Only GrandTheftAuto Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 De Bio. van G.W.Bush ! -Geboren : 6-7-1946 in New Haven.-Verhuisde op 2 jarige leeftijd naar Texas.-Hij deed 2 studies en ondertussen was hij straaljager piloot.-Hij heeft ooit een alcohol probleem gehad.-In 1977 ging hij de olie-industrie in.-In 1988 verhuisde hij naar Washington D.C.-Hij kocht een aandeel in een basketbal team.-In 1994 stelde hij zichzelf kandidaat voor gouverneur van Texas te worden.-Uiteindelijk werd hij ook gekozen.-In 1998 werd hij weer gekozen voor gouverneur in Texas.-In 2000 werd hij president van Amerika.-In 2004 werd hij weer gekozen tot president.-Op 20-1-2009 loopt zijn president schap af. Bush is een van de meest onpopulaire presidenten ooit !! Denk jij dat Amerika/De hele wereld beter af is zonder Bush ? En wat vind jij van Bush ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathi Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) ja, de wereld is beter af zonder hem, waarom is er de oorlog in irak,... the war against terrorism? nee, ik kies voor het standpunt: NO MORE BLOOD FOR OIL 11september was zijn reden om aan te vallen en de mensen te laten denken dat het om het terrorisme ging, en hij maakte er mooi gebruik van om aan te vallen BUSH LIED THOUSANDS DIED Bewerkt: 7 augustus 2007 door mathi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 ik vint het tog raar. het klopt inderdaat dat iedereen een hekel heeft aan buch maar tog word die 2x achter elkaar precident. hoe kan dat dan ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathi Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 ik vint het tog raar. het klopt inderdaat dat iedereen een hekel heeft aan buch maar tog word die 2x achter elkaar precident. hoe kan dat dan ?? zoals ik al zei, hij laat iedereen geloven dat het om terrorisme gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 vervangen lijkt me een beter idee ja , hier had Amerika niet aan moeten beginnen , hij voelt zich alles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 Dit is wat ik van die aap denkt: Ik begrijp niet waarom ze mensen met een donkere huidskleur discrimineren , Bush ziet er toch veel lelijker uit met die verwoeste kop? Hij zit alleen maar in Irak voor die olie , als Amerika zich niet had bemoeit met Irak was het veel beter afgelopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 ja, de wereld is beter af zonder hem, waarom is er de oorlog in irak,... the war against terrorism? nee, ik kies voor het standpunt: NO MORE BLOOD FOR OIL 11september was zijn reden om aan te vallen en de mensen te laten denken dat het om het terrorisme ging, en hij maakte er mooi gebruik van om aan te vallen BUSH LIED THOUSANDS DIED sorry maar over dat plaatje : ben je wel helemaal lekker ofzow? hoe kan je ingodsnaam BUSH met Hitler vergelijken?!?! daar zit toch wel een ZIEK groot verschil in... Ierdreen zegt wel van : Jahhh oorlog in Irak, had nooit moeten gebeuren kijk wat er gebeurt Als er niets tegen was gebeurt was het 10x zo erg geweest (misschien nu nog niet maar dat komt vanzelf wel) Die extremisten die daar leuk verschuilt zitten zijn iig wel op oorlogspad en vroeg of laat zal er een oorlog uit barsten... VBtje : Kijk eens naar de WWII, dat begon ook rustig met kleine conflicten... het leide dus tot een wereld oorlog Iran/ Noord-korea is nu bezig met rakketjes maken die binnenkort ook compleet zijn en makkelijk hun doel kunnen raken (tijdje geleden test rakaten gestuurd) Moet je je voorstellen als Iran nu Kernrakketten lanceerd... die komen ongeveer tot frankrijk, windje naar het noorden en de belgen + nederlanders lopen allemaal binne de korste keren met kanker rond door de radioactiviteit (en dan is er ook nog de explosie op frankrijk). zo zijn er zat punten waar mensen maar eens over moeten gaan nadenken voordat ze zeggen dat bush zown ontzettend slechte president is... Als ik me ergens aan erger tegenwoordig is dat mensen Regeringen of andere politieke dingen afzeiken omdat dat tegenwoordig "in" is... die mensen kunnen het zelf al helemaal niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 Het is wel door Bush allemaal gebeurt,moest Bush niet zo op geld uit zijn,dan was er geen oorlog om olie en over Irak.Wie doet er niets om de bevolking,hij!! Toen die orkaan "Katrina" gepasseerd,duurde het wel 2 weken voordat hij er mee bemoeit heeft. Engeland is gewoon bang van Bush,het is maar een gast die denkt dat hij alles is. Ik ben Anti-Bush,zoals vele mensen,van mij mag die oprotten en beetje met z'n vrouw oorlog maakt over geld. En Plantebak,waarom is dat gebeurt 9/11?Juist,door Bush. