Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

De laatste dagen heb ik 2 sigs gemaakt .

En geen enkel lid post .Ohja toch wel Big Stijn .Die heb ik moeten pmen .

Ik vind dit heel stom ik probeer heel men best te doen en niemand post .Ik kan begrijpen dat er een sigie niet wordt gerated maar 2 !!.Ik kan ookk begrijpen dat die sigs misschien niet goed zijn maar help me dan teminste om men sigs te verbeteren .

links :

Snowboarden

Deze vond ik niet zo goed omdat ik een beetje had geknoeit met men render .

Gohan The Son Of Goku

Deze sig denk ik toch goed gedaan .Nu heb ik Big Stijn moeten Pmen om eens te raten .

Deze topic bestond al van eergisteren .

Als ik iets heb fout gedaan zeg het me dan .Dan wil ik het gerust bijpraten .

Maar me zo negeren is echt niet tof !!!!!

Greetz Syfes :duh:

Geplaatst:

Niks is raar het is gewoon een kwestie van geduld. Ik ga ook niet om de dag mijn topic bumpen omdat ik een rate wil, gewoon eventjes wachten en dan komt er soms vanzelf wel een bump van iemand die het rate. Ik heb zelf ook 3 rates gehad bij een signature waar ik toch aardig lang mee bezig was, je moet je er ook wel een beetje bij neerleggen.

Ik wil ook graag tegen iedereen zeggen dat als je veel designs gaat posten, dus bijvoorbeeld elke dag 2 of 1, dat er veel minder gerate wordt omdat er zoveel creaties worden gepost in Showroom.

Geplaatst:

Dat is juist positief.

Wil je misschien dat er maar 2mensen per week een sigje posten .

Ik heb aardig geduld maar het is gewoon niet meer leuk de laatste tijd is het altijd dat ze niet posten (raten) op men sig oftewel is het negatief!!!

Geplaatst:

Tja, ik heb soms ook zo'n gevoel .Syfes...

Maar het valt inderdaad wel op dat je heel veel sigs post in de GFX showroom.

Ik heb ook ooit iemand eens gerate, de naam ben ik ondertussen al vergeten (maar zou ik toch niet zeggen, namen zijn immers niet belangrijk), en ik had hem uitgebreid gerate met de nodige tips. Maar in zijn volgende signature had ik niks van mijn tips teruggevonden, volgens mij heeft hij niet eens naar mijn reactie gekeken. (de tip: als je je render vergroot en/of verkleint, kan je best SHIFT ingedrukt houden, dat houd je render in het juiste formaat). Want in zijn volgende signature was zijn render weer helemaal uitgerekt. Dat is ook niet leuk, dan krijg je het gevoel dat je reactie/rate/tip een beetje overbodig is en dat er niemand hem leest. Alles gerate voor niets...

Ik weet het niet .Syfes, maar misschien ben jij ook zo...

Geplaatst:
Dat is juist positief.

Wil je misschien dat er maar 2mensen per week een sigje posten .

Laat ik het zo zeggen. Als er veel creaties wordt gepost, wat positief is voor het Graphics forum hoe groter de kans dat je topic wordt overgeslagen om gerate te worden. Op dat moment pikken de leden volgens mij meer een topic uit die ze zelf het liefst willen beoordelen en niet zozeer iedereen van een tip of rate wil voorzien.

Er heerst hier gewoon meer vraag dan aanbod. Hieruit kun je dus opnemen dat als er minder creaties zouden worden gepost dat er veel meer gerate wordt in het Showroom gedeelte per topic.

Helaas is het niet anders, leden willen gewoon graag laten zien wat ze hebben gemaakt, vandaar dat er veel wordt gepost in Showroom maar het gevolg is dan simpel. Je krijgt niet altijd zoveel rates of snel een rate die je zou verwachten..

Ik verwacht zeker ook wat geduld van de leden. Je kunt je topic gerust even 2 á 3 dagen laten staan, er zijn namelijk leden die ook topics van beneden even een schop omhoog geven omdat die nog geen rate heeft gehad.

Als ik een creatie post dan ga ik niet voor het aantal rates (is natuurlijk wel leuk) maar ik ga er meer voor omdat ik 1) mijn creatie gewoon wil laten zien aan de buiten wereld en 2) opmerkingen die andere zouden hebben zouden mij nog weleens kunnen helpen beter te worden. Beginners gaan als het goed is voor de laatste en als ze dus 2 rates hebben wees daar dan gewoon ook tevreden mee en ga niet voor de 10.

Geplaatst: (bewerkt)
Tja, ik heb soms ook zo'n gevoel .Syfes...

Maar het valt inderdaad wel op dat je heel veel sigs post in de GFX showroom.

Ik heb ook ooit iemand eens gerate, de naam ben ik ondertussen al vergeten (maar zou ik toch niet zeggen, namen zijn immers niet belangrijk), en ik had hem uitgebreid gerate met de nodige tips. Maar in zijn volgende signature had ik niks van mijn tips teruggevonden, volgens mij heeft hij niet eens naar mijn reactie gekeken. (de tip: als je je render vergroot en/of verkleint, kan je best SHIFT ingedrukt houden, dat houd je render in het juiste formaat). Want in zijn volgende signature was zijn render weer helemaal uitgerekt. Dat is ook niet leuk, dan krijg je het gevoel dat je reactie/rate/tip een beetje overbodig is en dat er niemand hem leest. Alles gerate voor niets...

Ik weet het niet .Syfes, maar misschien ben jij ook zo...

Ik dacht dat je men vriend was .Ik ben goed geworden dankzij jullie comments en tips.

