Jump to content

Geert Wilders

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst:

LEES MIJN BERICHT DAN OOK HELEMAAL, ik zei nergens iets over moorden hoor. Ik zei ook niets over iemand op zijn bek slaan als hij je een crimineel noemt. Ik praat over beledigen van ons godsdienst want dat is het enigste wat mij echt pijn doet en als je mijn ouders uitscheldt,. Want dan gaan er echt klappen vallen geloof me. En waarom zeg je 'waarom moeten wij onze bek houden' ik heb het niet tegen jou of jullie ik heb het tegen diegene die mij of ons moslims uitscheldt alleen.

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

84

• Moonbeam

82

• Vegeta

59

• Amfetamientje

56

Geplaatst:
LEES MIJN BERICHT DAN OOK HELEMAAL, ik zei nergens iets over moorden hoor. Ik zei ook niets over iemand op zijn bek slaan als hij je een crimineel noemt. Ik praat over beledigen van ons godsdienst want dat is het enigste wat mij echt pijn doet en als je mijn ouders uitscheldt,. Want dan gaan er echt klappen vallen geloof me. En waarom zeg je 'waarom moeten wij onze bek houden' ik heb het niet tegen jou of jullie ik heb het tegen diegene die mij of ons moslims uitscheldt alleen.

Ik heb medelijden met je ...Mijn neven zijn ook moslim en vinden het verschrikkelijk . Ik ben ook lid van de ant Wilders hyves . En Wilders vraagt er zelf om . Om doodgemaakt te worden . En van mij mogen de allochtonen hier blijven hoor . Wijzelf verzieken ons land ook .

Geplaatst:

Ik heb medelijden met je ...Mijn neven zijn ook moslim en vinden het verschrikkelijk . Ik ben ook lid van de ant Wilders hyves . En Wilders vraagt er zelf om . Om doodgemaakt te worden . En van mij mogen de allochtonen hier blijven hoor . Wijzelf verzieken ons land ook .

Hmm ik ben lid van de Anti-Bloodszczszcsz Hyve. Ik vind eigenlijk wel dat ik die natte kranten mag afmaken. Mag ik je adres asjeblieft? :dans:

Wilders vraagt er niet om om afgemaakt te worden, Van Gogh vroeg er niet om, Fortuyn ook niet. Niemand vraagt erom. Niemand met een gezond verstand. Alle 3 bovengenoemde hebben een gezond verstand. Anders hadden ze het niet zover geschopt. Geef mij 1 argument waarom Wilders erom vraagt om gedood te worden.

Klopt wel inderdaad dat wij ons EIGEN land verzieken. Maar dat kunnen we alleen perfect. Kijk maar naar al onze voormalige kolonies. Die hebben wij ook mooi verneukt. :7

Geplaatst:

Nee, dat doet Wilders niet, hij uit zijn mening, en dat kennen jullie volgens mij niet.

Hij gaat te ver, maar waarom zou ie daarom moeten worden vermoord?

Gaan jullie nooit te ver dan?

Geplaatst:

Nee, dat doet Wilders niet, hij uit zijn mening, en dat kennen jullie volgens mij niet.

Nee .

En ant-bloods hyves bestaat niet .........

Geplaatst:

Nee .

Iedereen gaat wel eens te ver jongen. Zelfs jij.

Speciaal voor jou richt ik hem op die Hyve. Wordt je lid? :7

Ik mis het argument trouwens ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Wijzelf verzieken ons land ook .

Dus je geeft toe dat je dit land verziekt?

:N

Daarnaast moet Wilders blijven. Hij spreekt immers voor alle anti-allochtonen in dit land. Wat denk je zelf? Dat zodra Wilders vermoord wordt men dit zal pikken? Zijn aantal aanhangers zal minstens verdubbelen, en iemand anders volgt hem graag op.

Een politicus moet niet dood vanwege ZIJN opvattingen. Hij wordt immers gekozen door de mensen die hetzelfde denken als hij. Dan zou je moeten zeggen dat al zijn stemmers dus dood moeten, dat zou beter werken. Maar, he, dat doen we niet.

