Jump to content

Bush

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

• Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

16

• Only GrandTheftAuto

12

• Amfetamientje

12

• sevaboy

9

Geplaatst:
Enigste wat ik hebte zeggen tegen die klojo:

Take that

Dat slaat nergens op... ''take that'' zeg je als je iets bij diegene hebt gedaan, bijvoorbeeld als je iemand slaat kan je zeggen ''take that'', niet zomaar uit het niets.

Geplaatst:

Ik denk dat de hele wereld beter is als hij met pensioen gaat. Technisch bestuurt hij heel europa. En kan hij doen wat hij wil. Hij hoeft maar wat te slijmen bij een land om de JSF te kopen bijv.. En ze kopen er een paar. Zoveel macht heeft hij nu over andere landen

Geplaatst: (bewerkt)
Ik denk dat de hele wereld beter is als hij met pensioen gaat. Technisch bestuurt hij heel europa. En kan hij doen wat hij wil. Hij hoeft maar wat te slijmen bij een land om de JSF te kopen bijv.. En ze kopen er een paar. Zoveel macht heeft hij nu over andere landen

en heeft hij dat alleen? dat heeft elke president in Amerika zo'n beetje...

EDIT @ david... waarom nouw weer zown plaatje zonder er iets bij te zetten waarom... lekker makkelijk iemand afzeiken zonder een reden...

Bewerkt: door Plantebak
Geplaatst:

Ja de wereld zou echt better af zijn zonder hem. :Y

Bush is een Imperialistische idioot die alle problemen met een oorlog wil oplossen en denk dat hij zich met ieder land kan bemoeien. Kijk maar naar dat Raketschild in Oost Europa.

Dankzij zijn gestuntel wordt er nu gigantisch beknibelt op het geld voor Gezondheidszorg en onderwijs in Amerika. Omdat al het geld naar defensie wordt gesluist voor die oorlog in Irak.

Voorbeeld: Hoe komt het dat na bijna 3 jaar na Katrina nog steeds niet begonnen is met herbouwen van huizen in New Orleans??

Omdat 51% van de belastings inkomsten naar defensie gaat en de andere 49% gaat naar zaken zoals onderwijs en de zorg.

Dus Bush mag van mij gewoon opdonderen

Geplaatst: (bewerkt)

Er komt een nieuwe documentaire op Discovery over het leven van de Amerikaanse soldaten in Irak. De soldaten hebben het allemaal zelf gefilmd en in de spot hoorde ik volgens mij een soldaat zeggen: 'We are not here to stop the war, we are here for the oil'. Als ik de kans heb ga ik zeker kijken.

Ik heb niet echt een hekel aan Bush, maar ik geloof wel dat hij nogal slechte gedachten heeft af en toe.

Edit: Die documentaire heet: The War Tapes en is zondag 19 augustus te zien om 22:00.

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:
Ja de wereld zou echt better af zijn zonder hem. :Y

Bush is een Imperialistische idioot die alle problemen met een oorlog wil oplossen en denk dat hij zich met ieder land kan bemoeien. Kijk maar naar dat Raketschild in Oost Europa.

Dankzij zijn gestuntel wordt er nu gigantisch beknibelt op het geld voor Gezondheidszorg en onderwijs in Amerika. Omdat al het geld naar defensie wordt gesluist voor die oorlog in Irak.

Voorbeeld: Hoe komt het dat na bijna 3 jaar na Katrina nog steeds niet begonnen is met herbouwen van huizen in New Orleans??

Omdat 51% van de belastings inkomsten naar defensie gaat en de andere 49% gaat naar zaken zoals onderwijs en de zorg.

Dus Bush mag van mij gewoon opdonderen

dat vind ik niet zo heel gek, een oorlog kost nou eenmaal geld... En om er ineens uit wegtetrekken is wel het domste wat je kunt dom... Het geld moet ergens vandaan komen.

---

En ik ben ook benieuwd naar die doc, maar het is maar net hoe je het bekijkt, je hoort nu van een soldaat negatieve dingen over Bush, als ze dan de hele tijd hem blijven filmen heb je ook weer een eentonige documontaire zonder tegenargumenten over wat hij zegt...

