Jump to content

Bush


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Jullie doen net of de Amerikanen de engigen zijn die in Irak zitten.

Nederland en heel wat landen van West Europa zitten daar ook hoor.

En hun doel is daar vrede te krijgen zodat Irak weer een goed land is dat voor zichzelf kan zorgen.

Ja ..

Verenigd Koningrijk en Australie zitten er ook.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    16

  • Only GrandTheftAuto

    12

  • Amfetamientje

    12

  • sevaboy

    9

Jullie doen net of de Amerikanen de engigen zijn die in Irak zitten.

Nederland en heel wat landen van West Europa zitten daar ook hoor.

En hun doel is daar vrede te krijgen zodat Irak weer een goed land is dat voor zichzelf kan zorgen.

Nederland zit allang al niet meer in Irak, hoor. Of heb ik het nou mis?

Link to comment
Delen op andere websites

Al-Quida is nu nog steeds best wel groot

i.i.g. ik vind ook dat er iemand anders president had moeten worden

Ik vind ook dat hij voor olie en geld is

Hij maakt vaak de verkeerde keuzes enzo.

maar ik vind het wel goed dat hij gisteren of vandaag aangekondingd heeft wat troepen uit Irak te halen

Hij maakt niet echt de verkeerde keuzes, hij maakt gewoon alleen maar keuzes die in het voordeel van hemzelf en het vriendenclubje van zijn pa zijn. Het Amerikaanse volk zal hem een zorg zijn. Waardeloos dat hij onder het mom van "een dreiging van massa-vernietigingswapens" een land als Irak laat platgooien. De massavernietingswapens zijn natuurlijk nooit gevonden maar de oliekranen zijn wel direct richting de VS gedraaid.

Overigens is dat ook niet alleen de schuld van Bush. Hij is niet meer dan een marionetpoppetje die doet wat zijn adviseurs van hem verlangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb goed nieuws voor de mensen die Bush niet kunnen zien, van de jaar komt er verkiezingen in Amerika en volgens de wet mag je maar 4 jaar president zijn. En nu is het z'n 4de jaar als president. Wie zal er nu president zijn? Ik hoop geen kloon van Bush.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb goed nieuws voor de mensen die Bush niet kunnen zien, van de jaar komt er verkiezingen in Amerika en volgens de wet mag je maar 4 jaar president zijn. En nu is het z'n 4de jaar als president. Wie zal er nu president zijn? Ik hoop geen kloon van Bush.

eh hij blijft nog tot 20 januari 2009 president hoor

Nee tot 2008, ik dacht tot 2009 maar dat klopt niet.

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb goed nieuws voor de mensen die Bush niet kunnen zien, van de jaar komt er verkiezingen in Amerika en volgens de wet mag je maar 4 jaar president zijn. En nu is het z'n 4de jaar als president. Wie zal er nu president zijn? Ik hoop geen kloon van Bush.

eh hij blijft nog tot 20 januari 2009 president hoor.

Nee, op het nieuws zeiden ze dat hij van de jaar afstapt als president.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb goed nieuws voor de mensen die Bush niet kunnen zien, van de jaar komt er verkiezingen in Amerika en volgens de wet mag je maar 4 jaar president zijn. En nu is het z'n 4de jaar als president. Wie zal er nu president zijn? Ik hoop geen kloon van Bush.

Dat is niet waar. Je mag in Amerika één keer herkozen worden, je mag dus maximaal twee ambtstermijnen lang president zijn en daarna houdt het op. Één zo'n regeerperiode duurt vier jaar, dus je mag 8 jaar blijven zitten.

Jullie doen net of de Amerikanen de engigen zijn die in Irak zitten.

Nederland en heel wat landen van West Europa zitten daar ook hoor.

En hun doel is daar vrede te krijgen zodat Irak weer een goed land is dat voor zichzelf kan zorgen.

Amerika is anders wel degene die met een zwak smoesje die oorlog is begonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb goed nieuws voor de mensen die Bush niet kunnen zien, van de jaar komt er verkiezingen in Amerika en volgens de wet mag je maar 4 jaar president zijn. En nu is het z'n 4de jaar als president. Wie zal er nu president zijn? Ik hoop geen kloon van Bush.

Dat is niet waar. Je mag in Amerika één keer herkozen worden, je mag dus maximaal twee ambtstermijnen lang president zijn en daarna houdt het op. Één zo'n regeerperiode duurt vier jaar, dus je mag 8 jaar blijven zitten.

Jullie doen net of de Amerikanen de engigen zijn die in Irak zitten.

Nederland en heel wat landen van West Europa zitten daar ook hoor.

En hun doel is daar vrede te krijgen zodat Irak weer een goed land is dat voor zichzelf kan zorgen.

Amerika is anders wel degene die met een zwak smoesje die oorlog is begonnen.

En met een goedkeuring van de VN!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De populariteit van de Amerikaanse president George Bush is naar een nieuw dieptepunt gezakt. Dat blijkt uit een donderdag gepubliceerde peiling van AP-Ipsos. Slechts 31 procent van de Amerikanen vindt dat Bush het goed doet. Dat is een daling van één procent ten opzichte van juni.



Het Congres presteert in de ogen van het Amerikaanse volk nog belabberder. Slechts 22 procent van de Amerikanen ziet het zitten in het Congres. Sinds de Democraten in januari de macht in het Congres overnamen, is de waardering voor het Congres gestaag gedaald. In juli was 24 procent van de Amerikanen tevreden over het Congres.

De minst populaire Amerikaanse president, voor zover bekend, was Harry Truman. In 1951 en 1952 bleek uit een Gallup-peiling dat 23 procent van de Amerikanen het nog in hem zag zitten. Het Congres scoorde in een Gallup-peiling in 1992 18 procent.

Bron nieuws.nl !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...