Jump to content

naar liberty city


kurt

Recommended Posts

  • Reacties 390
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Juju

    31

  • ~Lance Vance

    17

  • Fireman

    13

  • GTASuPahGaMeR..!

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je naar liberty city kan dan moet je ok naar vice city kunne..? :huh:

jah miskien wel maar ik denk dan wel (ik hoop wel :rolleyes: ) aleen maar het eerste deel van GTA VC net als je alleen maar het eertste deel kan van liberty city

Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar liberty city kan dan moet je ok naar vice city kunne..? :huh:

Wat is dat nou voor een extreem simpele beredenering / gedachtengang?

De makers hebben Liberty er als een missie ingezet en Vice City niet. That's all.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik du alles juist alles loopt perfect vin da pijltje ga de lucht weer in naar da nieuw rood dingetje en ben er en zie niets alleen visjes en zon en water :( :crying: :crying: :crying:

dat heb ik ook en veel andre ook :huh: :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

De maker van de video zegt dat het niet mogelijk is om zonder Cheat device in LC te komen. Door de RedZondes van Jbm* het al over had val je automatisch terug naar de grond.

De reden waarom er in het filmpje zijwaarts gevlogen wordt heeft daar mee te maken. Door de Jetpack Unlimited Height cheat wil de Jetpack alleen omhoog. Om dat tegen te gaan moet je naar beneden indrukken. Alleen kun je daardoor niet vooruit. Met L2 / R2 kun je dan wel zijwaarts bewegen.

Met dezelfde cheat moet het ook via de Saint Mark's Bistro-missie kunnen. Is wel makkelijker denk ik...

Jetpack Unlimited Height for ARMAX PAL (niet getest)

*nog geen werkende gevonden*

Saint Mark's Bistro ipv Firetruck R3 (werkt)

J19U 0EPH F54VP

35N8 9069 5PZQJ

KGP1 FT3D DGA2N

Link to comment
Delen op andere websites

:huh: duss je moet zijwaarst vliegen

Dat typ ik toch? Ja dus!

LET OP: je moet dus OOK een cheatdevice (Action Replay , Gameshark) hebben om de Jetpack Unlimited Height cheat aan te kunnen zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

:huh: duss je moet zijwaarst vliegen

Dat typ ik toch? Ja dus!

LET OP: je moet dus OOK een cheatdevice (Action Replay , Gameshark) hebben om de Jetpack Unlimited Height cheat aan te kunnen zetten.

owjah die wou ik kope maar heel veel winkels hebben die nie :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Via een Mission-mod cheat Saint Mark's opnieuw gespeeld. De Jetpack Unlimited Height cheat werkt niet, en met de Low Gravity cheat komt je niet meer terug op de grond als je gas hebt gegeven met je Jetpack. (alle cheats zijn ARMAX cheats).

Je kunt ook met alleen button cheats een stukje rondkijken in LC. Je moet dan wel een savegame hebben waarmee je Saint Mark's Bistro nog een keer kunt spelen. Met de cehat waarmee je hoog kunt springen, spring je over een muur van de tuin heen. Een klein stukje is nog solid, daarna val je door de de grond.

Link to comment
Delen op andere websites

..Rijden er geen auto's ofzo... <_<

Nee. Je moet het ook niet zien als een stad maar als de binnenkant van een huis. Je kunt ook niet in de stad komen zonder cheats. Hier kun je een filmpje vinden van hoe het er daar uit ziet.

Door de aanpassing van de zwaartekracht door R* kun je er ook niet normaal met een Jetpack vliegen. Je komt niet van de grond af. Je hebt een low gravity cheat nodig om te vliegen, maar dan blijf je ook weer stijgen. Heel vervelend...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...