Jump to content

naar liberty city

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was er bijna, ik was er bijna.

Ik sta er gewoon nog van na te trillen.

Na de derde keer vond ik de eerste gele marker en kwam ik op de binnenplaats uit daar bij dat stadion.

Toen ik hetzelfde deed wat dat filmpje me aanraadde kwam ik vlakbij die stip en zag ik geen Liberty City verschijnen. Ik probeerde nog wat heen en weer te vliegen, wat niet hielp.

Toen ik me liet zakken (dat moest ik ook een beetje om die eerste gele marker te vinden) bereikte ik water. Hier kon ik gewoon met mijn schoenen inplensen, maar het jetpack kon niet uit.

Wat deed ik nou fout? :-(

• Reacties 390
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Juju

31

• ~Lance Vance

17

• Fireman

13

• GTASuPahGaMeR..!

12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik kwam dat gele ding tegen en ging naar binnen, maar net als Lance Vance Dance kwam ik in die stadion (of wat dan ook) en toen ging in precies naar die plek alleen ik ging per ongeluk met een omwegje...

En toen ik daar was was er alleen maar water :(...

Weet iemand wat ik fout heb gedaan

Geplaatst:

Hey Mesut,

Lantyz heeft me uitgelegd, dat er een gedeelte ontbreekt uit dat filmpje.

Je moet namelijk tussen dat stadion en die plaats vlakbij de begraafplaats nog naar Badlands, waar je de Doherty garage tegenkomt. Hiet moet je (vantevoren een heli en een voertuig in geparkeert hebben) gebruiken met een vliegcode met botsen. Daarna vlieg je met een heli, omdat Liberty te hoog ligt (daarna ga je parachute springen). Stuur Lantyz ff een PM, ik weet zeker dat hij je graag zal helpen ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb een mod die je kan gebruiken om naar lc te gaan zie hier...

***Installation instructions***

Extract levelmap.ide and levelmap.ipl files to your

GTA San Andreas\data\maps\leveldes folder, then use

IMG Tool to replace levelmap_1.col in gta3.img file

(Remember to backup the original files!)

To access Liberty City, go to the most South-West

gate of the Los Santos Airport building and enter the

yellow marker. To get out of Liberty City use the yellow

marker across the road from Marco's Bistro

(Where you appeared in Liberty City)

Als je wilt,want het is veel makelijker e-mail mij dan dan e-mail ik het bestand.>>> Door Bling: Emailadres verwijderd. <<<Only for pc)

Geplaatst:

Doet dit filmpje het ook voor de PC om er naartoe te gaan?

>>> Door Dutchy3010: Voortaan gewoon even kleine letters gebruiken, en liefst ook ABN ;).<<<

Geplaatst:
DOET DIT FILMPJE HET OOK HET VOOR PC OM M|DER NAARTYOE TE GAAN

Je Capslock staan aan..

Maar even over je vraag, ja dat kan. Sterker nog dat filmpje is gemaakt op de PC, maar deze is ook te gebruiken op de Xbox of op de PS2 versie. Overigens zijn er wat stukken weggeknipt dit omdat het wat saai is door die zwarte hemel te vliegen, verkijk je daar dus niet in.

Geplaatst:

Een makkelijke manier om in LC te komen is een gebouw binnen te gaan dat wel normaal te betreden is en die in dezelfde hemel zit als LC, dus bijv een Burger Shot ofzo, moet je ff kijken op Wiki.

Dan de Place Manager gebruiken en naar de coordinaten van LC teleporteren, dan ben je er meteen.

Geplaatst:

Kan het alleen op de ps2?

iik heb em namelijk alleen op de computer

maar ik vind het wel saai dat er geen leven is :bonk:

Geplaatst:

Ik sna het niet ik zie op dat filmpje helemaal niet dat je naar libery city gaat je ziet gewoon dat die in gta San Andreas zit?

Geplaatst:
Ik sna het niet ik zie op dat filmpje helemaal niet dat je naar libery city gaat je ziet gewoon dat die in gta San Andreas zit?

Logisch, omdat je daar ook moet beginnen. Je moet alle stappen volgen die er in het filmpje te zien zijn. Na een dikke 6 minuten zul je dan Liberty City bereiken, in de film dan hé. Jij doet er langer over omdat er wat stukken uitgeknipt zijn.

Geplaatst:

Of je wandelt SubUrban binnen en teleporteert naar Liberty met de Place Manager, dat scheelt je tijd en moeite ;)

>>> Door Bling: Ja, dat zei je dus ook al in je vorige post. <<<

Geplaatst:

ik krijg dat eerste gele v niet een te zij maar ik vlieg wel zijwaards en zet die rooie stip kam iemand vertelen wat ik fout doe plz :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...