Jump to content

Bush


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Overigens doen jullie nou net of Bush zo pro oorlog is, maar dat is gewoon onzin. Bush is gewoon het gezicht van de regering, de hele regering heeft besloten dat oorlog het beste was in hun mening, Bush heeft hier als individueel gewoon niet voor besloten, dat heeft de Amerikaanse regering gedaan... Alleen alles word op Bush afgeschoven omdat hij het gezicht van die regering is...

In de tijd van het bedenken van oorlogsplannen bestond de Senaat uit de meerderheid voor Republikeinen, die het zo'n beetje altijd met elkaar eens zijn. Bush heeft er wel voor besloten. Als ik het me goed herinner heeft de president een Veto wat inhoudt dat hij alle wetsvoorstellen en dergelijke kan tegenhouden.

Jaja maar hij kan niet alleen beslissen om een oorlog te gaan voeren, dat heeft de hele regering daar besloten. 0_0

ja maar hij heeft zich er wel sterk voor gemaakt. en dat is wel zijn fout.

en ook van de regering idd. en volgens mij was er geen regeringsvoorstel die waar Bush heeft voorgestemd, maar heeft hij zelf de plannen van de oorlog ingediend.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    16

  • Only GrandTheftAuto

    12

  • Amfetamientje

    12

  • sevaboy

    9

Er komt een nieuwe documentaire op Discovery over het leven van de Amerikaanse soldaten in Irak. De soldaten hebben het allemaal zelf gefilmd en in de spot hoorde ik volgens mij een soldaat zeggen: 'We are not here to stop the war, we are here for the oil'. Als ik de kans heb ga ik zeker kijken.

Ik heb niet echt een hekel aan Bush, maar ik geloof wel dat hij nogal slechte gedachten heeft af en toe.

Edit: Die documentaire heet: The War Tapes en is zondag 19 augustus te zien om 22:00.

Dus omdat 1 soldaat dat zegt (misschien is hij daarvoor) moet gelijk elke soldaat dat vinden, zo'n 500.000 man is dat he.

Ik geloof dat de documentaire door 5 verschillende soldaten is gefilmd. En ze zeggen heus niet iets stoms hoor, ik heb wel vaker beelden op TV gezien van de soldaten daar en ze lopen niet op hun gemak door de straten. Dat zie je in de reclame spot van de documentaire ook meteen. Aan de beelden te zien is het daar behoorlijk heftig.

Link to comment
Delen op andere websites

Je had is de nederlanders moeten horen na de aanslagen van 11/9. Allemaal pro oorlog Irak. Ook wel logisch want het zijn een stelletje idiote gelovige die de aanslag op 9/11 gepleegd hebben.

Alleen hoe langer de oorlog duurt hoe meer mensen gaan klagen dat de oorlog wel lang duurt. Deze oorlog duurt nu al even lang als de WOII, maar misschien ook wel begrijpelijk omdat er geen duidelijke vijand is.

De enige vijand zijn zwaar gelovige islamieten waarvan nu de leider waarschijnlijk al dood is, maar toch gaan ze door met vechten. Duitsland caputuleerde maar een extreme vorm van geloof doet dat niet zomaar.

--

Oorlog om olie? Waar zijn de bewijzen. Natuurlijk worden energie bronnen veilig gesteld. Zonde als het verbrand wordt zonder enige toevoeging van waarde. Als ik president was had ik ook de olie bronnen veilig gesteld. Voor mij land, maar ook voor me buurlanden en de landen waarin de oorlogen woeden.

helemaal mee eens, we zijn al eerder geboycot in het verleden en van olie afgeloten in het verleden en dat kunnen we nu zeker niet meer aan...

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt een nieuwe documentaire op Discovery over het leven van de Amerikaanse soldaten in Irak. De soldaten hebben het allemaal zelf gefilmd en in de spot hoorde ik volgens mij een soldaat zeggen: 'We are not here to stop the war, we are here for the oil'. Als ik de kans heb ga ik zeker kijken.