Greetz Syfes

Nu weet ik de oorzaak van dit allemaal :cry::N:-(

Bewerkt: door .Syfes
Geplaatst:

Hey Syfes,

Wat je nu meemaakt is inderdaad niet zo leuk en ik kan begrijpen dat het je op een manier toch wel wat kwetst. Maar zo'n dingen moet je helemaal niet persoonlijk nemen. Ikzelf heb ook vaak geen of 1 à 2 rates. Dat ligt niet aan de persoon zelf hoor.

Moet je weten dat dit een GTA-Forum is en géén GFX-Forum. De meeste leden die hier aangemeld zijn die kijken naar de GTAfora van dit forum. Het GFX gedeelte wordt door maar een selecte groep leden bezocht. Zoals ikzelf kijk best vaak naar het Showroom forum maar dan wel zonder te posten. Ik denk dat er nog zo heel veel leden zijn.

Als je ziet dat je topic al 56 keer bekeken is heb je ook min of meer een bewijs dat er wel degelijk interesse is in je topic. Maar veel mensen posten gewoon niets.

Als je voortaan toch eens even een rate wil, dan mag je mij altijd PB'en. Ik zal dan zo goed mogelijk raten. :Y

Je kan ook even zoeken naar échte GFX-fora. PB me even en ik geef links.

Nog één ding : Laat de moed niet zakken, kop op! Zo kom je het verst. ;)

Geplaatst:

Ik heb dit ook wel eens gehad. Ik moest drie keer bumpen voordat er iemandt raten.

Eerst kwam er een overvloed aan slechte rates, en nu bijna geen een meer.

Dat is van de ene kant fijn, maar van de ene kant weer niet.

Geplaatst:

Het forum is wel veranderd vind ik. Een jaar geleden was bumpen niet nodig. Nu is het graphics forum vernieuwd: 'oude' leden zijn er amper, en er zijn nu vooral beginners. Tja, uiteindelijk is dit geen graphics forum en een GTA forum en als je echt rates zou willen dan zou je eigenlijk gewoon naar een een echt graphics forum moeten gaan.

Ook vind ik de inhoud van de rates de laatste tijd niet zo super. Hier moet je je mening onderbouwen maar eigenlijk heb ik op andere forums meer aan reacties, ookal zijn het maar korte zinnetjes. Ook lijkt het alsof elke sig een 9 krijgt. Leuk, maar als je een 9 eens vergelijkt met een 9 die je op schoolt hebt gehaald...

Het forum is wel veranderd vind ik. Een jaar geleden was bumpen niet nodig. Nu is het graphics forum vernieuwd: 'oude' leden zijn er amper, en er zijn nu vooral beginners. Tja, uiteindelijk is dit geen graphics forum en een GTA forum en als je echt rates zou willen dan zou je eigenlijk gewoon naar een een echt graphics forum moeten gaan.

Ook vind ik de inhoud van de rates de laatste tijd niet zo super. Hier moet je je mening onderbouwen maar eigenlijk heb ik op andere forums meer aan reacties, ookal zijn het maar korte zinnetjes. Ook lijkt het alsof elke sig een 9 krijgt. Leuk, maar als je een 9 eens vergelijkt met een 9 die je op schoolt hebt gehaald...

Het GFX forum is inderdaad veranderd...

Beginners zou ik niet zeggen, misschien meer: "personen die nog niet door hebben dat je niks aan de rates/comments hebt hier"... Ik denk dat er in één op de tien topics die aangemaakt worden minstens één goeie en nuttige comment staat.

Ook het 'geven van cijfers' is heel wat veranderd, het lijkt wel alsof ze geen slechte signature meer durven slecht te beoordelen e.d....

EDIT: @.Syfes: hehe, geeft niet hoor, een pitbull kan wel tegen een stootje hé? ;)

Bewerkt: door Pitbull

Kijk.

Vroeger durfde ze nog iets te zeggen .Maar nu durfen ze niets meer te zeggen.

Maar er is één lid die niet zijn mond houdt:

Nielok.

En dat men vrienden en leden is een lid van duizende .

En hij krijgt helemaal geen warns of commentaar.

Hopelijk volgend jaar wordt dit GFX forum geweldig .Ik altans zal ik een steentje bijdragen.

En ferre sorry van die discussie van die render :)

Pitbull het spijt mij ook dat ik zou tegen je te keer ging :)

Greetz Syfes

Bewerkt: door .Syfes
Geplaatst:

Zoals velen al gezegd hebben, zoek een goed GFX-forum. Je zult er véél meer leren dan hier je designs te laten raten. Je vindt er ook meer tutorials en de meeste mensen die je designs zullen raten kennen héél wat van photoshop en die dingen. Hier zijn er ook wel een groepje hele goeie graphicussen hoor.

Het GFX gedeelte hier op het GTAforum is zoals Ferre zegt véél veranderd. De rates die men nu heeft zijn grotendeels als spam bedoelt vind ik. Een rate van de meesten is meestal 1 à 2 zinnetjes. Er zijn nu wel veel beginners bijgekomen dan vroeger denk ik. Daarom zien de meesten het raten niet meer zitten denk ik. Ikzelf vind het ook wel leuker als ik een mooie sig kan raten dan sigs die niet zo mooi zijn. Vroeger was men uitbundiger bij het raten. Iemand die vroeger héél goed rates gaf was TheGuardian, hij rate altijd uitbundig en overzichtelijk. Wel jammer dat hij nu niet meer in het GFX fora te vinden is. Zelf heb ik het nu ook dat ik moet 'smeken' om een rate. Daarom heb ik besloten om op zoek te gaan naar betere forums.

Geplaatst:

niet voor sponsoren van de site hoor maar als je gerate(goed) wil worden

moet je je sig ff plaatsen bij www.dutchdesignz.com er zijn meestal wel 20 mensen constant

die daar bij showcase zitten te kijken :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...