Jump to content

Bush


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

het blijkt maar weer dat mensen iets over Bush posten terwijl ze niet eens weten wat er egt gaande is.

Jorair 9/11 zou ook zijn gebeurt als bush er niet was geweest toen was een vliegtuigcockpit nog toegangkelijk

en in een interview dat een journalist deed met Osama bin laden beweerde Osama al dat zijn doel was Amerika te vernietigen toen de journalist daarop zei of de amerikaanse burger daarbij gevaar loopt zei Osama Onze doel is niet om burgerslachtoffers te maken maar als hun in de weg lopen zullen we hun niet sparen.Er is niet altijd haat geweest tegen Bush de vorige presidenten werden ook al gehaat door terroristen zo werdt er op een projectiescherm een foto van een president getoont en die projector met die foto erop werdt helemaal kapot geschoten door ak-47's

En de plan 9/11 was al reeds van tevoren gemaakt zelfs voordat Bush iets met het midden oosten te maken had.

Bronnen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    16

  • Only GrandTheftAuto

    12

  • Amfetamientje

    12

  • sevaboy

    9

het blijkt maar weer dat mensen iets over Bush posten terwijl ze niet eens weten wat er egt gaande is.

Jorair 9/11 zou ook zijn gebeurt als bush er niet was geweest toen was een vliegtuigcockpit nog toegangkelijk

en in een interview dat een journalist deed met Osama bin laden beweerde Osama al dat zijn doel was Amerika te vernietigen toen de journalist daarop zei of de amerikaanse burger daarbij gevaar loopt zei Osama Onze doel is niet om burgerslachtoffers te maken maar als hun in de weg lopen zullen we hun niet sparen.Er is niet altijd haat geweest tegen Bush de vorige presidenten werden ook al gehaat door terroristen zo werdt er op een projectiescherm een foto van een president getoont en die projector met die foto erop werdt helemaal kapot geschoten door ak-47's

En de plan 9/11 was al reeds van tevoren gemaakt zelfs voordat Bush iets met het midden oosten te maken had.

Bronnen?

T'was een documuntaire op tv maar als je me niet gelooft heb jij daar al het recht toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Bush is een van de meest onpopulaire presidenten ooit !!

Hoe kom je daarbij? Hij is wel herkozen tot president, hoe kan dat als hij zogenaamd zo onpopulair zou zijn? :7

De afgelopen 3 jaar is hij steeds minder populair geworden. En hij niet herkozen door de hele wereld maar door Amerika. :7

Tsjaa .. hoe kom je erbij :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even de boeken erop nageslagen, als Bush het tot 2009 volhoudt is er maar één president geweest die langer gezeten heeft Franklin Delano Roosevelt (maarliefst 16 jaar)... Je kunt dus absoluut niet stellen dat Bush minder populair is dan zijn voorgangers, en aangezien hij nog geen 2 jaar geleden herkozen is kun je gerust stellen dat meer als 50% van de Amerikaanse bevolking hem steunt, en meer als 50% noem ik niet onpopulair. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ja, de wereld is beter af zonder hem, waarom is er de oorlog in irak,...

the war against terrorism? nee, ik kies voor het standpunt: NO MORE BLOOD FOR OIL 11september was zijn reden om aan te vallen en de mensen te laten denken dat het om het terrorisme ging, en hij maakte er mooi gebruik van om aan te vallen

BUSH LIED THOUSANDS DIED

Wie zegt dat Bush achter 11 september zit?

Hij zit alleen maar in Irak voor die olie , als Amerika zich niet had bemoeit met Irak was het veel beter afgelopen.

Veel beter afgelopen? :?

Als Amerika Irak niet was binnengevallen was Saddam Hoessein nog aan de macht daar en hij is wel wat erger dan Bush en die burgeroorlog wat nou in Irak is komt omdat er sommige mensen zijn die vonden dat Saddam goed was en dus wraak willen op Amerika!

Ik vindt zelf ook dat Bush niet helemaal goed bezig is maar ik vindt ook weer niet dat je alles op hem af kunt schuiven!

het blijkt maar weer dat mensen iets over Bush posten terwijl ze niet eens weten wat er egt gaande is.