Ik heb niet echt een hekel aan Bush, maar ik geloof wel dat hij nogal slechte gedachten heeft af en toe.

Edit: Die documentaire heet: The War Tapes en is zondag 19 augustus te zien om 22:00.

Dus omdat 1 soldaat dat zegt (misschien is hij daarvoor) moet gelijk elke soldaat dat vinden, zo'n 500.000 man is dat he.

Ik geloof dat de documentaire door 5 verschillende soldaten is gefilmd. En ze zeggen heus niet iets stoms hoor, ik heb wel vaker beelden op TV gezien van de soldaten daar en ze lopen niet op hun gemak door de straten. Dat zie je in de reclame spot van de documentaire ook meteen. Aan de beelden te zien is het daar behoorlijk heftig.

Nee, zucht... Vind je het raar dat ze daar niet op hun gemak zijn? Niemand is in een oorlog toch op zijn gemak...

Denk je trouwens dat die soldaten objectief zijn? Waarschijnlijk hebben ze gewoon een pesthekel aan meneer Bush..

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt een nieuwe documentaire op Discovery over het leven van de Amerikaanse soldaten in Irak. De soldaten hebben het allemaal zelf gefilmd en in de spot hoorde ik volgens mij een soldaat zeggen: 'We are not here to stop the war, we are here for the oil'. Als ik de kans heb ga ik zeker kijken.

Ik heb niet echt een hekel aan Bush, maar ik geloof wel dat hij nogal slechte gedachten heeft af en toe.

Edit: Die documentaire heet: The War Tapes en is zondag 19 augustus te zien om 22:00.

Dus omdat 1 soldaat dat zegt (misschien is hij daarvoor) moet gelijk elke soldaat dat vinden, zo'n 500.000 man is dat he.

Ik geloof dat de documentaire door 5 verschillende soldaten is gefilmd. En ze zeggen heus niet iets stoms hoor, ik heb wel vaker beelden op TV gezien van de soldaten daar en ze lopen niet op hun gemak door de straten. Dat zie je in de reclame spot van de documentaire ook meteen. Aan de beelden te zien is het daar behoorlijk heftig.

Nee, zucht... Vind je het raar dat ze daar niet op hun gemak zijn? Niemand is in een oorlog toch op zijn gemak...

Denk je trouwens dat die soldaten objectief zijn? Waarschijnlijk hebben ze gewoon een pesthekel aan meneer Bush..

Klopt en 5 mensen weet je hoe weinig dat is als er 500.00 man is? En wie weet moesten ze dat wel zeggen van een of ander iemand die een hekel aan Bush

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mijn mening is gewoon de tropen helemaal terug trekken uit Irak.

En gewoon laten voor wat het is..

Na 30 Jaar kunnen we teruggaan en sinaasappelboomgaarden maken in Irak ;)

Ik weet dus niet waar Bush zo'n ophef over maakt.

Hij hoeft van mij niet vervangen te worden. Maar de troepen moeten wel terug..

Bush is heus niet beter af door er troepen heen te sturen. Als ze bommen willen maken doen ze het toch wel.

Er vallen nu alleen maar (ZINLOOS!) Amerikaanse doden..

Dus daarom ben ik niet helemaal voor Bush.

Maar ik wil geen democraat in het Witte huis.

Liever een Republiekein ;)

Maar we zijn toch niet al teveel beter af zonder Bush..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zelf dat Bush wegmoet. Als ik zo maar fftjes kijk wat hij allemaal doet, is hij in mijn ogen nog erger (grof gezegd) als Hitler. Hij heeft de halve wereld in oorlog gezet, wat Hitler deed is een boel landen in Europa + Amerika in oorlog zetten. Maar als ik Bush zo zie... is het gewoon te erg voor woorden.