Wilders is een klootzak. Wel een klootzak die eindelijk eens politiek wat interessanter maakt. (Eindelijk eens iemand die vrij-uit zegt wat hij denkt, en niet netjes probeert te doen zonder reden.) Maar toch is het een klootzak.

Interessant weetje: Toen wij de school-verkiezingen hadden 2 jaar geleden was SP op nummer 1 (Vmbo he, die lui die geen fuck doen en denken dat men die hard werkt hun wel gaat financieren...), PVDA op nummer 2, en Partij voor de Vrijheid op nummer 3.

Nummer 3.

Dan zijn er wel heel veel mensen die een kuthekel hebben aan het allochtonenbeleid. Ik vind zelf dat het wel goed is zo, maar persoonlijk (vind IK) dat zodra een allochtoon hier de boel loopt te verzieken (als je in dit land geboren bent en het verziekt dan niet natuurlijk) er gewoon heel streng aangepakt wordt. Jij wilt hier zo graag wonen? Kom gerust hier, hard aan het leren, ga werken, en pas je deels aan, dan ben je van harte welkom. Als je het hier loopt te verzieken omdat jij je niet aan wilt passen, crimineel bent of weet ik veel wat, dan flikker je op.

Dat klinkt hard, inderdaad, maar hoeveel mensen passen in deze categorie? Niet heel veel hoor, meesten die zijn al blij dat ze hier zijn, en zijn wat mij betreft van harte welkom. Het is dat kleine, selecte groepje dat de boel verziekt, maar die sturen wij niet zo snel terug. En DAT is wat waar ik tegen ben, je gaat hier niet de gevangenis in, nee, je gaat maar mooi terug.

Bewerkt: door Fyre
Geplaatst:

Ik geef toe dat Nederland verziekt wordt. Kijk hoe het eraan toe gaat. Als je een scheet laat op straat krijg je een boete, roken is het ergste misdrijf waar de overheid miljarden aan verdient, op straat iemand groeten is hetzelfde als een aanmelding bij de Bloodszshit, namelijk snoeihard in elkaar gerost worden.

Nee Nederland is niet meer wat het geweest is.

Geplaatst:

Geloof het of niet , maar de meeste boeren hebben wel wietplantages in hun akkers staan dus eeuhh ik weet niet wat je denkt :

En ik wil wel moslim worden :)

Geplaatst:

Geloof het of niet , maar de meeste boeren hebben wel wietplantages in hun akkers staan dus eeuhh ik weet niet wat je denkt :

En ik wil wel moslim worden :)

Leuk voor die boeren maar wat heeft het te maken met Geert Wilders? :7 De meeste boeren mishandelen trouwens ook hun dieren

Oftewel: eigenlijk dwalen we met zijn alle af :dans:

Geplaatst:

Nee .

Haha,

Jullie gaan nooit te ver,

Dat je dat zelf geloofd,

Hier in Blerick zit een groepje buitenlanders dat voor drugscourier speelt, neuhh, dat is legaal en word aangeraden door de wet.

Sure,

Geplaatst: (bewerkt)

Daarnaast moet Wilders blijven. Hij spreekt immers voor alle anti-allochtonen in dit land. Wat denk je zelf? Dat zodra Wilders vermoord wordt men dit zal pikken? Zijn aantal aanhangers zal minstens verdubbelen, en iemand anders volgt hem graag op.

Een politicus moet niet dood vanwege ZIJN opvattingen. Hij wordt immers gekozen door de mensen die hetzelfde denken als hij. Dan zou je moeten zeggen dat al zijn stemmers dus dood moeten, dat zou beter werken. Maar, he, dat doen we niet.

Wilders is een klootzak. Wel een klootzak die eindelijk eens politiek wat interessanter maakt. (Eindelijk eens iemand die vrij-uit zegt wat hij denkt, en niet netjes probeert te doen zonder reden.) Maar toch is het een klootzak.

