GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 ow maar heb jij dat al gehad dat je je opeens in het water valt bij allemaal vissen enal????? en lopen daar opeens twee mensen?? wel alemaal vissen maar geen mensen maar ik heb maar 1 minuut gezocht en toen moest ik eten Reageren
easter egg Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 ow maar heb jij dat al gehad dat je je opeens in het water valt bij allemaal vissen enal????? en lopen daar opeens twee mensen?? wel alemaal vissen maar geen mensen maar ik heb maar 1 minuut gezocht en toen moest ik eten ik ga vanaamd nog even op onderzoek. als ik iets niewqes heb laat ik het weten. weet iemand waar die vissen in dat zwarte eigelijk voor zijn.(ojah ik keek op de landkaart en ik was gewoon op land maar toch zat ik in het water met de vissen kwallen en dat soort gevallen). Reageren
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 ow maar heb jij dat al gehad dat je je opeens in het water valt bij allemaal vissen enal????? en lopen daar opeens twee mensen?? wel alemaal vissen maar geen mensen maar ik heb maar 1 minuut gezocht en toen moest ik eten ik ga vanaamd nog even op onderzoek. als ik iets niewqes heb laat ik het weten. weet iemand waar die vissen in dat zwarte eigelijk voor zijn.(ojah ik keek op de landkaart en ik was gewoon op land maar toch zat ik in het water met de vissen kwallen en dat soort gevallen). jah die zag ik ook maar hoe kom je dan in liberty city ik kan er nie komen :blink: :unsure: Reageren
easter egg Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) ok het vword, daar eng ik ben nu ja nu in het zwarte. eerst zie ik een ,police ster dan drie mensen en een zwefende kettingzaag. nu ga ik em weer kijken en verder. zeg zo meer niews. ik ben de, weer ik heb een kogelvrij vest gezien. en nu sta ik bij een (weetniet hoe het kan) een kleine hijskraan jammer genoeg kan ik er ,niet in. onnee je kan er wel in maar ja wat kun je daar nmou optillen. ik heb nu mun avontuur, beeindigt er is daar toch wel wat vreemder dan ik dacht. Bewerkt: 28 december 2004 door easter egg Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 ok het vword daar eng ik ben nu ja nu in het zwarte.eerst zie ik een police ster dan drie mensen en een zwefende kettingzaag. nu ga ik em weer kijken en verder. zeg zo meer niews. ik ben de weer ik heb een kogelvrij vest gezien. en nu sta ik bij een (weetniet hoe het kan) een kleine hijskraan jammer genoeg kan ik er niet in. onnee je kan er wel in maar ja wat kun je daar nmou optillen. ik heb nu mun avontuur beeindigt er is daar toch wel wat vreemder dan ik dacht. Wat ontzettend Fijn dat je dit hebt verteld.. Ook met zulke heerlijke punten en komma's. *ahum* Reageren
Q-Dance Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Nou bij mij lukt het niet hoor. als ik op de plaats ben , en ga naar beneden. val ik in het water.. wel een stukje in het westen ervan kwam ik de haven tege die je op het 2de eiland tegen komt. Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Nou bij mij lukt het niet hoor. als ik op de plaats ben , en ga naar beneden. val ik in het water.. wel een stukje in het westen ervan kwam ik de haven tege die je op het 2de eiland tegen komt. Je hebt zeker het filmpje niet gezien? Nee, Dat dacht ik al :wacko: Reageren
Q-Dance Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 jawel. hoe weet ik het anders <_< overal waar het bekend is , zit het filmpje bij.. maar ik kom gewoon niet in liberty city Reageren
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 jawel. hoe weet ik het anders <_< overal waar het bekend is , zit het filmpje bij..maar ik kom gewoon niet in liberty city ik kom er ook niet in ik zie alleem maar water en vissen :o Reageren
Lennert Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Ik vind dat gele dingetje wel maar ik kan nergens landen. Weet iemand wat ik fout doe? Reageren
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Ik vind dat gele dingetje wel maar ik kan nergens landen. Weet iemand wat ik fout doe? dat heb ik ook maar miskien moet je de LV eerst hebben (want die heb ik nog nie) of moet je eerst het spel hebben uitgespeeld Reageren
Lennert Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Daar heeft het volgens mij niets mee te maken want ik heb alle missies uitgespeeld. Reageren
Q-Dance Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 ja mij lukt het ook niet.. ik zie ook alleen maar vissen. volgens mij moet je aan een stuk recht door zonder te sturen of op ''Start'' te drukken... ik ga dat maar eens proberen Reageren
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 ja mij lukt het ook niet.. ik zie ook alleen maar vissen. volgens mij moet je aan een stuk recht door zonder te sturen of op ''Start'' te drukken... ik ga dat maar eens proberen heb ik ook al gepobeerd maar dan lukt het ook iet (bij mij teminste :rolleyes: ) maar je moet hem ook egt precies op het goede plekje zetten want je ziet die gast van dat filmpje ook de heletijd dat puntje opnieuw zetten :ph34r: Reageren
Bierkameel Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Heb het al ok zo vaak geprobeerd het enige wat ik tegen kom is wit en zwarte lucht, water politie ster en wat mense.. :huh: ( ben nieuw hier) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.