

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb je alvast voor de handigheid een 100 % Checklist :)http://nl.wikigta.org/wiki/Checklist_%28GTA_San_Andreas%29

1. Minutie die je afschiet, wordt er weer bij geteldt (Oneidige minutie dus!)

2. Een Rhino (Tank) Onder de brug bij Grove St.

3. Een Hydra (Straaljager) Bij Grove St.

Edit: Helaas wat matthijs me voor :(

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Naast bovengenoemde krijg je ook nog een groot geldbedrag, ik weet niet het exacte bedrag maar volgens mij een paar miljoen. :sigaar:

EDit @ hieronder: Voor elke $5000 komt er één punt bij de Criminal Rating, dus voor alleen al $1 miljoen komen er 200 punten bij, dus is het logisch dat óók de Criminal Rating omhoog gaat. :engel:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

En een status boost ;) (hoger stamina. respect etc.)

kun je het balke 'respect' helemaal volkrijgen als je de storyline uitspeelt.

of krijg je ook repect voor de zijmissies? of moet je dan ook kleren dragen voor de volle 100% respect?

alvast bedankt guusje _O_

Link to comment
Delen op andere websites

En een status boost ;) (hoger stamina. respect etc.)

kun je het balke 'respect' helemaal volkrijgen als je de storyline uitspeelt.

of krijg je ook repect voor de zijmissies? of moet je dan ook kleren dragen voor de volle 100% respect?

alvast bedankt guusje _O_

Er zijn verschillende manieren om aan respect te komen. Kleding is daar maar een klein voorbeeldje van.

Overigens kan je op in de eerste keer Los Santos al heel de respect vol hebben, als je gelijk alle gebieden veroverd.

Voor allerlei dingen krijg je respect: andere gangs vermoorden, politieagenten vermoorden, missies, overnemen gebieden etc. Dus eigenlijk heb je met het einde van de storyline al wel je balkje vol. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

kun je het balke 'respect' helemaal volkrijgen als je de storyline uitspeelt.

of krijg je ook repect voor de zijmissies? of moet je dan ook kleren dragen voor de volle 100% respect?

alvast bedankt guusje _O_

Veel zaken hebben invloed op de hoeveelheid respect guusje, zo ook de kleding, kapsel en tattoo's zoals je ook op wikigta kan vinden, hier een paar voorbeelden met de kleding in Sub Urban >klik<. Maar om de respect-balk het snelst vol te krijgen moet je ongeveer 30 - 35 territoria veroveren, dit kan al in het begin van het spel alhoewel je die gebieden dus wel kwijtraakt. In ieder geval stijgt de respect-balk het snelst door het veroveren van territoria, je ziet 'm dan af en toe in beeld ook letterlijk toenemen. Succes :sigaar:
Link to comment
Delen op andere websites

Kleding heeft wel degelijk invloed op het respect. Vooral groene kleding, omdat dat de kleur van je gang is. En het draait natuurlijk om het respect dat je van je eigen gang krijgt. Hier kun je zien dat dat ook volgens WikiGTA zo is :) Nu is er daar alleen maar een artikel over SubUrban. Je kunt zien dat de artikelen waar 'green' in, voor of achter staat, veel meer respect opleveren. Ik weet dat het offtopic is, maar hier moest ik gewoon eventjes op reageren ^_^

EDIT: Ja ik zie dat _KoE_Mzungu al hetzelfde heeft gedaan :bonk: Ik typ te langzaam.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...