Interessant weetje: Toen wij de school-verkiezingen hadden 2 jaar geleden was SP op nummer 1 (Vmbo he, die lui die geen fuck doen en denken dat men die hard werkt hun wel gaat financieren...), PVDA op nummer 2, en Partij voor de Vrijheid op nummer 3.

Nummer 3.

Dan zijn er wel heel veel mensen die een kuthekel hebben aan het allochtonenbeleid. Ik vind zelf dat het wel goed is zo, maar persoonlijk (vind IK) dat zodra een allochtoon hier de boel loopt te verzieken (als je in dit land geboren bent en het verziekt dan niet natuurlijk) er gewoon heel streng aangepakt wordt. Jij wilt hier zo graag wonen? Kom gerust hier, hard aan het leren, ga werken, en pas je deels aan, dan ben je van harte welkom. Als je het hier loopt te verzieken omdat jij je niet aan wilt passen, crimineel bent of weet ik veel wat, dan flikker je op.

Dat klinkt hard, inderdaad, maar hoeveel mensen passen in deze categorie? Niet heel veel hoor, meesten die zijn al blij dat ze hier zijn, en zijn wat mij betreft van harte welkom. Het is dat kleine, selecte groepje dat de boel verziekt, maar die sturen wij niet zo snel terug. En DAT is wat waar ik tegen ben, je gaat hier niet de gevangenis in, nee, je gaat maar mooi terug.

Idd, ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Maar ik heb ook het gevoel dat namate moslims veel gevoeliger voor hun geloof zijn als wij christen. Ikzelf ben gedoopt, Maar namate ben ik gaan geloven in de wetenschap, hoewel ik toch denk dat er ergens iets van een god is ofzo, maar niet in de vorm van een persoon.

Kijk, maar ook al was ik gelovig, dan zal ik niet dingen op de ouderwetse manier opvatten, zo van: TV is godslastend, en mensvernietigend e.d. Ook zal het merendeel van de christenen ook gemoderniseerde opvattingen hebben.

Maar het is het nog niet zover gekomen bij de moslims. In de bijbel staat ons ook voorgeschreven dat we moeten bidden, maar lang niet iedere gelovige zal dat doen, maar bij de Islam is dit juist wel het geval.

Veel Moslims hebben nog oude opvattingen, waardoor ze zich gauw beledigt voelen. Zo'n persoon als Geert Wilders zal met zijn anti islamistische opvattingen niks bereiken, en dat komt omdat de islam nog niet echt gemoderniseert is, Namate ze wel moderniseren zullen personen bewust zijn van de verkeerde culturele opvattingen in de Islam, zoals dat de man de dominanste moet zijn, en dat een vrouw niet mag werken.

De islam is aan het moderniseren, maar is nog niet ver genoeg gemoderniseert.

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:

Het opinie forum is bedoeld voor discussies van enig niveau. Dat tonen jullie totaal niet. 90% van de meningen hier wordt met de meest debiele drogredenen beargumenteerd. Post nuttig of post niet.

Robin B spreek ik hierbij nog persoonlijk aan, omdat het echt nergens op slaat wat jij nu post hier. Stop hier gewoon mee a.u.b. Argumenten dat Nederlanders hun eigen land kapot maken omdat het grootste deel van de boeren wiet verbouwd zijn wel zo'n ongeloofelijke onzin. Voortaan wordt elke post van dit soort niveau in dit topic zonder pardon verwijderd.

Geplaatst:
hey , het doe ff normaal jij :7Maar kijk dan nederland is een vrij land toch je mag alles zeggen wat je wilt waarom mag ik dan niet voor neus van een politie agent staan en zeggen dat ik zijn petje lelijk vind zonder in een busje worden gegooid. En waarom moet die sukkel van een theo en wilders dan andere mensen zoveel pijn doen als hij gwn zijn bek had kunnen houden en verder leven. Meeste weten niet hoeveel pijn het moslims doet als iemand ons zo erg beledigd. Ik zelf zou t niet kunnen laten om die theo of wilders kapot te slaan. Maar ik zou ze niet vermoorden dat komt vanzelf wel.

Nederland is toch een vrij land :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...