Jump to content

Gta garage mod manager.


jurre_bier

Recommended Posts

Je vraagt nu steeds dezelfde vraag, en ik geef nu steeds hetzelfde antwoord. Ik heb in mijn reactie hierboven uitgelegd hoe je een '.dff' en een '.txd' installeert. Hoe dan ook, het lijkt me beter als je er een video-tutorial zoekt en die volgt. Je kan

een mooie tutorial bekijken, waarin wordt uitgelegd hoe je een voertuig met GGMM installeert. Ga er rustig voor zitten, en probeer zoveel mogelijk zelf dingen te ontdekken als iets je niet mocht lukken. Veel succes!
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jurre_bier

    9

  • -Matthijs-

    6

  • GTA_XP

    3

  • gekke2

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

het is gelukt!

dankjewel voor alles!

t is niet zo moeilijk maart lijkt wel moeilijk...

mvg jurre

PS waar kan je het object vinden die je hebt geinstaleerd?

en als ik het heb gedaan van al dat invullen enz... dan zie ik dat object niet op mijn scherm zeg maar...

hoort dat zo of heb ik het dan slecht ingevuld... wil iemand een bike voor me op zoeken en link erbij die echt goed is om ff simpel een keer te doen

Bewerkt: door jurre_bier
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

oke maar ik ben iemand anders maar als ik dat download mis ik een bestand de readme bestand maar uuhm als ik dan nog dubbeldklik doe op de gta garage dan geeft hij een fout aan. ttrouwens heeft iemand dat readme bestand het is in iedergeval een text bestand

Bewerkt: door centrion
Link to comment
Delen op andere websites

Is GGMM Beter als SAMI of gewoon met de hand de .dff & .txd erin zetten? je ziet wel gelijk je gemodde auto :engel:

oke maar ik ben iemand anders maar als ik dat download mis ik een bestand de readme bestand maar uuhm als ik dan nog dubbeldklik doe op de gta garage dan geeft hij een fout aan. ttrouwens heeft iemand dat readme bestand het is in iedergeval een text bestand

Je moet even die 2 bestandjes in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas zetten en dan vanuit daar openen dan heb je dat niet meer. En het programmatje word goed geopend.

Bewerkt: door Las Vegas
Link to comment
Delen op andere websites

Is GGMM Beter als SAMI of gewoon met de hand de .dff & .txd erin zetten? je ziet wel gelijk je gemodde auto :engel:

In mijn ogen is GGMM beter als SAMI, maar dat is slechts een mening. Er zijn ongetwijfeld mensen die zweren bij SAMI of het ook met me eens zijn. GGMM voelt in mijn ogen ietwat beter aan, en ik heb het gevoel dat alles gewoon wat beter functioneert. Overigens is het handmatig installeren van een mod nog steeds de beste manier. SAMI en GGMM blijven twee installers, die (denk ik) eerder een fout maken dan jij. Bovendien heb je bij een handmatige installatie kijk op wat je doet. Je weet wat er veranderd wordt en mocht er een foutmelding optreden, dan kun je deze meestal ook gemakkelijk weer achterhalen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik Heb een vraagje he..

Hoe moet je dat doen by GGMM

IDE Line

Handling line

special handling

colours line

Carmods line

Hoe pak je die vechile dingen enzo want hoe zet je die dingen waarvan ze het willen vervangen ?

Ik Snap het echt voor geen meter !

Link to comment
Delen op andere websites

Shit

Ik heb een speedmod maar ik weet totaal niet hoe ik eraan kom

En ik kan het niet spelen die GTA Vice city eerst wel maar door die speedmod hoe haal je het weg

Ten eerste,

Voor welk spel is het? Gta Vc ?

Meeste speedmods veranderen de handling.cfg, je kunt hier op het forum een back-up vragen.

En geef iets meer info :Y

En miss de volgende keer een eigen topic aanmaken,want dit is off-topic.

Ontopic:

Scooter kan je niet installen met SAMI.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Ik zal je in eerste instantie gewoon even uitleggen hoe je een gewone scooter met GGMM installeert. Volgens mij moet je nog een paar aparte stappen nemen om je eigen scooter in het spel te krijgen. Om een willekeurige scooter te installeren, heb je natuurlijk wel GGMM zelf nodig. Dat progamma is hier te downloaden. Na het downloaden pak je het bestand uit, en kopieer je alle bestanden naar de map van GTA San Andreas. Daar start je vervolgens het progamma.

