_MaRc_ Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Ik kwam het gele/\ wel tegen maar er gebeurde niks ... beetje vreemd <_< <_< :gtasign: :gtasign: :gtasign: jow vet filmpje maar hoe kom je weer uit liberty city als je dat wilt?? :ph34r: 'k ga het strax wel proberen!!! Reageren
_MaRc_ Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Ik du alles juist alles loopt perfect vin da pijltje ga de lucht weer in naar da nieuw rood dingetje en ben er en zie niets alleen visjes en zon en water :crying: :crying: :crying: ik zie ook alleen maar van die visjes... door het eerste gele pijltje da lukt me nog wel maar het tweede krijg ik niej geovnduh.... :angry: :angry: :angry: wa moet ik doen om dat wel te vinden??? Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 Weet iemand of je R2 EN X moet in houden of alleen R2 Reageren
dudedude Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 (bewerkt) ik ben naar liberty city geweest met saint marks bistro ik heb een foto gemaakt ik zet hem zo snel mogelijk hier Bewerkt: 17 januari 2005 door dudedude Reageren
Devsio Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 Ik du alles juist alles loopt perfect vin da pijltje ga de lucht weer in naar da nieuw rood dingetje en ben er en zie niets alleen visjes en zon en water :crying: :crying: :crying: ik zie ook alleen maar van die visjes... door het eerste gele pijltje da lukt me nog wel maar het tweede krijg ik niej geovnduh.... :angry: :angry: :angry: wa moet ik doen om dat wel te vinden??? Bij mij precies hetzelfde Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 erg beperkt dat liberty city hoor als je wat verder gaat val je in dat blauwe en weg ben je. nix bijzonders Reageren
supersjaak Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 ik heb dus gezien in een filmpje hoe je naar liberty city kunt gaan in gta san andreas het is echt coolFilmpje dat uitlegt hoe je naar Liberty City kan gaan. je hebt wel één code nodig voor de jetpack hier is hij dan ook: Spawn Jetpack L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right hopelijk hebben jullie hier iets aan ps (" hier zie je waar ik het gevonden heb link: Bron ") sorry dat zo laat is maar mij lukt het niet ik zie daar geen deur waar je door kan :o Reageren
Mark B. Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 ik heb altijd dat ik in t water val <_< Reageren
supersjaak Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 nouw vindt ik er een duer is er geen liberty city help Reageren
supersjaak Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 geef ter nou niemand antwoord :angry: Reageren
supersjaak Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 nouw vindt ik er een duer is er geen liberty cityhelp en ik vlieg wel na de deur naar de goede plaats Reageren
easter aegs zijn cool Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 iik flikker telkens dood man iritand maar een keer liep ik op de straat in liberty(was toen gelukt)maar viel ik ook dood mijn cj heb een opsesie met de dood . meschien dat zen moeder is overleden ofzo hahaha :lol: :lol: :lol: Reageren
GTA Gangster Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Yup, best irritant. Maar waarom zou R* Liberty City erin willen stoppen??? <_< Reageren
supersjaak Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 nouw vindt ik er een duer is er geen liberty cityhelp en ik vlieg wel na de deur naar de goede plaats nou weet er iemand een oplossing in plaats van wat jou overkomen is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.