gta boy Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 ja ik heb het ook geproobert maar als ik land dan hoor ik elken keer plons en dan land ik in het water word er gek van Reageren
neo's Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 als je er bent moet je een rancher of een andere auto spwanen dan is het misschien wat leuker Reageren
Ewoud Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 als je er bent moet je een rancher of een andere auto spwanen dan is het misschien wat leuker kan niet heb ik al geprobeerd Reageren
The GTA-Lover Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 het is me al gelukt om naar die open plaats te gaan maar ik ging dan naar liberty city maar ik vond het nie en mijn "puntje" zat juist op de zelfde plaats dan die van op da filmke hoe komt het dan da ik da nie vond??? Reageren
mrtuning Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 als je recht vooruit vliegt...ga je iets omhoog of omlaag....en als je te hoog komt werkt het niet mag je geen een tikje zaten of stijgenja ik heb het ook geproobert maar als ik land dan hoor ik elken keer plons en dan land ik in het water word er gek van heb ik ook [EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de EDITknop, svp. Zie de forumregels voor meer info] Reageren
fatty owl Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Ik had ook iets vreemds, ik zat dus ook in dat water. maar ik had 2 sterren achtermij (van toen ik in de gym ging). ik zwom wat rond en opeens krijg ik 3 sterren. door gewoon te zwemmen! Opeens hoorde ik de politie (wanneer ze zeggen wanneer je zit in welke auto). en ze zegde: central red county on foot. het probleem was dat ik helemaal niet in red county zat toen ik op de map keek. (en als je op de map kijkt als je daar bent staat er overal san andreas, dus geen namen ofzo)daarna heb ik me laten verdrinken en kwam aan het hospitaal. Reageren
_jordy_ Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 (bewerkt) san andreas : vol met bugs maar wel vet Bewerkt: 24 mei 2005 door _jordy_ Reageren
imouL Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 hoe groot gedeelte van LC zie je dan? Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Als er staat dat ie aan het laden is heb je het fout gedaan, je moet heel hoog blijven. Reageren
Little Mister Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Als het goed is kan je daar alleen met een cheatdisc komen, en dan moet je met de code Unlimited Height met een jetpack. Want liberty City is veel te hoog om er gewoon bij te komen Reageren
mrtuning Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 san andreas : vol met bugsmaar wel vet wat zijn bugs :question: easter eggs ken ik wel is dat net zo iets <_< Reageren
Little Mister Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Bugs zijn..fouten die in het spel gemaakt zijn zoals dat je ineens door een muur loopt ofzo. Je kan bugs ook wel glitches noemen. Reageren
yasinusta Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 bij mij is het wel gelukt maar als je een poosje speelt in liberty city waar het beeld slecht is en geen auto's zijn, loopt het vast!! dus het is het niet waard Reageren
Jacc0s Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 hmhmmz als je naar liberty city wilt op de (PS2) dan heb je een cheat device nodig die jetpack unlimited height kan activeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.