Download dan een mod en pak hem uit. Kijk wel goed welk voertuig hij gaat vervangen. Stel je voor dat hij de 'Infernus' vervangt, selecteer deze dan uit de lijst met alle voertuigen links. Ga dan naar 'installer' > 'create back-up'. Ga dan wederom naar 'installer' en kies 'Manual mod installer'. Browse bij 'DFF model' naar het '.dff' bestand van je gedownloade voertuig. Doe hetzelfde bij de 'TXD Textures'. Dan kan het soms nog zijn dat je regels moet invoeren van bijvoorbeeld de 'handling.cfg'. Er staat altijd bij waar het heen moet, dus deze lines kun je ook installeren via de tool.

  • IDE Line = 'vehicles.ide
  • Handling line = 'handling.cfg'
  • Special handling = eventuele tweede line
  • Colours line = 'carcols.dat'
  • Carmods line = 'carmods.dat'

Als je alles goed hebt ingevuld klik je op 'Install', waarnaar de mod geïnstalleerd zal worden. Als er nog vragen zijn horen we ze wel! Succes!

hallo ik ben er nieuw maar goed ik wil die ggmm tool downloaden maar ik krijg een rar file maar ik moet een zip file hebben of gewoon die rar file maar waar moet je die rar file plaatsen documenten of program files. alvast bedankt GAMERMAX

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ik zal je in eerste instantie gewoon even uitleggen hoe je een gewone scooter met GGMM installeert. Volgens mij moet je nog een paar aparte stappen nemen om je eigen scooter in het spel te krijgen. Om een willekeurige scooter te installeren, heb je natuurlijk wel GGMM zelf nodig. Dat progamma is hier te downloaden. Na het downloaden pak je het bestand uit, en kopieer je alle bestanden naar de map van GTA San Andreas. Daar start je vervolgens het progamma.

Download dan een mod en pak hem uit. Kijk wel goed welk voertuig hij gaat vervangen. Stel je voor dat hij de 'Infernus' vervangt, selecteer deze dan uit de lijst met alle voertuigen links. Ga dan naar 'installer' > 'create back-up'. Ga dan wederom naar 'installer' en kies 'Manual mod installer'. Browse bij 'DFF model' naar het '.dff' bestand van je gedownloade voertuig. Doe hetzelfde bij de 'TXD Textures'. Dan kan het soms nog zijn dat je regels moet invoeren van bijvoorbeeld de 'handling.cfg'. Er staat altijd bij waar het heen moet, dus deze lines kun je ook installeren via de tool.

  • IDE Line = 'vehicles.ide
  • Handling line = 'handling.cfg'
  • Special handling = eventuele tweede line
  • Colours line = 'carcols.dat'
  • Carmods line = 'carmods.dat'

Als je alles goed hebt ingevuld klik je op 'Install', waarnaar de mod geïnstalleerd zal worden. Als er nog vragen zijn horen we ze wel! Succes!

hallo ik ben er nieuw maar goed ik wil die ggmm tool downloaden maar ik krijg een rar file maar ik moet een zip file hebben of gewoon die rar file maar waar moet je die rar file plaatsen documenten of program files. alvast bedankt GAMERMAX

je kan het rar bestand gewoon bij je documenten plaatsen en openen met winrar (winrar.com). dit progje heb je meestal toch nodig om de mods die je download uit te pakken.

jelsief

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Hey,ik weet nu wel dat jullie het over GGMM hebt,maar ikzelf gebruik SAMI.

Je kan er ook mods met installeren,is veel simpeler,enz..

IK weet nu niet wat jij allemaal wilt doen,maar als je gewoon iets wilt vervangen,gebruik dan SAMI..

Is veel sneller

Link to comment
Delen op andere websites

Tot je op een dag iets anders wil installeren, je opent SAMI en je probeert het.. En het wil niet, je spel crasht, en SAMI wil niet de originelen terug zetten en je kan herinstalleren. Je kan niet vertrouwen op SAMI, het beste is om het met de hand te doen (IMG Tool, Alci's IMG Editor, Spark). Dan weet je wat er gebeurt, het is als je het op langere termijn bekijkt sneller en betrouwbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot je op een dag iets anders wil installeren, je opent SAMI en je probeert het.. En het wil niet, je spel crasht, en SAMI wil niet de originelen terug zetten en je kan herinstalleren. Je kan niet vertrouwen op SAMI, het beste is om het met de hand te doen (IMG Tool, Alci's IMG Editor, Spark). Dan weet je wat er gebeurt, het is als je het op langere termijn bekijkt sneller en betrouwbaar.

Ja,dat is zeker en vast waar !!

Maar als je niet zo goed bent in het installeren van mods,is het wel verstandig om auto's via SAMI te installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...