Jump to content

Geert Wilders


Clowntje_93

Recommended Posts

wat zijn jullie allemaal voor anti-moslims wij moslims doen niks vergeleken met jullie o.a holleeder en volkert van de gee wij moslims hebben tenmsnte grenzen jullie niet en als je wilt vechten dan kunnen we best een afspraak maken

Ja he'? het zijn gewoon moslims . En Time bandit ben ik een racist als ik racisen haat ? Dan ben jij een racist want jij komt voor ze op .

Bewerkt: door Robin B
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    84

  • Moonbeam

    82

  • Vegeta

    59

  • Amfetamientje

    56

wat zijn jullie allemaal voor anti-moslims wij moslims doen niks vergeleken met jullie o.a holleeder en volkert van de gee wij moslims hebben tenmsnte grenzen jullie niet en als je wilt vechten dan kunnen we best een afspraak maken

Anti moslims, ja sure, we zeggen iets wat jullie niet aanstaat en dan zijn jullie gelijk kwaad.

Jullie hebben grenzen?

Dat gaat vooral samen met die laatste zin zeg.

Jullie hebben Hoessein en Bin Laden, die zijn een stuk erger.

Link to comment
Delen op andere websites

gooi die moslims het land uit gooi die grootste moskee van europa die in amsterdam plat komen er ook minder van die k*t flats en is er ruimte voor normale huizen.

de slechte moslims zoals die pim fortuin hebben gedood

Bewerkt: door Honkbal95[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

wat zijn jullie allemaal voor anti-moslims wij moslims doen niks vergeleken met jullie o.a holleeder en volkert van de gee wij moslims hebben tenmsnte grenzen jullie niet en als je wilt vechten dan kunnen we best een afspraak maken

Ja he'? het zijn gewoon moslims . En Time bandit ben ik een racist als ik racisen haat ? Dan ben jij een racist want jij komt voor ze op .

Een racist is in mijn ogen iemand met een gerichte haat tegen een bepaald type persoon. Dat kan tegen buitenlanders zijn maar ook tegen Skinheads enzo. Als ik zeg dat jij een racist bent omdat jij racisten haat dan maakt dat mij niet gelijk een racist. Ik kom simpelweg op voor de gelijkheid van ieder mens.

Link to comment
Delen op andere websites

wat zijn jullie allemaal voor anti-moslims wij moslims doen niks vergeleken met jullie o.a holleeder en volkert van de gee wij moslims hebben tenmsnte grenzen jullie niet en als je wilt vechten dan kunnen we best een afspraak maken

Owww en met die laatste zin bevestig jij wel dat jij een moslim bent met goede intenties. Wij zijn niet anti Moslims. Tenminste ik niet in mijn ogen. Maar jullie moslims doet niks? Wie heeft er een gat in de USS Cole geblazen? Wie heeft de aanslagen van 11 sept 2001 gepleegd? En die in Londen? En waarom is uit onderzoek gebleken dat het merendeel van de Loverboys in Nederland moslim is?

Ik weet best wel dat vooral die eerste punten aparte gevallen zijn. Dat zijn extremisten. Net zoals je die ook onder de Nederlanders hebt. En ook onder de Russen, Polen, Chinezen, Mongoliers (en dus niet Mongolen :7 ) en overal te wereld.

zal ik je iets zeggen ik haat al-quida maar ja wat moet ik doen en over suikerfeest dat is ons geloof als we naar een hele maand vasten suikerfeest krijgen dan zijn we blij het is iets van beloning

Link to comment
Delen op andere websites

gooi die moslims het land uit gooi die grootste moskee van europa die in amsterdam plat komen er ook minder van die k*t flats en is er ruimte voor normale huizen.

het land zit vol

Ik maak me gigantisch kwaad laten we maar ontopic gaan uitvechten via PB .