Jorair 9/11 zou ook zijn gebeurt als bush er niet was geweest toen was een vliegtuigcockpit nog toegangkelijk

en in een interview dat een journalist deed met Osama bin laden beweerde Osama al dat zijn doel was Amerika te vernietigen toen de journalist daarop zei of de amerikaanse burger daarbij gevaar loopt zei Osama Onze doel is niet om burgerslachtoffers te maken maar als hun in de weg lopen zullen we hun niet sparen.Er is niet altijd haat geweest tegen Bush de vorige presidenten werden ook al gehaat door terroristen zo werdt er op een projectiescherm een foto van een president getoont en die projector met die foto erop werdt helemaal kapot geschoten door ak-47's

En de plan 9/11 was al reeds van tevoren gemaakt zelfs voordat Bush iets met het midden oosten te maken had.

Bronnen?

Heb jij dan bronnen dat het niet zo is?

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

het blijkt maar weer dat mensen iets over Bush posten terwijl ze niet eens weten wat er egt gaande is.

Jorair 9/11 zou ook zijn gebeurt als bush er niet was geweest toen was een vliegtuigcockpit nog toegangkelijk

en in een interview dat een journalist deed met Osama bin laden beweerde Osama al dat zijn doel was Amerika te vernietigen toen de journalist daarop zei of de amerikaanse burger daarbij gevaar loopt zei Osama Onze doel is niet om burgerslachtoffers te maken maar als hun in de weg lopen zullen we hun niet sparen.Er is niet altijd haat geweest tegen Bush de vorige presidenten werden ook al gehaat door terroristen zo werdt er op een projectiescherm een foto van een president getoont en die projector met die foto erop werdt helemaal kapot geschoten door ak-47's

En de plan 9/11 was al reeds van tevoren gemaakt zelfs voordat Bush iets met het midden oosten te maken had.

Bronnen?

Heb jij dan bronnen dat het niet zo is?

Slimmerd. :7 Degene die ik citeer beweert iets, zonder een bron erbij te zetten. Verwacht jij dan dat ik het meteen geloof?

Link to comment
Delen op andere websites

ja, de wereld is beter af zonder hem, waarom is er de oorlog in irak,...

the war against terrorism? nee, ik kies voor het standpunt: NO MORE BLOOD FOR OIL 11september was zijn reden om aan te vallen en de mensen te laten denken dat het om het terrorisme ging, en hij maakte er mooi gebruik van om aan te vallen

BUSH LIED THOUSANDS DIED

Hij zit alleen maar in Irak voor die olie , als Amerika zich niet had bemoeit met Irak was het veel beter afgelopen.

Meneer Hoessein heeft naar schatting 200.000 koerden vermoord... Je kunt niet gaan lopen beweren dat Irak beter af is met zo'n man...

Link to comment
Delen op andere websites

het blijkt maar weer dat mensen iets over Bush posten terwijl ze niet eens weten wat er egt gaande is.

Jorair 9/11 zou ook zijn gebeurt als bush er niet was geweest toen was een vliegtuigcockpit nog toegangkelijk

en in een interview dat een journalist deed met Osama bin laden beweerde Osama al dat zijn doel was Amerika te vernietigen toen de journalist daarop zei of de amerikaanse burger daarbij gevaar loopt zei Osama Onze doel is niet om burgerslachtoffers te maken maar als hun in de weg lopen zullen we hun niet sparen.Er is niet altijd haat geweest tegen Bush de vorige presidenten werden ook al gehaat door terroristen zo werdt er op een projectiescherm een foto van een president getoont en die projector met die foto erop werdt helemaal kapot geschoten door ak-47's

En de plan 9/11 was al reeds van tevoren gemaakt zelfs voordat Bush iets met het midden oosten te maken had.

Bronnen?

Heb jij dan bronnen dat het niet zo is?

Slimmerd. :7 Degene die ik citeer beweert iets, zonder een bron erbij te zetten. Verwacht jij dan dat ik het meteen geloof?

