Jump to content

naar liberty city


kurt

Recommended Posts

  • Reacties 390
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Juju

    31

  • ~Lance Vance

    17

  • Fireman

    13

  • GTASuPahGaMeR..!

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...
ja mij lukt het ook niet.. ik zie ook alleen maar vissen. volgens mij moet je aan een stuk recht door zonder te sturen of op ''Start'' te drukken... ik ga dat maar eens proberen

heb ik ook al gepobeerd maar dan lukt het ook iet (bij mij teminste :rolleyes: )

maar je moet hem ook egt precies op het goede plekje zetten want je ziet die gast van dat filmpje ook de heletijd dat puntje opnieuw zetten :ph34r:

ik heb een kaartje gevonden en je moet alleen naar de blauwe lijn zien,

de volgorde weet je wel :bonk:

post-51870-1156930178_thumb.jpg

Bewerkt: door gta speler
Link to comment
Delen op andere websites

Nee als je daar zo over de straten van Liberty City loopt kan je niet in Saints Marks Bistro's. Dit kun je alleen in de missie Saint Marks Bistro, maar dan zit je in de missie en kan je dus bijna niks doen, want je wordt aangevallen door je tegenstanders. Als je daarmee klaar bent ga je er weer uit en dan is de pret voorbij. Ik weet niet zeker of het kan hoor, ik heb het zelf ook nog niet geprobeert. Maar kijk anders: 'deze' pagina eens daar vind je diverse informatie over de Liberty City Stories hemel E. Ik hoop dat je er wat aan hebt ondanks dat ik het je niet persoonlijk uit kan leggen, sorry daarvoor maar ik hoop dat het je gaat lukken. Veel succes en als er naast dit nog iets is zeg je het maar! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
ik heb dus gezien in een filmpje hoe je naar liberty city kunt gaan in gta san andreas het is echt cool

Filmpje dat uitlegt hoe je naar Liberty City kan gaan.

je hebt wel één code nodig voor de jetpack hier is hij dan ook:

Spawn Jetpack

L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right

hopelijk hebben jullie hier iets aan

ps (" hier zie je waar ik het gevonden heb link: Bron ")

moet wel leuk zijn ! :*D

=======

bij mij lukt het dus ik heb 5 keer geprobeerd !

ik vind dat gele dingske niet, je hebt zo een grijs gedeelt vanonder en zwart gedeelte vanboven in dat filmpje zie ik da wel niet , er is met dat filmpje gefoefeld ! :slotje:

>>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan, graag in het vervolg hierop letten ;).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dus gezien in een filmpje hoe je naar liberty city kunt gaan in gta san andreas het is echt cool

Filmpje dat uitlegt hoe je naar Liberty City kan gaan.

je hebt wel één code nodig voor de jetpack hier is hij dan ook:

Spawn Jetpack

L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right

hopelijk hebben jullie hier iets aan

ps (" hier zie je waar ik het gevonden heb link: Bron ")

moet wel leuk zijn ! :*D

=======

bij mij lukt het dus ik heb 5 keer geprobeerd !

ik vind dat gele dingske niet, je hebt zo een grijs gedeelt vanonder en zwart gedeelte vanboven in dat filmpje zie ik da wel niet , er is met dat filmpje gefoefeld ! :slotje:

>>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan, graag in het vervolg hierop letten ;) .<<<

dit filmpje is echt, het is alleen heel moelijk om het na te doen, dat jou het niet lukt betekend niet dat het niet kan.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dus gezien in een filmpje hoe je naar liberty city kunt gaan in gta san andreas het is echt cool

Filmpje dat uitlegt hoe je naar Liberty City kan gaan.

je hebt wel één code nodig voor de jetpack hier is hij dan ook:

Spawn Jetpack

L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right

hopelijk hebben jullie hier iets aan

ps (" hier zie je waar ik het gevonden heb link: Bron ")

dat filpje is getruckeerd

Link to comment
Delen op andere websites

*Zucht*

Nee, dat filmpje is echt. Het laat zien hoe je via het Hidden interiors universe naar Liberty City kunt gaan zonder mods, zodat mensen met de PS2 of Xbox versie dit ook kunnen doen.

De maker van het filmpje maakt zo te zien wel gebruik van een cheatdisk met unlimited height, aangezien hij geen last schijnt te hebben van de Red Zone.

Je kunt het zelf proberen door de instructies op deze pagina op te volgen. Ik heb het zelf geprobeerd en geschreven, dus ik kan je verzekeren dat het wel degelijk mogelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

vraag. Bij die missie dat je naar liberty city moest moet je met het vliegtuig mijlenver uit de kust zijn. Kan je ook op die manier erheen of naar een ander land of kan je vliegen tot je en ons weegt maar je ziet toch niks?

Link to comment
Delen op andere websites

maar wat is dit dan?
kan je even de hele screen posten zodat we precies kunnen zien wat je toen zach, daar hebben we meer aan, denk dat dit niks bijzonders is trouwens. waarom ben je niet gewoon omgedraait richting het wit? zodat je het zelf zag.

ik vraag me trouwens ook af wat er zou gebeuren als je in liberty city een hydra ofz zou spawnen, zou je dan niet naar de normale wereld kunnen vliegen?

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...