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 Sorry dat ik het zeg niet dat ik fan ben van Bush maar ik wordt er een beetje ziek van dat iedereen al het leed dat in de wereld gebeurt op hem schuift Ik bedoel natuurlijk was het een grote fout om Irak binnentevallen maar ondertussen zorgen hij en zijn mannen ervoor dat de wereld wel een stuk veiliger is en dat de onveiligheid binnen dat land blijft. zonder Bush zou de Taliban nog steeds in volle glorie over de arme afgrhanen heersen. En kom op sommige mensen geven hem de schuld van 9/11 waarom zou hij mensen laten sterven ? En nog iets kijk de terroristen hadden zijn land aangevallen dan zou jij dat tog ook terugdoen ? want het volk verwacht dat van je en Amerika heeft ook een status van aanvallen als hun ons aanvallen net zoals de aanval op pearl harbour tijdens de 2de wereldoorlog Amerika raakte er toen pas bij betrokken bij die hele oorlog en toen pas wilden hun meevechten dat is te vergelijken met de twin towers. Dus conclusie ik vindt hem niet slecht en het zou juist erger zijn als hij nu aftrad want dan zou hij een andere president met deze moeiijke taak opzadelen dus hij moet het wel oplossen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 Sorry dat ik het zeg niet dat ik fan ben van Bush maar ik wordt er een beetje ziek van dat iedereen al het leed dat in de wereld gebeurt op hem schuift Ik bedoel natuurlijk was het een grote fout om Irak binnentevallen maar ondertussen zorgen hij en zijn mannen ervoor dat de wereld wel een stuk veiliger is en dat de onveiligheid binnen dat land blijft. zonder Bush zou de Taliban nog steeds in volle glorie over de arme afgrhanen heersen. En kom op sommige mensen geven hem de schuld van 9/11 waarom zou hij mensen laten sterven ?En nog iets kijk de terroristen hadden zijn land aangevallen dan zou jij dat tog ook terugdoen ? want het volk verwacht dat van je en Amerika heeft ook een status van aanvallen als hun ons aanvallen net zoals de aanval op pearl harbour tijdens de 2de wereldoorlog Amerika raakte er toen pas bij betrokken bij die hele oorlog en toen pas wilden hun meevechten dat is te vergelijken met de twin towers. Dus conclusie ik vindt hem niet slecht en het zou juist erger zijn als hij nu aftrad want dan zou hij een andere president met deze moeiijke taak opzadelen dus hij moet het wel oplossen. percies, als hij niets had gedaan bij 9/11 heb je het zelfde verhaal als hij katrina, alleen dat vergeten mensen dan weer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik vind van wel. De stiefvader van een vriend van me(Bright) heeft een shirt met daarop: 1-20-09: The End of An Error. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik vind van wel. De stiefvader van een vriend van me(Bright) heeft een shirt met daarop: 1-20-09: The End of An Error. En dat betekend ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) @Powerpats: dat betekend: Het einde van een fout (letterlijk vertaald) Wat niet in je bio staat is dat Bush ooit cheerleader was . Dit is echt waar. ik ben blij dat in 2009 hij niet meer mee mag doen aan de verkiezingen, heeft hij nou zelf niet door dat heel de wereld hem 'haat'. (Volgens mij weet hij niet eens dat er een 'rest van de wereld' bestaat.) Moest hij geen president geworden zijn was 11/9 volgens mij ook nooit gebeurd. Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen, maar: Bewerkt: 7 augustus 2007 door Jorair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 ik denk dat er weinig mensen die een mening over hem mogen hebben. daar bedoel ik mee dat er zooo veel speeld binnen de regering die niet op het nieuws komen, dat het heel moeilijk is om hem te beoordelen. mss zijn er wel mensen in de regering die dingen fout hebben gedaan, en die op Bush worden afgeschoven. hij wou wel de oolog beginnen, maar mss was het wel nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) het blijkt maar weer dat mensen iets over Bush posten terwijl ze niet eens weten wat er egt gaande is. Jorair 9/11 zou ook zijn gebeurt als bush er niet was geweest toen was een vliegtuigcockpit nog toegangkelijk en in een interview dat een journalist deed met Osama bin laden beweerde Osama al dat zijn doel was Amerika te vernietigen toen de journalist daarop zei of de amerikaanse burger daarbij gevaar loopt zei Osama Onze doel is niet om burgerslachtoffers te maken maar als hun in de weg lopen zullen we hun niet sparen.Er is niet altijd haat geweest tegen Bush de vorige presidenten werden ook al gehaat door terroristen zo werdt er op een projectiescherm een foto van een president getoont en die projector met die foto erop werdt helemaal kapot geschoten door ak-47's En de plan 9/11 was al reeds van tevoren gemaakt zelfs voordat Bush iets met het midden oosten te maken had. Bewerkt: 7 augustus 2007 door powerpats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.