Ninoke Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Yu, Als ik ingame camhack met "*" knopje aanzet krijg ik dit: Ik denk dat ik perongeluk eits heb ingesteld bij camhack optionsdus weet iemand de instellingen hoe het normaal moet zijn? PS:Ik krijg alleen zo een beeld als ik camhack ingame aanzet hé Greetz Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 De instellingen van de camhack zien er zo uit, als je er nog niets aangedaan hebt: Control Settings: Display Settings: Als je daadwerkelijk iets niet goed ingesteld hebt, dan raad ik je aan alle instellingen terug te zetten naar de bovenstaande. Probeer het daarna nog eens weer. Overigens zou het handig kunnen zijn als je na elke verandering even gaat kijken wat voor effect het heeft gehad. Dat voorkomt problemen, waarbij je niet weet waar het probleem vandaan komt. Reageren
Ninoke Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 >>> Door Dutchy3010: Lange quotes zijn niet nodig om te quoten. <<< Ik heb gekeken maar ik had zo de instellingen maar op het schermpje waar je "control options" en "display options" kunt aanklikken staat iets met procent zou dat er ook mee te maken kunnen hebben? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Wat is camhack?? Met een camhack (zoals deze) kun je de camera neerzetten op elk gewenst punt. In San Andreas zelf zitten al een paar camerastandpunten, maar dankzij deze hack kun je als het ware vrij rond kijken. Vooral handig als je een specifiek punt wil vastleggen, voor bijvoorbeeld filmpjes of een screenshot. Daarnaast zit er een speed-o-meter bij inbegrepen die je snelheid zal meten. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Wat is camhack?? Dat is een programmaatje waarmee je de camerastandpunten in het spel kunt aanpassen. Bijvoorbeeld dat je tijdens het autorijden de camera in de auto zet. Ook voor fimpjes maken is het makkelijk, je kunt de camera bijvoorbeeld langs de weg 'zetten' en dan voorbij rijden. >hier< te downloaden. @Ninoke: Probeer eens GTA San Andreas en de camera hack opnieuw te installeren. Waarschijnlijk zijn de problemen dan wel opgelost. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Och dat ja... Volgens mij moet je met ;;;;;;;;;;;;;;; of met '''''''''''''''''''''''''''''omhoog en omlaag. Test het maar even! Reageren
Las Vegas Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 schuif balkje naar 10 Reageren
Gtakiller94 Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) en je dit ook voor andere game's gebruiken want heb geen zin om fraps te kopen ? Ik wil een eigen filmpje maken van -Warrock- Maar het ziet er wel hip uit xD Platte GTA SA Bewerkt: 11 augustus 2007 door Gtakiller94 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 en je dit ook voor andere game's gebruiken want heb geen zin om fraps te kopen ? Ik wil een eigen filmpje maken van -Warrock- Maar het ziet er wel hip uit xD Platte GTA SA Lijkt mij ook wel lollig...maarre tgg aan de andere kant irri Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.