Even gedeeltelijk offtopic: Er zijn bepaalde bewijzen gevonden dat Bush de Twin Towers met opzet heeft vernietigd. Het klinkt raar, maar hiervoor heeft hij bepaalde terroristen gebruikt. Maar dit schijnt hij dan allemaal gedaan te hebben zodat hij macht krijgt over de olievelden in de landen zoals Irak, Afghanistan en dergelijke. Je zult misschien wel denken dat dit van geen kant klopt, maar toch... Zo begreep ik ook ergens uit dat de ramp op het nieuws kwam net een uurtje voordat de torens werden doorvlogen met vliegtuigen. Door dit te laten gebeuren kon hij zo op de achtergrond in Afghanistan oorlog gaan voeren.

Ik kan dit natuurlijk ook allemaal verkeerd begrijpen, maar in iedergeval vind ik dat die Bush wegmoet en snel ook. Van mij part mag ie vermoord worden, als ik zo kijk naar wat ie met de wereld doet.

Mijn excuses als dit over iets totaal anders gaat.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Al vergelijk ik Hitler met Bush, als je ziet wat Bush de wereld heeft aangedaan. Probeer maar eens alle doden die er gevallen zijn door Bush te tellen. Dat zijn er vele meer als Hitler heeft gedaan.

Ik vergelijk Hitler met Bush omdat beide ontzettend veel doden hebben laten vallen. Nu heeft Hitler dat in een rechte lijn gedaan, maar Bush verklaard bijvoorbeeld oorlog aan een land om de olievelden in bezit te krijgen. Want waarom is er nou precies in dat gebied (rond Irak) oorlog en waarom niet hier of ergens in Zuid-Amerika. Ik vind het zelf allemaal maar verdacht en ik houdt me er de laatste tijd al mee bezig. Ik denk zelf dat er veel meer speelt op de achtergrond dan wij weten met Bush. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Al vergelijk ik Hitler met Bush, als je ziet wat Bush de wereld heeft aangedaan. Probeer maar eens alle doden die er gevallen zijn door Bush te tellen. Dat zijn er vele meer als Hitler heeft gedaan.

Ik vergelijk Hitler met Bush omdat beide ontzettend veel doden hebben laten vallen. Nu heeft Hitler dat in een rechte lijn gedaan, maar Bush verklaard bijvoorbeeld oorlog aan een land om de olievelden in bezit te krijgen. Want waarom is er nou precies in dat gebied (rond Irak) oorlog en waarom niet hier of ergens in Zuid-Amerika. Ik vind het zelf allemaal maar verdacht en ik houdt me er de laatste tijd al mee bezig. Ik denk zelf dat er veel meer speelt op de achtergrond dan wij weten met Bush. ;)

jjij hebt zown typish "anti-bush" verhaaltje maar hebt geen id wat je zegt volgensmij...

heb je enige id over het dodental bij WOII???!!!!

ga maar een paar post terugs lezen dan zie je wel waarom bush niet met hitler vergelijken kan worden,,,

Link to comment
Delen op andere websites

Al vergelijk ik Hitler met Bush, als je ziet wat Bush de wereld heeft aangedaan. Probeer maar eens alle doden die er gevallen zijn door Bush te tellen. Dat zijn er vele meer als Hitler heeft gedaan.

Ik vergelijk Hitler met Bush omdat beide ontzettend veel doden hebben laten vallen. Nu heeft Hitler dat in een rechte lijn gedaan, maar Bush verklaard bijvoorbeeld oorlog aan een land om de olievelden in bezit te krijgen. Want waarom is er nou precies in dat gebied (rond Irak) oorlog en waarom niet hier of ergens in Zuid-Amerika. Ik vind het zelf allemaal maar verdacht en ik houdt me er de laatste tijd al mee bezig. Ik denk zelf dat er veel meer speelt op de achtergrond dan wij weten met Bush. ;)

Je moet Bush niet met Hitler gaan vergelijken :duh:

Wat Hitler heeft gedaan in de WO2 is veel en veel erger!

Link to comment
Delen op andere websites

Miljoenen joden en dan hebben we het alleen nog maar over de joden!! zijn door Hitler vermoord dus A.U.B. verglijk dat niet. Want dat gaat nergens over.

