~Lance Vance Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Hoe komt het dat het bij marks bistro lijkt alsof het besneeuwt is ? Het lijkt niet zo, het IS zo. CJ gaat naar Liberty City vroeg in het jaar, en Liberty City ligt onder een dik pak sneeuw. Het is doodsimpel om in LC te komen met een teleporter, maar dat is tegelijkertijd ook een SA:MP cheating hack, dus dat ga ik hier niet posten. Reageren
Twankala Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 je kan ook via de hemelen van SA gaan. voor meer informatie kijk op deze pagina http://nl.wikigta.org/index.php/Hidden_Int..._San_Andreas%29 (de link invoegen lukte niet) Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Maar eenmaal in Liberty City aangekomen zonder mensen, auto's etc. Tot hoever kun je in de stad lopen? Toch niet helemaal tot Shoreside vale? Reageren
Lantyz Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Zie hier een kaartje van het stuk Liberty City in GTA San Andreas. Alles op het kaartje zit in het spel, maar alleen het rood omlijnde stuk is solid. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Ik ben er zelf geweest op de PS2 én de PC. Jammer dat er maar een klein beetje solid is. Hoe werkt dat cheatdevice voor de PS2? Zodat ik ook de rest kan zien (Unlimited Heights met de jetpack). Ik heb nu alleen dat kleine stukje van Saint Mark's gezien Ja, ik weet dat het niet veel groter is, maar ik wil méér Maar er is wel een stukje van Shoreside Vale in San Andreas: Francis International Airport Ben ik ook geweest. Ik vind het echt supervet, dat hidden interior gedoe Staat dit niet een beetje in het verkeerde forum? Dat Liberty City is niet echt een EE, dat is een grapje en/of verwijzing naar het verleden of andere games van de makers. Nu is LC wel uit een andere game, maar het is door de makers (R*) niet zo bedoeld. Ontopic: Veel mensen zeggen dat je niet levend uit LC kunt komen in SA, maar dat is niet waar. Ik weet niet of het al bekend was, maar je moet naar de Doherty Garage gaan, een (onzichtbaar ) voertuig uit je garage halen en proberen naar de Transfender te rijden. Als je daar in bent, moet je eruit gaan. Et voilá! Men is in hemel K (echte wereld). Offtopic: Hoe krijg je dat cheatdevice Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) . Hoe werkt dat cheatdevice voor de PS2? Zodat ik ook de rest kan zien (Unlimited Heights met de jetpack). Offtopic: Hoe krijg je dat cheatdevice dat noem je Action Replay Max oftewel Armax en kan je krijgen bij bol.com enz. tussen de 20 en 40 euro Bewerkt: 12 januari 2007 door gangstabadboys Reageren
Fireman Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 WOOOW Ik ben hier al zo lang niet meer geweest en nog staat deze nutteloze *** topic nog steeds open met dezelfe vragen, waarop allang antwoorden op zijn gegeven, ach ja. @ Marty - Je kunt gemakkelijk overleven als je er eenmaal bent gewoon naar beneden springen met een parachute en een marker weten te vinden. Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 ik kan de eerste geele \/ niet eens vinde iemand tips? zit hij hoog, laag of weet ik het? alvast bedankt Reageren
Bv202 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik heb dat ene filmpje bekeken om in liberty city te geraken via de gantom(ofzo) gym. Maar....ik geraak in de blue hell via de gym, maar ik vind die gele pijl maar niet. Ik vlieg schuin en ga naar net dezelfde plaats dan op het filmpje, maar ik vind hem maar niet. Waarom niet? Ik doe anders niets mis >>> Door Bling: Een nieuw topic is niet nodig, aangezien in een reeds bestaand topic alles al uitgelegd wordt. Bij deze dus samengevoegd met het desbetreffende topic. <<< Reageren
Dx11 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Waarom doet iedereen zoveel moeite om er te komen, er is maar een heel klein stukje waar je kan lopen, en je hebt er verder niks te doen... dus dan kan je toch beter gta3 gaan spelen? Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 @ BoDyLoTioN & Bv202: De enex van het Warehouse zit op ongeveer dezelfde hoogte als het interieur van de Ganton Gym. Als je zorgt op dezelfde hoogte te blijven, kom je hem vroeger of later vanzelf tegen. @ DX11: In GTA III kun je de bistro niet in, en in GTA III is Liberty City niet besneeuwd. Bovendien is het gewoon leuk om op plaatsen te geraken waar je niet hoort te komen. Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Toch snap ik nog niet hoe je in al die hemelen komt. Ik bedoel Liberty City is ongetwijfelt veel te moeilijk voor mij om te komen met dat rechte vliegen zonder hogerop te komen, maar je kunt ook in Ryder's huis komen of in B-Dup's Crib. Hoe kom je daar dan terecht? Dat moet toch simpeler zijn lijkt me dan. Ook heb ik naar die Hidden Interiorkaart gekeken met die gekleurde vierkantjes. Daarvan staan er ontelbaar veel in Badlands boven Los Santos. Ik vind het allemaal nogal appart met die Hidden Interiors, terwijl ik er super in geïnteresseerd ben. Reageren
Lantyz Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 De hidden interiors zijn in principe allemaal via dezelfde methode te bereiken het enige wat sommige interiors lastig te bereiken maakt is het feit dat ze zich achter de zogenaamde 'red zone' bevinden, of in een hemel waar je niet eenvoudig komt omdat de interiors geen unsolid plekken hebben. Om je een beginntje te geven: B-dups crib is niet zo moeilijk te bereiken. Als je via de Ganton Gym door het dak vliegt, kom je in Hemel A. Vlieg vanaf daar naar het oosten (richting het stadion) en je komt een aantal markers tegen (Zie ook op de kaart). De eerste twee leiden je naar het Brothel en de Record en de Record Company Hallway. Ga door een van deze twee markers, en je bevindt je in een interior in Hemel A. Vlieg weer door het dak van het interieur en ga verder naar het oosten. Je komt onderweg een aantal interiors en markers tegen, maar uiteindelijk, wanneer je volgens de radar net boven het water vliegt, kom je B-dups huis tegen. Reageren
appeltree Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Kan iemand mij mss de tutorial geven, het filmpje kan niet geleaden worden Dubbelposten is mss verboden, hoeljk mag het deze keer want anders leest niemand het.. anders mijn excuses. >>> Door Lantyz: Samengevoegd <<< Het lijkt wel of er boven en onder het geval twee platen zitten met maar één ingang, ik zit steeds tegen een plateau aan waar ik niet omhoog kan, en soms sta ik ergesn op en dan kan ik neit naar beneden naar dat ding toe. Wat is hier aan deh and en hoe kom ik hier af? Reageren
Lantyz Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Er zitten vaak onzichtbare muren rond markers (Ik neem tenminste aan dat je dit bedoelt). Dit is een kwestie van verschillende kanten van de marker proberen; dan kom je er op een gegeven moment wel bij. Een filmpje heb ik niet voor je, wel een tutorial om in Liberty City te komen (Waarbij je op de weg ernaartoe een aantal andere interiors tegenkomt). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.