Jump to content

Gta garage mod manager.


jurre_bier

Recommended Posts

hey

wie kan mij op weg helpen om die scooter ect in het spel te brengen,

heb het al geprobeerd maar lukt niet,

ik bedoel zulke leuke scootertjes erin brengen:

wil ook mijn eigen scooter erin brengen dus wie helpt mij even

alsvast bedankt

mvg jurre

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jurre_bier

    9

  • -Matthijs-

    6

  • GTA_XP

    3

  • gekke2

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zal je in eerste instantie gewoon even uitleggen hoe je een gewone scooter met GGMM installeert. Volgens mij moet je nog een paar aparte stappen nemen om je eigen scooter in het spel te krijgen. Om een willekeurige scooter te installeren, heb je natuurlijk wel GGMM zelf nodig. Dat progamma is hier te downloaden. Na het downloaden pak je het bestand uit, en kopieer je alle bestanden naar de map van GTA San Andreas. Daar start je vervolgens het progamma.

Download dan een mod en pak hem uit. Kijk wel goed welk voertuig hij gaat vervangen. Stel je voor dat hij de 'Infernus' vervangt, selecteer deze dan uit de lijst met alle voertuigen links. Ga dan naar 'installer' > 'create back-up'. Ga dan wederom naar 'installer' en kies 'Manual mod installer'. Browse bij 'DFF model' naar het '.dff' bestand van je gedownloade voertuig. Doe hetzelfde bij de 'TXD Textures'. Dan kan het soms nog zijn dat je regels moet invoeren van bijvoorbeeld de 'handling.cfg'. Er staat altijd bij waar het heen moet, dus deze lines kun je ook installeren via de tool.

  • IDE Line = 'vehicles.ide
  • Handling line = 'handling.cfg'
  • Special handling = eventuele tweede line
  • Colours line = 'carcols.dat'
  • Carmods line = 'carmods.dat'

Als je alles goed hebt ingevuld klik je op 'Install', waarnaar de mod geïnstalleerd zal worden. Als er nog vragen zijn horen we ze wel! Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

hey,

ja die ggmm heb ik gedownload maar ik snap er niks van... veelste ingewikkeld. kan je niet een paar links geven waar is op kan downloaden? en als ik die ggmm heb gedownload komtie op mn buroblad dan kopier ik het naar die gta map en dan kan jm niet eens uitpakken...

mischien kan ik het beter laten of duidelijkere uitleg is ook wel makkelijk... wnt dat bestqand doet ook fkcing vaag.

mvg jurre

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je dat sowieso aan WinRar even te downloaden, hiermee kun je bestanden uitpakken. Na de installatie van WinRar krijg je van zulke pictogrammen:

Je klikt met je rechtermuisknop op zo'n bestand, en je kiest dan voor 'extract here' of 'hier uitpakken'. Als het goed is, worden alle bestanden uitgepakt in de betreffende map. In dit geval moet je dus het '.RAR' pakket kopiëren naar de installatiemap van GTA. Je pakt de boel daaruit, en je start de '.exe'. Het progamma moet namelijk eerst nog geïnstalleerd worden.

Daarna, als GGMM geïnstalleerd is, volg je het bovenstaande bericht van me, waar ik heb uitgelegd hoe je een voertuig met GGMM installeert.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat heeft me broer ook aangeraden een tijdje terug.

heb ik net ff gedownload...

maar meestal komt er een pictogram op te staan (check plaatje wat hier ergends staat met 2 pictorgrammen.

het is dan nummer 1

maar in mijn geval sta er nummer 2 en daar snap ik niks van. en als ik er op druk doetie vaag...

maar dag heb ik zelf denk ik gedaan perongeluk. maar da krijg ik niet wegh...

post-73612-1186487757.jpg

mvg jurre

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is al een uitgepakt bestand. Een ingepakt bestand ziet er dus zo uit:

Download even deze GGMM, want dan weet ik in ieder geval zeker dat we het over dezelde hebben. Na het downloaden moet het er zo uit zien:

Klik dan met je rechtermuisknop op het bestand en kies voor 'extract here' of 'hier uitpakken'

Je krijgt dan als het goed is deze bestanden:

Je dubbelklikt dan op 'GGMM' met het logo, waarna de installatie zal starten. Let er dus wel op dat je al deze handelingen uitvoert in de map van GTA: San Andreas. Ik hoop dat je het nu een beetje snapt.

Link to comment
Delen op andere websites

oke dat heb ik gedaan en het lukt nog ook!

ik snap het nu als er verdere problemen zijn dan weet ik je te vinden.

dankje voor al die moeite

mvg jurre

PS moet ik verder nog iets doen met die ggmm?

ik probeer eerst even simpele scooters erin te krijgen voordat ik aan mijn eigen scooter begin

Link to comment
Delen op andere websites

oke dat heb ik gedaan en het lukt nog ook!

ik snap het nu als er verdere problemen zijn dan weet ik je te vinden.

dankje voor al die moeite

mvg jurre

PS moet ik verder nog iets doen met die ggmm?

ik probeer eerst even simpele scooters erin te krijgen voordat ik aan mijn eigen scooter begin

Hoe heb je je eigen scooter gemaakt?