Bush heeft veel verkeerde dingen gedaan maar toch denk ik dat hij geen slecht man is. :$

Link to comment
Delen op andere websites

ff voor de duidelijkheid mensen zitten wel zo te zeiken over wat bush fout heeft gedaan maar er is volgens mij nog nooit een president geweets die bijna gelijk nadat hij verkozen was, zulke keuzes moest maken...

En terug gaan is geen optie uit dat weten zelfs de tegenstanders van bush.

Daarbij komt ook nog een de media van tegen woordig die helemaal de verkeerde kant op gaat...

Paar jaar gelede moest ik iets leren van " de media is de waakhond van de democratie"

nu is het meer de vijand.... het zeikt alleen maar dingen af voor sensatie en zet zo mensen tegen elkaar op terwijl het doel van democratie is zo veel mogelijk mensen samen te laten werken en het zoveel mogelijk met elkaar eens zijn...

en nogmaals bush vergelijken met hitler is gewoon ziek..

het aantal doden van de joden (6mil) is alleen al meer...

moet je alleen de russen eens zien (21mil ofzow)

denk eens na voordat je wat zegt echt waar , en dan zeggen dat je je zelf er in verdiept?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zelf dat Bush wegmoet. Als ik zo maar fftjes kijk wat hij allemaal doet, is hij in mijn ogen nog erger (grof gezegd) als Hitler. Hij heeft de halve wereld in oorlog gezet, wat Hitler deed is een boel landen in Europa + Amerika in oorlog zetten. Maar als ik Bush zo zie... is het gewoon te erg voor woorden.

In de hele 2e Wereldoorlog zijn er ongeveer 50 miljoen doden gevallen. Hoeveel denk jij dat er in Irak en Afghanistan bij elkaar dood zijn gegaan? :7

ff voor de duidelijkheid mensen zitten wel zo te zeiken over wat bush fout heeft gedaan maar er is volgens mij nog nooit een president geweets die bijna gelijk nadat hij verkozen was, zulke keuzes moest maken...

Roosevelt, die tijdens de enorme economische crisis werd gekozen deed het anders een stuk beter. Zo waren er nog wel meer, tijdens de Koude Oorlog bijvoorbeeld.

En terug gaan is geen optie uit dat weten zelfs de tegenstanders van bush.

Nu niet meer nee, maar die hele oorlog in Irak is gewoon begonnen om niks. "Boehoe, ze hebben massavernietigingswapens!" Kennelijk liggen die massavernietingswapens goed verstopt, want ze zijn nog steeds niet boven water. Intussen ligt er wel een heel land in puin dat op het randje ligt van een burgeroorlog.

Daarbij komt ook nog een de media van tegen woordig die helemaal de verkeerde kant op gaat...

Paar jaar gelede moest ik iets leren van " de media is de waakhond van de democratie"

nu is het meer de vijand.... het zeikt alleen maar dingen af voor sensatie en zet zo mensen tegen elkaar op terwijl het doel van democratie is zo veel mogelijk mensen samen te laten werken en het zoveel mogelijk met elkaar eens zijn...

Tja, het is waar dat het tegenwoordig helemaal hip is om 'anti-Amerika' te zijn, maar de feiten liggen er. Er vallen in Irak per dag teveel doden en er zit totaal geen verbetering in de hele zaak. Intussen lijkt het er steeds meer op dat de ware reden van de oorlog gewoon een zwak smoesje was om een vijand van Amerika om te brengen en ook nog wat olie mee te pakken. Tuurlijk zijn de media vaak wat eenzijdiger dan je zou willen, maar daar vind ik het hele Irak-verhaal eigenlijk een slecht voorbeeld van.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige mensen hierboven :cya:

Denk je nou echt dat de oorlog in Irak gaat om OLIE !!!!!!!!

Texas heeft zoveel olie dat Amerika niet eens weet waar ze het moeten laten.

Dat je Anti-Amerika bent moet je zelf weten maar niet moet niet gaan lullen wat niet waar is.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...