BeefChief Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 Ik heb precies gedaan wat in het filmpje gedaan wordt maar op het laatste stukje geen liberty city! :huh: Dat had ik ook. Het eerste gedeelte lukte wel, maar toen ik naar het echte LB.C. wilde gaan, bleef ik ergens in de hemel vatzitten in de wolken. Ik was toen op de helft, maar deed precies hetzelfde als in dat filmje, dus ook dat schuin vliegen......... Reageren
patrickvb Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 (bewerkt) is het iemand gelukt ZONDER AR MAX? zo ja laat hem vertellen hoe en wat Bewerkt: 25 december 2004 door patrickvb Reageren
Devsio Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 Ik kon wel dat gele vinden maar niet liberty city Reageren
henk_jan Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 mij lukt et ook nie :blink: Reageren
MrSelected Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 Werd het net leuk zet ie de camera uit :blink: morgen ff probere Reageren
mango Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 kan je niet gewoon met je jetpack naar dat eerste V vliegen en naar binnen gaan en dan met je straaljager (cheat) veder ?? :huh: nee als je die cheat doet zie je em niet omdat de game nog eigenlijk in een gebouw zit Reageren
patrickvb Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 ik kom er niet. kan iemand ff uitleggen howe et presies moet? moet je hoog of laag vliegen en enzovoorts. Reageren
JBm* Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) Als je vliegt kan je in de ( redzones belanden ) dan kan je niet meer veder vliegen hier een link met info http://gtadomain.gtagaming.com/ Bewerkt: 26 december 2004 door JBm* Reageren
patrickvb Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Bedankt man! -het werkt dit is echt cool om al die plekken te zien! Reageren
JBm* Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 maar hoe kan je er komen met die red zones ik val er steeds in een Reageren
easter egg Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 heeft iemadn ook al gezien als je in dat zwarte bent hij je zoekt heel lan lopent. val je je eerst een paar keer en opeens is daar water. maar toen in dat water zag je kwallen vissen het gat was wel bodemloos. en toen verderop liepn twee mensen heeft iemand dit al een keer meegemaakt????? :blink: Reageren
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 moet je hey spel hebben uitgespeeld want bij mij lukt het nie Reageren
easter egg Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 moet je hey spel hebben uitgespeeld want bij mij lukt het nie wat door het plaffon??? mij lukte het eerst ook niet maar links van je als je binnen komt in de hoek is het helemaal zwart stijg daar op. B) Reageren
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 moet je hey spel hebben uitgespeeld want bij mij lukt het nie wat door het plaffon??? mij lukte het eerst ook niet maar links van je als je binnen komt in de hoek is het helemaal zwart stijg daar op. B) neej ik kan wel door het plafon en het eerste gele/\ maar dan kan ik nie in LBC komen en ik zet dat stipje op de goede plek (denk ik :rolleyes: ) Reageren
easter egg Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 moet je hey spel hebben uitgespeeld want bij mij lukt het nie wat door het plaffon??? mij lukte het eerst ook niet maar links van je als je binnen komt in de hoek is het helemaal zwart stijg daar op. B) neej ik kan wel door het plafon en het eerste gele/\ maar dan kan ik nie in LBC komen en ik zet dat stipje op de goede plek (denk ik :rolleyes: ) ow maar heb jij dat al gehad dat je je opeens in het water valt bij allemaal vissen enal????? en lopen daar opeens twee mensen?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.