Link to comment
Delen op andere websites

hey gta_xp

dat ga ik proberen.

eerst ff met simpele scooter...

maar hoe krijg ik die op me ggmm? ik heb paar motortjes en brommers die ik erop wil zetten. (heb ik al gedownload van gtagarage.com

mvg jurre

Link to comment
Delen op andere websites

hey gta_xp

dat ga ik proberen.

eerst ff met simpele scooter...

maar hoe krijg ik die op me ggmm? ik heb paar motortjes en brommers die ik erop wil zetten. (heb ik al gedownload van gtagarage.com

mvg jurre

Die kan je als het goed is, op de dezelfde wijze als met auto's

installeren. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik snap er nog steeds niks van...

ik wil die cart instaleren... maar hoe moet dat? je moet alst goed in naar; installer en dan alst goed is naar manual mod installer. en dan komt er zoun vage lijst voor me...

en hoe installer je je objecten die ik van gtagarage heb gedownload?

wie kan me dit uitleggen

alvast bedankt.

mvg jurre

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik snap er nog steeds niks van...

ik wil die cart instaleren... maar hoe moet dat? je moet alst goed in naar; installer en dan alst goed is naar manual mod installer. en dan komt er zoun vage lijst voor me...

en hoe installer je je objecten die ik van gtagarage heb gedownload?

wie kan me dit uitleggen

alvast bedankt.

mvg jurre

Geef ons de link daar die objecten zodat we je beter kunnen helpen :Y

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het gedownload en wat moet ik verder doen...

ik wil gwoon simpel die kart wagen erop krijgen, op ggmm heb ik die gevonden en dan doe ik instaleer en dan manual mod instaleer en dan komt er een vaag beeld moet ik vanalles in gaan typen daar snap ik niks van. en die scooters enzz die heb ik gedownload van gtagarage.com daar vind je heel wat op... dan doe ik die downloaden. en dan komt er een pictorgram (map) van 3 boeken op elkaar. en daar heb ik bv een scooter en een andere is weer een brommer. en weet niet hoe ik dat erop moet krijgen.

mvg jurre

PS zoun pictorgram :

post-73612-1186495830.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een bestand met dat pictogram moet je altijd uitpakken. (rechtermuisknop op het bestand en kiezen voor 'extract here' of 'hier uitpakken'.) Als het goed is krijg je dan een '.dff' en een '.txd' bestand. Hoe je deze installeert heb ik je al uitgelegd in dit topic, maar hier nog even een kleine samenvatting:

Download een mod en pak hem uit. Kijk wel goed welk voertuig hij gaat vervangen. Stel je voor dat hij de 'Infernus' vervangt, selecteer deze dan uit de lijst met alle voertuigen links. Ga dan naar 'installer' > 'create back-up'. Ga dan wederom naar 'installer' en kies 'Manual mod installer'. Browse bij 'DFF model' naar het '.dff' bestand van je gedownloade voertuig. Browse bij 'TXD Textures' naar het '.txd' bestand van je gedownloade voertuig. Hoe je die regels installeert staat in mijn eerste reactie. Als je dit te moelijk vind, kun je ze ook achterwege laten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een bestand met dat pictogram moet je altijd uitpakken. (rechtermuisknop op het bestand en kiezen voor 'extract here' of 'hier uitpakken'.) Als het goed is krijg je dan een '.dff' en een '.txd' bestand. Hoe je deze installeert heb ik je al uitgelegd in dit topic, maar hier nog even een kleine samenvatting:

Download een mod en pak hem uit. Kijk wel goed welk voertuig hij gaat vervangen. Stel je voor dat hij de 'Infernus' vervangt, selecteer deze dan uit de lijst met alle voertuigen links. Ga dan naar 'installer' > 'create back-up'. Ga dan wederom naar 'installer' en kies 'Manual mod installer'. Browse bij 'DFF model' naar het '.dff' bestand van je gedownloade voertuig. Browse bij 'TXD Textures' naar het '.txd' bestand van je gedownloade voertuig. Hoe je die regels installeert staat in mijn eerste reactie. Als je dit te moelijk vind, kun je ze ook achterwege laten.

hea..

ik snap het nog steeds niet zo goed... t eerste is gedaan met uitpakken enzz... maar dan. ik snap ook niks van hoe je een object in het spel brengt. wat ik dus heb gedownload op gtagarage.com die objecten dan di eheb ik uitgepakt. en snap ook niet hie je het instaleerd van die ggmm wnt ik het een kart auto gevonden op ggmm en die wil ik dus int spel brengen dus ik ga naar intaleer en dan manual mod instaleer en dan komt er een vragelijst ofzz... ho ehet ook heet.

als iemand me dit uit kan leggen heel graag.

mvg jurre

PS hier is die link van dat ggmm

wat is ook niet snap:

helpyi0.th.png

Bewerkt: door jurre_bier
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...