Geplaatst:
Er komt een nieuwe documentaire op Discovery over het leven van de Amerikaanse soldaten in Irak. De soldaten hebben het allemaal zelf gefilmd en in de spot hoorde ik volgens mij een soldaat zeggen: 'We are not here to stop the war, we are here for the oil'. Als ik de kans heb ga ik zeker kijken.

Ik heb niet echt een hekel aan Bush, maar ik geloof wel dat hij nogal slechte gedachten heeft af en toe.

Edit: Die documentaire heet: The War Tapes en is zondag 19 augustus te zien om 22:00.

Dus omdat 1 soldaat dat zegt (misschien is hij daarvoor) moet gelijk elke soldaat dat vinden, zo'n 500.000 man is dat he.

Geplaatst:

hij is herkozen omdat hij amerikanen heeft overtuigd dat hij het alnd goed kan regeren, maar als hij eenmaal is herkozen hoeft hij niet meer te doen alsof.

je kan zeggen wa je wil, maar hij heeft et wel slim aangepakt.

en als het echt zo erg was, zou hij niet zo gesteund worden door regering enzo

Geplaatst:

Overigens doen jullie nou net of Bush zo pro oorlog is, maar dat is gewoon onzin. Bush is gewoon het gezicht van de regering, de hele regering heeft besloten dat oorlog het beste was in hun mening, Bush heeft hier als individueel gewoon niet voor besloten, dat heeft de Amerikaanse regering gedaan... Alleen alles word op Bush afgeschoven omdat hij het gezicht van die regering is...

Geplaatst:
Overigens doen jullie nou net of Bush zo pro oorlog is, maar dat is gewoon onzin. Bush is gewoon het gezicht van de regering, de hele regering heeft besloten dat oorlog het beste was in hun mening, Bush heeft hier als individueel gewoon niet voor besloten, dat heeft de Amerikaanse regering gedaan... Alleen alles word op Bush afgeschoven omdat hij het gezicht van die regering is...

In de tijd van het bedenken van oorlogsplannen bestond de Senaat uit de meerderheid voor Republikeinen, die het zo'n beetje altijd met elkaar eens zijn. Bush heeft er wel voor besloten. Als ik het me goed herinner heeft de president een Veto wat inhoudt dat hij alle wetsvoorstellen en dergelijke kan tegenhouden.

Geplaatst:

Je had is de nederlanders moeten horen na de aanslagen van 11/9. Allemaal pro oorlog Irak. Ook wel logisch want het zijn een stelletje idiote gelovige die de aanslag op 9/11 gepleegd hebben.

Alleen hoe langer de oorlog duurt hoe meer mensen gaan klagen dat de oorlog wel lang duurt. Deze oorlog duurt nu al even lang als de WOII, maar misschien ook wel begrijpelijk omdat er geen duidelijke vijand is.

De enige vijand zijn zwaar gelovige islamieten waarvan nu de leider waarschijnlijk al dood is, maar toch gaan ze door met vechten. Duitsland caputuleerde maar een extreme vorm van geloof doet dat niet zomaar.

--

Oorlog om olie? Waar zijn de bewijzen. Natuurlijk worden energie bronnen veilig gesteld. Zonde als het verbrand wordt zonder enige toevoeging van waarde. Als ik president was had ik ook de olie bronnen veilig gesteld. Voor mij land, maar ook voor me buurlanden en de landen waarin de oorlogen woeden.

Geplaatst:

In de tijd van het bedenken van oorlogsplannen bestond de Senaat uit de meerderheid voor Republikeinen, die het zo'n beetje altijd met elkaar eens zijn. Bush heeft er wel voor besloten. Als ik het me goed herinner heeft de president een Veto wat inhoudt dat hij alle wetsvoorstellen en dergelijke kan tegenhouden.

Jaja maar hij kan niet alleen beslissen om een oorlog te gaan voeren, dat heeft de hele regering daar besloten. 0_0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...