Srry hoor maar zullen we het uitvechten via Pb ? dan is het goed

Ik ben wel het hoogste van Gtaforums op Most wanted maar jij ? Jij bent nog erger dan mij...

Bewerkt: door Robin B
Link to comment
Delen op andere websites

er is helemaal geen vergelijking hier

die moslims met ramdam suikerfest hoe het ook heet

die moge gewoon een dag vrij hebben en wij moete gewoon naar school

EDIT:robin moet ik daar bang voor zijn. dus niet

Bewerkt: door Honkbal95[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

gooi die moslims het land uit gooi die grootste moskee van europa die in amsterdam plat komen er ook minder van die k*t flats en is er ruimte voor normale huizen.

het land zit vol

we gaan jou kapot make vriend

Patrick heeft je al gewaarschuwd voor dit soort gedrag, en jij gaat gewoon door.

En kap nou godverdomme eens met dat klote internetgangster gedoe man, jij word strontziek met je dreigementen man, godverdomme.

Link to comment
Delen op andere websites

gooi die moslims het land uit gooi die grootste moskee van europa die in amsterdam plat komen er ook minder van die k*t flats en is er ruimte voor normale huizen.

het land zit vol

Nou jah zeg , waar zijn je hersens. Waar is je respect voor andere mensen ? Zoiets zeg je toch niet, we moeten jou het land uitgooien zo te zien ben jij de grootste probleem hier. Ik vind jou bericht heel erg racistische en heel dom. Je gebruikt niet eens argumenten van : waarom haat k moslims ?? Je haat ze gwn omdat ze moslims zijn toch ? Shit man :duh:

En het geldt gewoon als verlof die suikerfeest en binnenkort wordt het officieel en is iedereen vrij denk ik .

Bewerkt: door Vegeta
Link to comment
Delen op andere websites

Heb het al verwijderd :0

Ontopic :

Maarja dit soort typetjes dus he'? als honkbal ik stop nu helemaal ik stop gewoon! Met dit straks weer 60%.

Dit topic moet opslot! En niks je mening uiten graag racistische opmerkingen via PB .

Vegeta we stoppen hier gewoon .... Niks meer reageren verwijder hier iedere post van ons xD

Ps: PW niet ons aanpakke maar hun! Hun komen met hun racisitische opmerkingen!

Bewerkt: door Robin B
Link to comment
Delen op andere websites

gooi die moslims het land uit gooi die grootste moskee van europa die in amsterdam plat komen er ook minder van die k*t flats en is er ruimte voor normale huizen.

het land zit vol

Wow, grote vriend. Even dimmen, dit gaat wel net iets té ver he. Je kan niet niet zomaar alle moslims verwijderen uit Nederland. Dan kunnen we ook alle joden, en protestanten verwijderen. Dit kan niet, gedraag je naar je leeftijd.. En ga niet zo kut reageren, het zijn ook maar mensen...

Link to comment
Delen op andere websites

gooi die moslims het land uit gooi die grootste moskee van europa die in amsterdam plat komen er ook minder van die k*t flats en is er ruimte voor normale huizen.

het land zit vol

Nou jah zeg , waar zijn je hersens. Waar is je respect voor andere mensen ? Zoiets zeg je toch niet, we moeten jou het land uitgooien zo te zien ben jij de grootste probleem hier. Ik vind jou bericht heel erg racistische en heel dom. Je gebruikt niet eens argumenten van : waarom haat k moslims ?? Je haat ze gwn omdat ze moslims zijn toch ? Shit man :duh:

En het geldt gewoon als verlof die suikerfeest en binnenkort wordt het officieel en is iedereen vrij denk ik .

Suikerfeest wordt niet officieel denk ik. En waarom niet? Omdat het de economie niet ten goede komt. Als iedereen dan een dag vrij is staat de economie een dag stil. In een 24 uurs economie is dat erg slecht

Edit: Hoezo dit loopt uit de hand? :7

Bewerkt: door Time-Bandit
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...