Jump to content

Bush


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Ik denk eigenlijk dat het niet eens alleen Amerika's schuld dan is maar ook onze schuld en nog vele landen want oorlogen en alles heeft Bush niet in zijn eentje voor gestemd. Maar dat is door vele landen samen gedaan oftewel de Verenigde Naties.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    16

  • Only GrandTheftAuto

    12

  • Amfetamientje

    12

  • sevaboy

    9

Ja maarja er zijn ook wel filmpjes te zien waarin mensen bijv. de hand vooruitsteken zoals Hitler dat deed.

Ik denk als je het maar net van de goede kant filmt alles kan lijken. :Y

Millitaire moeten dat ook doen als er een commodant voorbij komt, dan doet iedereen dat. Bush kan ook z'n hand op gestoken hebben, maar ze hebben het beeld stilgezet, wanneer Bush z'n hand, juist dezelfde teken wat Hitler deed. Hitler & Satan moet je niet te samen doen, dan kun je dat ook van Saddam doen. Saddam was niet erger dan Hitller.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat Bush niet, maar hij heeft slechte keuzes en beslissingen gemaakt. Hij heeft Irak binnengevallen omdat ze zogezegd kernbommen had, maar hij heeft wel Saddam opgepakt en terecht gesteld. Maar die stopt niet met de oorlog van Irak, laat die mensen alles zelf doen. Ze willen alles zelf doen, ze willen geen hulp van Amerika. Dan laat je ze toch!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maarja er zijn ook wel filmpjes te zien waarin mensen bijv. de hand vooruitsteken zoals Hitler dat deed.

Ik denk als je het maar net van de goede kant filmt alles kan lijken. :Y

Millitaire moeten dat ook doen als er een commodant voorbij komt, dan doet iedereen dat. Bush kan ook z'n hand op gestoken hebben, maar ze hebben het beeld stilgezet, wanneer Bush z'n hand, juist dezelfde teken wat Hitler deed. Hitler & Satan moet je niet te samen doen, dan kun je dat ook van Saddam doen. Saddam was niet erger dan Hitller.

Millitairen houden de hand dan bij de wenkbrauw ja maar ik bedoel steek je hand helemaal recht vooruit helemaal strak en dan ook met je vingers. Dat deed Hitler altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maarja er zijn ook wel filmpjes te zien waarin mensen bijv. de hand vooruitsteken zoals Hitler dat deed.

Ik denk als je het maar net van de goede kant filmt alles kan lijken. :Y

Millitaire moeten dat ook doen als er een commodant voorbij komt, dan doet iedereen dat. Bush kan ook z'n hand op gestoken hebben, maar ze hebben het beeld stilgezet, wanneer Bush z'n hand, juist dezelfde teken wat Hitler deed. Hitler & Satan moet je niet te samen doen, dan kun je dat ook van Saddam doen. Saddam was niet erger dan Hitller.

Millitairen houden de hand dan bij de wenkbrauw ja maar ik bedoel steek je hand helemaal recht vooruit helemaal strak en dan ook met je vingers. Dat deed Hitler altijd.

Maar het topic gaat over Bush en we zijn bezig over Saddam en Hitler :cab: . En trouwens, hoe weet je dat zo goed? Doe je dat graag :D. Is het niet bij de slaap dat ze het houden?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maarja er zijn ook wel filmpjes te zien waarin mensen bijv. de hand vooruitsteken zoals Hitler dat deed.

Ik denk als je het maar net van de goede kant filmt alles kan lijken. :Y

Millitaire moeten dat ook doen als er een commodant voorbij komt, dan doet iedereen dat. Bush kan ook z'n hand op gestoken hebben, maar ze hebben het beeld stilgezet, wanneer Bush z'n hand, juist dezelfde teken wat Hitler deed. Hitler & Satan moet je niet te samen doen, dan kun je dat ook van Saddam doen. Saddam was niet erger dan Hitller.

Millitairen houden de hand dan bij de wenkbrauw ja maar ik bedoel steek je hand helemaal recht vooruit helemaal strak en dan ook met je vingers. Dat deed Hitler altijd.

Maar het topic gaat over Bush en we zijn bezig over Saddam en Hitler :cab: . En trouwens, hoe weet je dat zo goed? Doe je dat graag :D. Is het niet bij de slaap dat ze het houden?

Hoe ik dat weet? lees de geschiedenis boeken over WO2 en Hitler dan weet je dat en ik bedoel bij de wenkbrauw in de buurt maar jij bedoelt hetzelfde dus :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als Bush nooit ingrepen zou hebben.

Dan waren Al-Quida en de Taliban nu 2 zeer hele grote groepen.

Dan wast het veel gevaarlijk geweest.

^_^

Al-Quida is nu nog steeds best wel groot

i.i.g. ik vind ook dat er iemand anders president had moeten worden

Ik vind ook dat hij voor olie en geld is

Hij maakt vaak de verkeerde keuzes enzo.

maar ik vind het wel goed dat hij gisteren of vandaag aangekondingd heeft wat troepen uit Irak te halen

Link to comment
Delen op andere websites

Als Bush nooit ingrepen zou hebben.

Dan waren Al-Quida en de Taliban nu 2 zeer hele grote groepen.

Dan wast het veel gevaarlijk geweest.

^_^

Al-Quida is nu nog steeds best wel groot

i.i.g. ik vind ook dat er iemand anders president had moeten worden

Ik vind ook dat hij voor olie en geld is

Hij maakt vaak de verkeerde keuzes enzo.

maar ik vind het wel goed dat hij gisteren of vandaag aangekondingd heeft wat troepen uit Irak te halen

In principe is het wel goed om nu alvast te beginnen met de start om Irak zelfstandig te laten worden. Nu trainen ze de Irakeze leger nog, totdat dat goed zit, zodat die dan verder kunnen en de Amerikanen weggaan. Happy end. Iedereen is tevreden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie doen net of de Amerikanen de engigen zijn die in Irak zitten.

Nederland en heel wat landen van West Europa zitten daar ook hoor.

En hun doel is daar vrede te krijgen zodat Irak weer een goed land is dat voor zichzelf kan zorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...