Jump to content

naar liberty city


kurt

Recommended Posts

ik krijg dat eerste gele v niet een te zij maar ik vlieg wel zijwaards en zet die rooie stip kam iemand vertelen wat ik fout doe plz :-(
Je vliegt of te hoog, of te laag. Vlieg wat omhoog of omlaag, met als gevolg je de gele marker wel te zien krijgt. Verder is deze vraag al meerdere malen gesteld in dit topic, en daarom wil ik je vriendelijk verzoeken om voortaan even het topic door te bladeren, voordat je vragen gaat stellen. :)
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 390
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Juju

    31

  • ~Lance Vance

    17

  • Fireman

    13

  • GTASuPahGaMeR..!

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

we gingn het proberen en we kwamen in die garage en toen ging ik weer een cheat doen voor die jetpack en toen ging ik naar die plek vliegen en oppeens zagen we een kamer in de lucht hangen en toen we op de plek waren ging ik naar beneden en toen hoorden we een plons en we zagen een schildpad :S wat heb ik fout gedaan :puh: ik doe het btw op de pc zou dat er iets mee te maken hebben meschien vage shit allemaal ik wil gwn naar lc help me plz :D

Link to comment
Delen op andere websites

De auto en de 'cars fly on impact'-cheat heb je nodig om de helicopter uit de garage en in de lucht te krijgen. Liberty City bevindt zich boven de maximum hoogte van vliegtuigen. Met een helicopter en de 'voertuigen vliegen'-cheat kun je dit maximum omzeilen.

Link to comment
Delen op andere websites

He op dat filmpje seggen se van typ de cheats in maar kan iemand astu die cheats zeggen ik heb het op de PS2 alvast bedankt.

Cars can fly cheat: Square, Down, L2, Up, L1, Circle, Up, X, Left

Cars fly on impact cheat: Square, R2, Down, Down, Left, Down, Left, Left, L2, X

Overigens heb je hier een overzicht van alle PS2 cheats.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet nu ook een andere manier om in liberty city te komen ik moet alleen nog ff verder onderzoek doen en dan zal ik er een filmpie van maken :D

er is een missie waar je naar LC moet vliegen en iemand vermoorden en weer terug vliegen maja ik dacht dus ik zit nu in liberty city nu nog in de stad komen ik heb dat dus geprobeerd ik kwam er wel n stukie maar niet verder want bijna heel die lc is dus nep ik heb er een filmpie van gemaakt

Klik hier om het filmpie te zien

>>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Gebruik voortaan de EDIT-knop, aub. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

wist je all dat bijna heel die LC fake is want ik was nu verder gekomen dan in me eerste filmpie want ik ging nu op daken springen maar die zijn ook allemaal fake het enige echt aan die LC is ik denk een weg van 20 meter die weg zit voor het gebouw waar je een missie in doet er voorderest is het allemaal fake wel jammer xD

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...