Zoals als ik al zei hoef je mij niet te geloven maar als mensen vaker naar programma's als discovery en nationol geograpihic kijken. Dan zou mijn bron veel geloviger zijn. maar ik kan niet van jullie verwachten dat jullie iets van het onderwerp afweten dus dat spijt me zeer. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Twee dingen

1. Idd, Saddam was niet zo'n toffe gozer, hij was een dictator en iedereen moest naar hem luisteren. Veel ellende,doden, maar een ding was wel zo, het was er stabiel. de soejieten en siejiten (sorry, weet niet hoe je die twee groepen spelt) haatte elkaar, maar konden hun kont niet bewegen of ze wereden afgemaakt. toen kwam de oorlog. Saddam weg, systeem weg. soejiten en siejiten kunnen elkaar ongeremd de kop in slaan. ongeremd? ja, je hebt een handjevol soldaten, ik weet niet hoeveel er daar zitten, maar zelfs al waren het er een miljoen, je kan die situatie daar niet in evenwicht brengen. Irak was kiezen tussen twee kwaden, helaas voor Bush heeft hij de verkeerde keuze gemaakt.

2. Bush is "lekker" bezig, maar hoe komt het dat hij voor de tweede (en eerste) keer gekozen werd? je moet iets weten van amerikanen. weet je waar zij een hekel aan hebben? politiek! Washington, de plaats waar het allemaal gebeurd is niet voor niets in een moeras gebouwd (daar zie je nu niets meer van terug, maar toen Amerika "gebouwd" werd was dat wel zo). Dan hadden die vervelende ministers tenmisnste geen rede om er lang te blijeven. Een leider, dat meot iemand zijn zoals jij en ik, het liefst een simpel iemand die goed te volgen is omdat er gewoon niets diepgaands uitkomt. daarom kan Al Gore het wel schudden. Hij is een intelectueel, die de Amerikanen iets probeerd bij te brengen. Bush is echter een gewone jongen uit Texas, niet bijster slim (niet dom of zo, gewoon niet speciaal, zoals Al).

Link to comment
Delen op andere websites

Enigste wat ik hebte zeggen tegen die klojo:

Take that

wat is dat nouw weer voor een opmerking....

ik zeg toch ook niet zommaar tegen iemand : "hey klootzak... jij bent echt dom"

zeg waarom je dat vind dan...

Omdat hij veel erge dingen heeft gedaan.Hij is even erg als die terroristen .

Link to comment
Delen op andere websites

Enigste wat ik hebte zeggen tegen die klojo:

Take that

wat is dat nouw weer voor een opmerking....

ik zeg toch ook niet zommaar tegen iemand : "hey klootzak... jij bent echt dom"

zeg waarom je dat vind dan...

Omdat hij veel erge dingen heeft gedaan.Hij is even erg als die terroristen .

Wat zijn die erge dingen dan ? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

het blijkt maar weer dat mensen iets over Bush posten terwijl ze niet eens weten wat er egt gaande is.

Jorair 9/11 zou ook zijn gebeurt als bush er niet was geweest toen was een vliegtuigcockpit nog toegangkelijk

en in een interview dat een journalist deed met Osama bin laden beweerde Osama al dat zijn doel was Amerika te vernietigen toen de journalist daarop zei of de amerikaanse burger daarbij gevaar loopt zei Osama Onze doel is niet om burgerslachtoffers te maken maar als hun in de weg lopen zullen we hun niet sparen.Er is niet altijd haat geweest tegen Bush de vorige presidenten werden ook al gehaat door terroristen zo werdt er op een projectiescherm een foto van een president getoont en die projector met die foto erop werdt helemaal kapot geschoten door ak-47's

En de plan 9/11 was al reeds van tevoren gemaakt zelfs voordat Bush iets met het midden oosten te maken had.

Bronnen?

Heb jij dan bronnen dat het niet zo is?

Slimmerd. :7 Degene die ik citeer beweert iets, zonder een bron erbij te zetten. Verwacht jij dan dat ik het meteen geloof?

Zoals als ik al zei hoef je mij niet te geloven maar als mensen vaker naar programma's als discovery en nationol geograpihic kijken. Dan zou mijn bron veel geloviger zijn. maar ik kan niet van jullie verwachten dat jullie iets van het onderwerp afweten dus dat spijt me zeer. :engel:

Even voor de duidelijkheid; NG en DC zijn geen programma's, en ik kijk er toch redelijk vaak naar. Overigens zou je bron dan niet geloofbaarder zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...